Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00634902/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługę kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sypniewo na 2024 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 1900000,00zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sypniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 27
1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-216
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sypniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sypniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.sypniewo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługę kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sypniewo na 2024 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 1900000,00zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3694484-4220-4d65-95bc-aaa729ccbf0c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006118/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sypniewo na 2024r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 1900000,00zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługę kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sypniewo na 2024rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 1 900 000,00 zł(słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy 00/100 złotych).
2) Waluta kredytu PLN.
3) Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do 31.12.2035 r.
4) Wykorzystanie kredytu nastąpi do 31.12.2024 r.
5) Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo, na podstawie dyspozycji złożonej przez Zamawiającego
6) Spłata kredytu w okresie od 31.03.2026 do 31.12.2035 r. spłata kapitału w 40 ratach w terminach i kwotach:
7) Oprocentowanie kredytu: zmienne według stawki oprocentowania WIBOR 3M i stałej marży banku. Marża winna być podana przez Wykonawcę w procentach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania obowiązującej umowy.
8) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M notowanej pierwszego dnia okresu obrachunkowego powiększoną o marżę banku.
9) Oprocentowanie naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego, od aktualnego stanu zadłużenia, począwszy od dnia wypłaty kredytu, do dnia poprzedzającego jego spłatę.
10) Odsetki spłacane będą w ratach miesięcznych, w ostatnim dniu każdego miesiąca, począwszy od 31.12.2024 roku. Wykonawca będzie każdorazowo zawiadamiał Zamawiającego, podając w danym miesiącu wysokość odsetek.
11) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania wymaganej raty w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
12) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny „In blanco” wraz z deklaracją wekslową.
13) Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Wykonawcy.
14) Zaciągnięcie kredytu nie będzie pociągało za sobą konieczność założenia rachunku przez Gminę u Wykonawcy
15) Wykonawca nie pobierze żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i administracji poza wyszczególnionymi w zapytaniu ofertowym.
16) Dokumenty umożliwiające Wykonawcy ocenę zdolności kredytowej Zamawiającego ujęte są w Załącznikach nr 6 SWZ- Dokumenty finansowe.
17) Dla celów ofert przyjmuje się, WIBOR 3M z dnia 31.10.2024 r. tj. 5,85%
18) Ponadto Zamawiający informuje, iż:
• Na rachunkach zamawiającego w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne.
• Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań w bankach.
• U Zamawiającego nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych.
• U Zamawiającego nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków.
• Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności, forfaitingu, faktoringu, eFinansingu, leasingu.
• Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763155,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692182,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7570001980
7.3.3) Ulica: ul. Admirała Rickovera 15
7.3.4) Miejscowość: Maków Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 06-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KRASNOSIELCU Z SIEDZIBĄ W MAKOWIE MAZOWIECKIM
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KRASNOSIELCU Z SIEDZIBĄ W MAKOWIE MAZOWIECKIM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692182,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-27 do 2035-12-31INNE PRZETARGI SYPNIEWO
więcej: przetargi SYPNIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.