Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605670/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych oraz mięsa drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9467733-4230-4b80-b839-438b7ce0eb7d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych oraz mięsa drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9467733-4230-4b80-b839-438b7ce0eb7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015816/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa żywności dla Domu pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie - dostawa mięsa, wyrobów mięsnych oraz mięsa drobiowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.159.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 obejmuje dostawę mięsa i wyrobów mięsnych1) Zamawiający wymaga, aby produkty stanowiące przedmiot dostawy były świeże, posiadające aktualną datę przydatności do spożycia, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym jednocześnie kalkulację ceny ofertowej.
2) Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny stanowić pojemniki/skrzynki wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zamknięte pokrywą i oplombowane pieczęcią producenta w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomby. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych.
3) Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca następujące dane:
- nazwę produktu,
- wykaz składników,
- termin przydatności do spożycia,
- nazwę dostawcy – producenta, adres,
- warunki przechowywania,
- oznaczenie partii produkcyjnej
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
4) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał charakterystyczny dla danego rodzaju wędliny smak i zapach, wyczuwalne przyprawy; niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby mięso posiadało swoisty, charakterystyczny dla świeżego mięsa zapach, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia; niedopuszczalny zapach obcy, konsystencja jędrna i elastyczna, mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń, powierzchnia sucha; dopuszczalna lekko wilgotna; gładka, bez pomiażdżonych kości, głębszych pozacinań; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni.
Wielkość/Zakres – określono w załączniku do niniejszej specyfikacji – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiący jednocześnie kalkulację ceny ofertowej.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego przez cały okres realizacji umowy w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7:00 do 11:00. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.
Częstotliwość dostaw maksymalnie 2 razy w tygodniu, na dzień roboczy następujący po dniu złożeniu zamówienia telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem faxu lub pisemnie, według wyboru Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia sytuacji nagłych/nieprzewidzianych Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji przedmiotu zamówienia wymagających niezwłocznego wykonania dostawy, tj. w tym dniu roboczym, w którym wystąpi sytuacja nagła/nieprzewidziana w czasie do 5 godzin włącznie (czas maksymalny) licząc od zgłoszenia przez Zamawiającego dokonanego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem faxu lub pisemnie, według wyboru Zamawiającego.
Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji, w przypadku wystąpienia sytuacji nagłych/nieprzewidzianych wymagających niezwłocznego wykonania dostawy od zgłoszenia przez zamawiającego).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ dla części 1) stanowiący załącznik nr 1 do umowy stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 50861,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 obejmuje dostawę mięsa drobiowego1) Zamawiający wymaga, aby produkty stanowiące przedmiot dostawy były świeże, posiadające aktualną datę przydatności do spożycia, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym jednocześnie kalkulację ceny ofertowej.
2) Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny stanowić pojemniki/skrzynki wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zamknięte pokrywą i oplombowane pieczęcią producenta w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomby. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych.
3) Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca następujące dane:
- nazwę produktu,
- wykaz składników,
- termin przydatności do spożycia,
- nazwę dostawcy – producenta, adres,
- warunki przechowywania,
- oznaczenie partii produkcyjnej
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
4) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia posiadał naturalny, charakterystyczny dla mięsa drobiowego zapach, niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu, barwa mięsa naturalna, jasnoróżowa, skóra bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz resztek upierzenia.
Wielkość/Zakres - określono w załączniku do niniejszej specyfikacji – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiący jednocześnie kalkulację ceny ofertowej.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego przez cały okres realizacji umowy w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7:00 do 11:00. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.
Częstotliwość dostaw maksymalnie 2 razy w tygodniu, na dzień roboczy następujący po dniu złożeniu zamówienia telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem faxu lub pisemnie, według wyboru Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia sytuacji nagłych/nieprzewidzianych Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji przedmiotu zamówienia wymagających niezwłocznego wykonania dostawy, tj. w tym dniu roboczym, w którym wystąpi sytuacja nagła/nieprzewidziana w czasie do 5 godzin włącznie (czas maksymalny) licząc od zgłoszenia przez Zamawiającego dokonanego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem faxu lub pisemnie, według wyboru Zamawiającego.
Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji, w przypadku wystąpienia sytuacji nagłych/nieprzewidzianych wymagających niezwłocznego wykonania dostawy od zgłoszenia przez zamawiającego).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ dla części 2) stanowiący załącznik nr 1 do umowy stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 17579,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy Mięs-Pol PS Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, przewyższa kwotę, którą zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny oferty najkorzystniejszej (tj. oferty z najniższą ceną)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56878,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69304,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18688,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21299,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18688,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mięs-Pol PS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133830928
7.3.3) Ulica: Targowa
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18688,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- Sprzedaż i dostawa ekspresów do kawy dla Wydziału Medycznego
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu współpracy z klientem
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa i wędlin, w podziale na 4 części.
- Dostawa żywności
- Dostawa artykułów spożywczych do Magazynu spożywczego SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - I/2025
- Dostawa mięsa i wędlin (na 12 miesięcy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.