Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do ciągników rolniczych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ekologiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2024dzp24@zgkgrodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do ciągników rolniczych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5393fa1-3691-4cb2-80fa-2e89bedf5f3f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem części I zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do ciągnika rolniczego URSUS 3512.2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
3. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
4. Dostarczane części będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2024 poz. 502).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do ciągnika rolniczego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym część I, stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ.
6. Zamawiający gwarantuje zakup części zamiennych w ilości 20% wartości wskazanych w załączniku nr 2a do SWZ. Możliwa jest modyfikacja poszczególnych pozycji, poziomu zamówienia w granicach kwoty na którą będzie opiewać umowa. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku zamówienia wszystkich ilości części zamiennych ujętych w formularzach asortymentowo-cenowych.
7. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 11070,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem części II zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do ciągnika rolniczego KUBOTA 5040.2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
3. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
4. Dostarczane części będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2024 poz. 502).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do ciągnika rolniczego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym część II, stanowiącym załącznik nr 2b do SWZ.
6. Zamawiający gwarantuje zakup części zamiennych w ilości 20% wartości wskazanych w załączniku nr 2b do SWZ. Możliwa jest modyfikacja poszczególnych pozycji, poziomu zamówienia w granicach kwoty na którą będzie opiewać umowa. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku zamówienia wszystkich ilości części zamiennych ujętych w formularzach asortymentowo-cenowych.
7. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 11070,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem części III zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do ciągnika rolniczego CASE IH Maxxum 140.2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
3. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
4. Dostarczane części będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2024 poz. 502).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do ciągnika rolniczego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym część III, stanowiącym załącznik nr 2c do SWZ.
6. Zamawiający gwarantuje zakup części zamiennych w ilości 20% wartości wskazanych w załączniku nr 2c do SWZ. Możliwa jest modyfikacja poszczególnych pozycji, poziomu zamówienia w granicach kwoty na którą będzie opiewać umowa. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku zamówienia wszystkich ilości części zamiennych ujętych w formularzach asortymentowo-cenowych.
7. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 17220,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem części IV zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do ciągnika rolniczego ZETOR FORTERA 9641.2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
3. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
4. Dostarczane części będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2024 poz. 502).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do ciągnika rolniczego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym część IV, stanowiącym załącznik nr 2d do SWZ.
6. Zamawiający gwarantuje zakup części zamiennych w ilości 20% wartości wskazanych w załączniku nr 2d do SWZ. Możliwa jest modyfikacja poszczególnych pozycji, poziomu zamówienia w granicach kwoty na którą będzie opiewać umowa. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku zamówienia wszystkich ilości części zamiennych ujętych w formularzach asortymentowo-cenowych.
7. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 24600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem części V zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych do ciągnika rolniczego ORION CRYSTAL 13.2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
3. Asortyment wskazany we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne.
4. Dostarczane części będą w opakowaniu oryginalnym oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta i będą posiadać na opakowaniu nr katalogowy producenta. Muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2024 poz. 502).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne do ciągnika rolniczego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym część V, stanowiącym załącznik nr 2e do SWZ.
6. Zamawiający gwarantuje zakup części zamiennych w ilości 20% wartości wskazanych w załączniku nr 2e do SWZ. Możliwa jest modyfikacja poszczególnych pozycji, poziomu zamówienia w granicach kwoty na którą będzie opiewać umowa. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku zamówienia wszystkich ilości części zamiennych ujętych w formularzach asortymentowo-cenowych.
7. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 22140,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11228,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11228,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11228,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmielewski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8641570356
7.3.3) Ulica: Kleczanów 155
7.3.4) Miejscowość: Obrazów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-641
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11228,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40594,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40594,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40594,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmielewski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8641570356
7.3.3) Ulica: Kleczanów 155
7.3.4) Miejscowość: Obrazów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-641
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40594,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.