eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwierklaniecBudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Świerklaniec - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Świerklaniec – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322847400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Świerklaniec – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-278c9912-d9e1-4e88-a1b6-9f5340fcaab7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042969/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Świerklaniec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Priorytet FESL.02 „Fundusze Europejskie na zielony rozwój” Działanie FESL.02.11 „Infrastruktura wodno-kanalizacyjna – tryb konkurencyjny”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,186241,a26e8127eaa13139359aa3a992e218df.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale XI SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl
2. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
3. Adres strony za pomocą której należy złożyć ofertę i oświadczenia
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,186241,a26e8127eaa13139359aa3a992e218df.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu
udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza komunikacji ustnej w postępowaniu. Szczegóły opisano w Dziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły dotyczące RODO określono w Dziale XXIII SWZ

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Świerklaniec jest Wójt Gminy Świerklaniec reprezentujący Gminę Świerklaniec z siedzibą w Świerklańcu, przy ul. Młyńskiej 3, 42-622 Świerklaniec, adres e-mail: kancelaria@ugswierklaniec.pl; tel. (32) 284 74 00;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Części 1 należy wykonać:
1. ul. Główna - boczna, Nakło Śl. – działki 3646/56, 602/9.
Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej Ø 160mm PE na odcinku ozn. A-B-C o długości 315,0 m. Projektowany wodociąg włączony zostanie do końcówki istniejącego wodociągu Ø 90 mm PE w południowej części tej drogi w rejonie działki nr 475/68 ozn. „C”.
Projektowana sieć wodociągowa do wykonana z rur wodociągowych Ø110 x 10 mm PE – typ RC lub TS, o długości 315,0 m.

2. ul. Bytomska, Orzech - 2937/32, 1074/32, 987/32, 1063/32, 989/32, 992/736, 909/856, 910/857, 1064/32, 991/736.
Zamówienie obejmuje budowę kanału sanitarnego:
a) Ø 200 mm PVC o długości 77,35 m na odcinku ozn. Sp – S4
b) Ø 160 mm PVC o długości 64,70 m na odcinkach ozn. : S4-S5, S3-S’3, S2-S’2.
Projektowany kanał sanitarny należy włączyć do projektowanej studni kanalizacyjnej ozn. SP wg odrębnego projektu.
W rejonie budowy występuje siec wodociągowa, gazowa oraz energetyczna NN.
Projektowana kanalizacja na całej długości przebiegać będzie na terenie działek prywatnych. Projektowany kanał należy wykonać z rur PVC-U kanalizacyjnych, z wydłużonym kielichem, łączonych na uszczelkę gumową: SN 8, o średnicach : Ø 200 x 5,9 mm i Ø 160 x 4,7 mm, o łącznej długości 142,05 m.

3. ul. Łąkowa, Orzech – działka 2378/150,2379/150.
Zadanie obejmuje budowę kanału sanitarnego Ø 160 mm PVC o długości 50,25 m na odcinku ozn.k-S3.
W rejonie projektowanej budowy nie występuje żadne uzbrojenie podziemne. Teren, na którym projektowana jest budowa kanału ma nawierzchnię gruntową – pokrytą trawą. W trakcie budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej zostało wykonane odgałęzienie Ø 160 mm PVC do działki nr 2378/150, którego końcówkę ozn. „k”. Projektowany kanał należy wykonać z rur kanalizacyjnych Ø 160 x 4,7 mm PVC – U, /SN 8 z wydłużonym kielichem, łączonych na uszczelkę gumową.

4. ul. 3-go Maja – boczna, Świerklaniec - działka 2512/298.
Zadanie obejmuje budowę:
a) kanału sanitarnego Ø 200 mm PVC o długości 59,20 m na odcinku ozn. Si-S2,
b) 4-ch przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur Ø 160 mm PVC.
Projektowany kanał należy wykonać z rur Ø 200 x 5,9 mm PVC – U, SN 8 kanalizacyjnych, łączonych na uszczelkę gumową. Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać z rur jw. Ø 160 x 4,7 mm PVC.

5 ul. Radzionkowska – boczna, Świerklaniec - działki 2910/279,2981/279.
Zadanie obejmuje budowę:
a) kanału sanitarnego Ø 200 mm PVC o długości 32,95 m na odcinku ozn. Si – S3,
b) 3-ch przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur: Ø 200 mm PVC, Ø 160 mm PVC.
Projektowany kanał należy wykonać z rur Ø 200 x 5,9 mm PVC – U, SN 8 kanalizacyjnych kielichowych, łączonych na uszczelkę gumową. Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać z rur jw., Ø 200 x 5,9 mm PVC i Ø 160 x 4,7 mm PVC.

6. ul. Lasowicka w Nowych Chechle działki nr 2384/23, 2379/23, 2380/23
Zadanie obejmuje budowę:
a) kanału sanitarnego φ 200 mm PCV o długości 63,60 m na odcinku ozn. Si – S2,
b) dwóch przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur φ 160 mm PVC
Z uwagi na przebieg istniejącego uzbrojenia na przedmiotowym terenie na nie ma możliwości zabudowania studzienek betonowych φ 1200 mm − z tego powodu na projektowanym kanale zaprojektowano 1 studnię φ 1000 mm żelbetową i 1 studnię φ 600 mm PVC/PP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45000000-7 - Roboty budowlane

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oraz punktację określono w Dziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Części 2 należy wykonać:1
2.1 ul. Damrota, Świerklaniec, działki 3027/365.
Zadanie obejmuje remont:
1. Sieci wodociągowej w ul. Damrota w Świerklańcu na odcinku – od pkt pzn. A w rejonie działki nr 844/345 do skrzyżowania z ul. Pod Wierzbą ozn. C,
Remont sieci wodociągowej obejmuje budowę sieci wodociągowej:
• Ø 160mm PE – RC/TS o długości 537,50 m na odcinku ozn. A-B-C,
• Ø 110 mm PE – RC/TS o długości 5,50 m na odcinku ozn. B-B’,
• odcinków wodociągu z rur Ø 90 mm PE – RC/TS ułożonych w pasie drogowym celem przyłączenia istniejących wodociągów w drogach bocznych do projektowanego wodociągu Ø 160 mm PE,
• odcinków wodociągu z rur Ø 40 mm PE ułożonych w pasie drogowym celem przyłączenia istniejących 17-u przyłączy wody do budynków, występujących wzdłuż trasy projektowanego wodociągu Ø 160 mm PE.
• Przyłącza wody – przyłączenia 17-u przyłączy wody do projektowanego wodociągu Ø 160 PE należy wykonać za pomocą opasek typu NWZ-PE Ø160/50 mm.
Projektowaną sieć wodociągową należy wykonać z rur PE-RC, lub TS, SDR 17:
• Ø 160 x 9,5 mm – na odcinku ozn. A-B-C,
• Ø 110 x 6,6 mm – na odcinku B-B’,
• Ø 90 x 5,4 mm – w miejscach ozn. W3, /W6, W8, W19, W21 celem przyłączenia do projektowanego wodociągu Ø 160 PE istniejących wodociągów,
• Ø 40 x 3,7 mm – celem przyłączenia istniejących 17-u przyłączy wody do budynków, celem występujących wzdłuż trasy projektowanego wodociągi Ø 160 PE.

2. Kanalizacji sanitarnej polegającej na wymianie istniejących w ul. Damrota studzienek kanalizacyjnych f 425 PVC ozn. S1, S2, S3 … - S13 na studzienki Ø 1000 mm betonowe lub Ø 600 mm PP/PCV.
Remont kanalizacji sanitarnej:
Remont przewiduje wymianę istniejących studzienek kanalizacyjnych Ø 425 PVC ozn. S1, S2, S3…- S13 na studzienki Ø1000 mm betonowe oraz Ø 600 mm PP/PCV.
Z uwagi na gęstość istniejącego uzbrojenia terenu oraz ze względu na małą szerokość drogi, nie ma możliwości zabudowania studzienek żelbetowych Ø 1200 mm. Na kanale sanitarnym w ul. Damrota zabudowane zostaną studzienki:- z kręgów żelbetowych Ø 1000 mm, o klasycznym rozwiązaniu wg KB 4 – 8 szt.- studzienek inspekcyjnych Ø 600 mm PP/PVC z kinetami Ø 200 mm – 5 szt. .
Projektowany remont sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej realizowany będzie wyłącznie w urządzonym pasie drogowym ul. Damrota.
W rejonie projektowanej kanalizacji przebiegają kable energetyczne, sieć wodociągowa, sieć gazowa sieć teletechniczna oraz kanalizacja sanitarna i deszczowa. Ul. Damrota ma nawierzchnię asfaltową i jest drogą gminną.

1.2.2 ul. Damrota, Pod Wierzbą, Świerklaniec - działki 3027/365, 2477/329, 2804/326.
Zadanie obejmuje budowę:
a) Kanału sanitarnego Ø 200 mm PCV w ul. Damrota o długości 111,15 m na odcinku ozn. Si-S3,
b) Kanału sanitarnego Ø 200 mm PCV w ul. Pod Wierzbą:- na odcinku ozn. S3-S12-S24-S25 o długości 156,50 m,- na odcinku ozn. S12-S23 o długości 178,0 m,
c) 22 – przyłączy kanalizacji sanitarnej Ø 160 mm PVC do granic nieruchomości.
W rejonie projektowanej kanalizacji przebiegają kable energetyczne, sieć wodociągowa, sieć gazowa oraz kanalizacja sanitarna i deszczowa.
Ul. Damrota ma częściowo nawierzchnię asfaltową – w jej północnej części, na pozostałym odcinku – gruntową, częściowo utwardzoną żużlem. Ul. Pod Wierzbą ma nawierzchnię z kostki betonowej.
Projektowany kanał należy wykonać z rur Ø200 5,9 mm PVC – U, SN 8, kanalizacyjnych z wydłużonym kielichem, łączonych na uszczelkę gumową. Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać z rur j.w., lecz Ø 4,7 mm PVC-U.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45000000-7 - Roboty budowlane

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oraz punktację określono w Dziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Dla części 1
1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 200mb.
2 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości co najmniej 200mb
3 Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia (dysponuje lub będzie dysponował) tzn. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik budowy)

Dla części 2
1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 300mb.
2 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości co najmniej 300mb
3 Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia (dysponuje lub będzie dysponował) tzn. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik budowy)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany (dla każdej części odrębnie) do złożenia w terminie min. 5 dni podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień złożenia) - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w pkt. 3 rozdziału V SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany (dla każdej części odrębnie) do złożenia w terminie min. 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):,
1 Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2 Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby.
3. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie zgodnie z art. 117 ust 4 Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części 1
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części 2 - oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN.

Szczegóły dotyczące wadium określono w Dziale XIII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile poważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w
Dziale V SWZ) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 117 ust 3 i 4 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni
wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez platformę, na której prowadzone jest postępowanie https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,186241,a26e8127eaa13139359aa3a992e218df.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-14 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.