Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00569216/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227640516
1.5.8.) Numer faksu: 227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b1f88c1-df73-4dea-a0ed-9c95a701e6ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025907/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 975608,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wraz z sukcesywną dostawą tablic rejestracyjnych według obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa, w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
2. Rodzaje i przewidywane ilości dostawy tablic:
1) tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe zgodnie ze wzorem i obowiązującymi przepisami prawa – 20 000 kpl.;
2) tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe zgodnie ze wzorem i obowiązującymi przepisami prawa - 850 szt.;
3) tablice motocyklowe zgodnie ze wzorem i obowiązującymi przepisami prawa – 1 950 szt.;
4) tablice motorowerowe zgodnie ze wzorem i obowiązującymi przepisami prawa – 1 500 szt.;
5) wtórniki tablic rejestracyjnych – 350 kpl.;
6) wtórniki tablic rejestracyjnych – 450 szt.;
7) dodatkowa tablica / bagażnik – 800 szt.
3. Podane powyżej przewidywane ilości tablic służą do porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonywanych usług wymienionych w przedmiocie zamówienia, przy czym w przypadku zwiększenia ilości usług łączne wynagrodzenie Wykonawcy nie może przekroczyć zaoferowanego przez Wykonawcę szacunkowego wynagrodzenia brutto. Zmiany te nie mogą przekroczyć 20% ilości i wartości rodzaju usług opisanych w § 2 ust. 5 Załącznika do SWZ Projektowane postanowienia umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% szacunkowego wynagrodzenia brutto zaoferowanego przez Wykonawcę.
5. Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1 mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej, niebieskiej lub zielonej trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe.
6. Zamawiający jeden raz w tygodniu przekazuje Wykonawcy wycofane tablice rejestracyjne protokołem zdawczo-odbiorczym w celu likwidacji. Wykonawca niezwłocznie likwiduje wycofane tablice, uniemożliwiając ponowne użycie, a fakt likwidacji tablic musi być udokumentowany protokołem zniszczenia. Sporządzony przez Wykonawcę oryginał protokołu zniszczenia zostaje doręczony, zamawiającemu w terminie do trzech dni roboczych od daty likwidacji wycofanych tablic rejestracyjnych.
7. Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej, niebieskiej lub zielonej trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe.
8. Wymagany okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 4 lata (48 miesięcy). Zaproponowanie w ofercie gwarancji dłuższej niż 4 lata będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV SWZ. Zaproponowanie w ofercie terminu gwarancji krótszego niż minimalny będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
9. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Wydziału Komunikacji i złożyć je, bez dodatkowych kosztów, w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w siedzibie w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, własnym transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Odbioru tablic wycofanych do kasacji Wykonawca dokonywać będzie raz w tygodniu, z miejsca wskazanego w Wydziale Komunikacji w siedzibie w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
11. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44423400-5 znaki i podobne elementy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1206630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1248750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH NAT-POL Spółka Jawna Sławomir Jaszczuk i Wspólnicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361914480
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Reymonta 11c
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. NAT-POL SPÓŁKA JAWNA SŁAWOMIR JASZCZUK I WSPÓLNICY
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. NAT-POL SPÓŁKA JAWNA SŁAWOMIR JASZCZUK I WSPÓLNICY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1248750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Budowa klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie.
- Wykonanie siedziby Powiatowej Instytucji Kultury w Legionowie Etap I wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowej (...)
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1819W ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Aleja 3-go Maja w Legionowie"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz rozbudowa drogi powiatowej Nr 1812W w Dąbkowiźnie w Gminie Nieporęt".
- Przebudowa miejskiego systemu monitoringu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych, strzałki i symbole) na terenie Legionowa
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2025 do kwietnia 2026 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
więcej: Znaki i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.