Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stegna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 34
1.5.2.) Miejscowość: Stegna
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stegna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10276301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8336fe0-4c0f-4aaa-975f-313f729d39ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051677/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPŚ.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzani Kryzysowego Gminy Stegna mieszczących się w budynku położonym w Stegnie przy ul. Gdańskiej 7, usadowionym na działce nr 783/4 obręb Stegna, gmina Stegna.
2. Zakres prac:
- Rozbiórka ścianek działowych w planowany pomieszczeniu socjalnym,
- Przebicia otworów pod planowane drzwi,
- Demontaż istniejących okładzin podłogowych i oraz skucie płytek ściennych,
- Wykucie drzwi do wymiany,
- Demontaż istniejących parapetów,
- Demontaż armatury łazienkowej, sprzętów kuchennych, mebli,
- Zamurowania i postawienie nowej ścianki działowej,
- Montaż parapetów okiennych,
- Gruntowanie ścian i sufitów i wykonanie gładzi 2 warstwowej,
- Malowanie ścian i sufitów,
- Wykonanie sufitów podwieszanych,
- Ułożenie posadzek z płytek oraz okładzin ściennych z płytek,
- Oczyszczenie i malowanie balustrad,
- Wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych wraz z izolacją szlamem cementowym,
- Montaż nowych drzwi,
- Obsadzenie kratek wentylacyjnych i przegląd kominiarski,
- Wywiezienie i utylizacja odpadów.
3. Poza przedmiotem zamówienia bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane wyłącznie prace konieczne ze względu na bezpieczeństwo lub potrzebę zapobieżenia awarii, jeżeli nie spowoduje to zwiększenia wartości robót. O potrzebie wykonania wymienionych prac Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, pisemnie zawiadomić Zamawiającego.
4. Wykonawca na swój koszt wyznaczy i zatrudni kierownika robót budowlanych. Aktualne uprawnienia kierownika robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż w wyznaczonym dniu podpisania umowy.
5. Ze względu na charakter prac w budynku istniejącym, Zamawiający informuje o możliwości wystąpienia zdarzeń i robót nie objętych projektem budowlanym, które to wykonawca powinien przewidzieć i uwzględnić w swojej kalkulacji. W celu prawidłowej kalkulacji kosztów robót objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca robót winien bezwzględnie przeprowadzić wizję lokalną przed złożeniem oferty.
6. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 11 do niniejszego SWZ i jest jej integralną częścią.
7. Zamawiający wymaga, aby wycena oferty została poprzedzona wizją lokalną obiektu, na terenie którego realizowane będą roboty w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i wiedzą techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż cena określona w ofercie Wykonawcy nie mieści się w limicie ustalonym przez zamawiającego.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty (…)”.
Mając na uwadze podstawy unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298000,00 PLN
INNE PRZETARGI STEGNA
więcej: przetargi STEGNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kancelarii leśnictwa Babsk
- ,,Modernizacja dróg na terenie gminy Osiek Jasielski"
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALEM USŁUGOWYM W PARTERZE, GARAŻEM PODZIEMNYM, PZT, MURAMI OPOROWYMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ MOŃKI, ul. KOŚCIELNA
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ dz. nr geod. 1256, obręb 0044 Suchowola, gmina Suchowola, powiat sokólski
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n. ,, PSARY droga dojazdowa do gruntów rolnych,,
- Utworzenie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem: Raciechowice 197, 32-415 Raciechowice.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.