eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych II



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001325767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ceglana 35

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-514

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akrawczyk@uck.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uck.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17759b25-823b-435f-936b-d3921bfdcfbe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082472/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Materiały zużywalne do badań patomorfologicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uck-katowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/uck-katowice ,
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: ttps://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Dotyczy części 5:
Próbki w niniejszym postępowaniu muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego do terminu wskazanego w rozdz. XII pkt 1 SWZ
1) muszą być czytelnie oznaczone
2) należy złożyć w zamkniętym opakowaniu gwarantującym zachowanie w poufności jego treści i oznakować w następujący sposób:

UCK im. prof. K. Gibińskiego ŚUM w Katowicach
ul. Ceglana 35, 40-514 Katowice
SEKRETARIAT – DYREKCJA- KORYTARZ D
Próbki do postępowania:
„Dostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych II”
DZP.281.109B.2024
„Nie otwierać przed 16.01.2025r. godz. 10.30”

i opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z niniejszym postępowaniem jest Uniwersyteckie Centrum
Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, zwane dalej: „Administratorem”,
2) z Administratorem można skontaktować się pisząc na adres: ul. Ceglana 35,
40-514 Katowice lub telefonując pod numer: 32 3581 460 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@uck.katowice.pl,
3) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na wskazany powyżej adres,
telefonując pod numer: 32 3581 524 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@uck.katowice.pl,
4) uzyskane w niniejszym postępowaniu dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu
związanym z tym postępowaniem, w ramach prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez dministratora, a przypadku
wyboru oferty i zawarcia umowy dane zamieszczone w umowie oraz w dokumentacji z nią związanej, będą przetwarzane w celach
związanych z realizacją umowy,
5) obowiązek podania danych związany jest z udziałem w postępowaniu, a ich niepodanie może skutkować brakiem możliwości
udziału w postępowaniu,
6) Administrator może udostępnić dane wyłącznie osobom lub podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa lub na
podstawie umów w ramach, których Administrator powierzy przetwarzanie danych innym podmiotom, np. świadczącym usługi
prawne, dostawcom systemów informatycznych i usług IT,
7) źródłem pochodzenia danych osobowych jest Wykonawca. Kategorie odnośnych danych osobowych zostały określone w
dokumentacji postępowania, obejmują m.in. dane umożliwiające oznaczenie Wykonawcy, jego dane kontaktowe, dane osobowe
innych osób (w szczególności imię i nazwisko, dane kontaktowe tych osób), które Wykonawca wskaże w ofercie a także mogą
obejmować inne dane niezbędne do realizacji postępowania ujawnione w toku jego realizacji, a w przypadku wyboru oferty dane
niezbędne do zawarcia i realizacji umowy,
8) uzyskane dane będą przetwarzane nie dłużej niż jest to niezbędne do realizacji celów dla jakich zostały zebrane, a następnie
przechowywane przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentów. Okres
przetwarzania może zostać przedłużony w przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami,
9) w odniesieniu do uzyskanych w postępowaniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO.
10) osoba, której dane osobowe dotyczą posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej
dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych jej dotyczących; − na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której
dane osobowe dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje osobie, której dane osobowe dotyczą:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.281.109B.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – materiały eksploatacyjne do linii barwiąco -nakrywającej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - szkiełka podstawowe z powłoką adhezyjną

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - szkiełka podstawowe z dodatnim ładunkiem powierzchniowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – odczynnik do bloczków parafinowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - noże mikrotomowe do skrawania wstęgowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
1) próbki: dla części nr 5 - 5 szt (nie podlegają uzupełnieniu!)
Próbki należy złożyć zgodnie z opisem zawartym w rozdz. XII ust. 5 SWZ
2) karty katalogowe wystawione przez producenta lub podmiot odpowiedzialny dotyczące oferowanego produktu potwierdzające wymagania Zamawiającego wskazane każdorazowo pod formularzem asortymentowo – cenowym danej części.
3) oświadczenie o wyrobach medycznych stanowiące załącznik nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- karty katalogowe wystawione przez producenta lub podmiot odpowiedzialny dotyczące oferowanego produktu potwierdzające wymagania Zamawiającego wskazane każdorazowo pod formularzem asortymentowo – cenowym danej części.
- oświadczenie o wyrobach medycznych stanowiące załącznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Strony dopuszczają zmiany w umowie w przypadku:
1) zmiany siedziby, adresu, nazwy, które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony;
2) zmiany numeru rachunku bankowego wykonawcy wskazanego w § 3 ust.3 (§ 3 ust 6 pkt 1) i 2) )
3) zmiany numeru katalogowego producenta i wyrobów medycznych;
4) w razie przejściowego udokumentowanego braku możliwości dostawy wyrobów o nazwie handlowej lub numerze katalogowym wskazanym w ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza dostawę produktu równoważnego odpowiadającego wymogom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Każdorazowa dostawa równoważnego przedmiotu zamówienia we wskazanych okolicznościach wymaga uprzedniej pisemnej akceptacji Kierownika Działu Zaopatrzenia i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Produkt równoważny zostanie Zamawiającemu dostarczony po cenie jednostkowej nie wyższej aniżeli cena produktu zawartego w ofercie Wykonawcy;
5) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych przedmiotu zamówienia na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia ceny przedmiotu zamówienia zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze lub załączonym dokumencie Wykonawcy, poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury.
6) zmiany producenta przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że wyroby medyczne innego producenta w pełni spełniają wymogi wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia, a ich cena będzie nie wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji wyrobów medycznych wskazanych w formularzu oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane w zamian wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7) wydłużenie okresu trwania umowy o w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania jednak na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy;
6. Zmiany określone w ust. 5 pkt 7) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
7. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia na następujących zasadach:
1) zmiany wynagrodzenia mogą polegać na jego podwyższeniu lub obniżeniu w wyniku waloryzacji, w oparciu o półroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
2) zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Strony nie wcześniej niż po upływie pół roku od dnia zawarcia umowy;
3) Strony określają poziom istotności zmiany kosztów, uprawniający Strony do żądania zmiany wynagrodzenia jako 5% wzrost lub spadek wskaźnika wskazanego w pkt. 1) za półrocze poprzedzające złożenie wniosku, w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym została zawarta umowa (przy pierwszej waloryzacji) oraz w stosunku do wskaźnika za półrocze, w którym nastąpiła ostatnia waloryzacja (przy kolejnych waloryzacjach).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uck-katowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

CD SEKCJI VII 7.4)
4) w celu dokonania waloryzacji Strony przystąpią do negocjacji wysokości waloryzacji cen na podstawie wniosku jednej ze Stron, składanego nie częściej niż w okresach półrocznych.
5) wniosek o waloryzację cen wymaga udokumentowania przez Wykonawcę wzrostu kosztów świadczenia usługi poprzez przedłożenie dokumentów finansowych potwierdzających faktyczny wzrost kosztów w odniesieniu do konkretnych danych finansowych i udział danej pozycji kosztowej w koszcie realizacji usługi, wynikającej z kalkulacji Wykonawcy z daty złożenia oferty i momentu złożenia wniosku (pierwszy wniosek) lub momentu ostatniej waloryzacji i momentu złożenia wniosku (kolejne wnioski) o co najmniej wartość wnioskowanego procenta waloryzacji (do wzrostu kosztów nie wlicza się wzrostu kosztów z tytułów wskazanych w ust. 10, stanowiących odrębną podstawę waloryzacji umowy).
6) podwyższenie cen umownych w ramach procesu waloryzacji nie może przekroczyć wysokości wskaźnika GUS, o którym mowa w pkt. 1);
7) suma zmian wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku waloryzacji wprowadzonych w trakcie obowiązywania Umowy na nie może przekroczyć 15 % wysokości wynagrodzenia netto Wykonawcy określonego na dzień zawarcia umowy.
8) w przypadku, gdy Strony nie dojdą do porozumienia co do wzrostu cen na kolejny okres obowiązywania Umowy, każda ze Stron może wypowiedzieć niniejszą Umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia z zastrzeżeniem, iż nieudowodnienie Zamawiającemu wzrostu cen nie może stanowić podstawy wypowiedzenie umowy przez Wykonawcę. Skuteczne wypowiedzenie umowy nie rodzi żadnych dodatkowych obciążeń po żadnej ze Stron.
8. Zmiany określone w ust. 7 powyżej wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.