Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00610727/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 438250229
1.5.8.) Numer faksu: +48 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.witaszczyk@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl/pn/zdunskawola/demand/184323/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-438d6af4-8ccc-4f80-bd57-d5c4d50f05b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012659/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.66.2024.NJ.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140401,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług kompleksowego sprzątania własnym sprzętem i środkami pomieszczeń budynku dworca kolejowego zlokalizowanego przy Placu Żelaznym 3 o łącznej powierzchni ok. 249,1 m2, w zakresie:
1) codziennego otwierania i zamykania budynku dworca kolejowego:
a) w miesiącach letnich: kwiecień - październik w godzinach 5:00 – 21:00,
b) w miesiącach zimowych: listopad - marzec w godzinach 5:00 – 22:00,
c) w dni świąteczne: (tj. 1 stycznia, 6 stycznia, 20-21 kwietnia, 19 czerwca, 15 sierpnia,
24-26 i 31 grudnia br.) w godzinach 8:00-19:00;
2) kompleksowego sprzątania holu, poczekalni, pokoju rodzica z dzieckiem, sanitariatów, pomieszczenia dla pracowników;
3) opróżniania koszy na odpady;
4) rozwieszanie rozkładów jazdy w tablicach informacyjnych w poczekalni dworca – rozkłady dostarcza Zamawiający;
5) mycia okien;
6) wykonania czyszczenia posadzek pokrytych płytkami ceramicznymi / gresem;
7) zapewnieniu stałych i systematycznie uzupełnianych dostaw środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej (ręczniki, mydło, papier toaletowy),
8) mycie żaluzji zewnętrznych,
9) usuwanie drobnych awarii (np. udrażnianie rur - zlewu, toalety, naprawa kranów, przykręcanie np. klamek, wymiana żarówek itp.) w tym montaż uszkodzonych elementów wyposażenia (kosze, deski toaletowe, uchwyty na papier toaletowy, ręczniki papierowe, dozowniki do mydła itp.).
Koszty zakupów uszkodzonych elementów wyposażenia ponosi Zamawiający.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi ogółem ok. 170,3 m2 całkowitej powierzchni do kompleksowego sprzątania, która dzieli się następująco:
1) hol – 100,8 m2;
2) poczekalnia – 35,7 m2;
3) toaleta damska – 6,9 m2;
4) toaleta męska – 6,7 m2;
5) toaleta dla pracowników – 5,4 m2;
6) pokój rodzica z dzieckiem – 5,5 m2;
7) pomieszczenie dla pracowników – 9,3 m2.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104598,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104598,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104598,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8291203685
7.3.4) Miejscowość: Czechy 11
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- "Wykonanie projektów budowlanych przebudowy i rozbudowy dróg w miejscowościach Poręby oraz Tymienice"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- "Świadczenie usług pralniczych bielizny dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Remont pomieszczeń biurowych, korytarza (II p.) oraz klatek schodowych - I/Sieradz
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.