Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636996/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich
zlokalizowanych na terenie miasta Legnica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskichzlokalizowanych na terenie miasta Legnica”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f6096b6-6ec8-4870-94f6-20e96ba5a0b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055723/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1. 24.52.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
świadczenie usług polegających na bieżącym utrzymaniu i eksploatacji szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica z zachowaniem higieny i czystości oraz wymogami sanitarnymi.
2. Wykaz lokalizacji szaletów publicznych:
ul. Piastowska / M.C. Skłodowskiej,
ul. Czarnieckiego,
ul. Wrocławska/Plac Klasztorny,
ul. Szkolna,
Al. Orła Białego / Hetmańska,
ul. Górnicza,
Pl. Zamkowy / Brama Głogowska / szalet automatyczny/,
ul. Piastowska /szalet automatyczny/,
Park Miejski – Muszla Koncertowa – 2 toalety automatyczne.
3. Godziny otwarcia szaletów ustala się następująco:
a) tradycyjnych:
1) szalet przy ul. Piastowskiej /M.C.Skłodowskiej czynny od poniedziałku do piątku
w godz. od 9.00 do 14.00,
2) szalet przy ul. Czarnieckiego od poniedziałku do piątku w godz. od 11.00 do 17.30 ,
3) szalet przy ul. Wrocławskiej/Plac Klasztorny od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 18.00,
4) szalet przy ul. Szkolnej czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 14.30,
5) szalet przy Al. Orła Białego/Hetmańskiej czynny:
- w okresie od 1 stycznia do 14 kwietnia i od 1 października do 31 grudnia – od poniedziałku do piątku
w godz. od 11.00 do 15.00,
- w okresie od 15 kwietnia do 30 września – od poniedziałku do piątku w godz. od 13.00 do 17.00, w soboty i niedziele w godz. od 10.00 do 18.00,
6) szalet przy ul. Górniczej czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00, w soboty od godz. 8.00 do 14.00, w okresie letnim tj. od maja do końca września od godz. 7.00 do 16.00 w soboty
od 7.00 do 16.00.
b) automatycznych:
1) toaleta przy Pl. Zamkowym/Bramie Głogowskiej – czynna całodobowo,
2) toaleta przy ul. Piastowskiej – czynna całodobowo,
3) dwie toalety w Parku Miejskim – Muszla Koncertowa – czynne całodobowo.
4. Ustala się następujący zakres usług świadczonych przez Wykonawcę:
1) bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń sanitarnych, elektrycznych i wentylacyjnych zamontowanych
w szaletach,
2) zakup oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych w wyniku eksploatacji nie nadających się do naprawy
części zamiennych oraz urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów,
3) usuwanie aktów wandalizmu: zakup, wymiana, naprawa urządzeń związanych
z funkcjonowaniem szaletów, do kwoty 5.000,00 zł, za każdy przypadek z osobna, na jednym obiekcie
4) utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośredniego otoczenia (zakresy utrzymania
otoczenia wybranych szaletów w czystości i porządku wskazane na złączniku mapowym Nr 1
do umowy),
5) zakup oraz uzupełnianie w szaletach środków czystości i higieny,
6) konserwacja i malowanie stolarki okiennej i drzwi, malowania ścian zewnętrznych
i wewnętrznych oraz sufitów, naprawy tynków, posadzek, czyszczenia, konserwacja, naprawy rynien
i rur spustowych oraz pokrycia dachów /szalety tradycyjne/, mycia powierzchni wewnętrznych,
zewnętrznych oraz daszków szaletów automatycznych wg potrzeb,
7) umieszczenie na zewnątrz i wewnątrz obiektów szaletów informacji o wysokości opłat za korzystanie
z szaletów oraz godzin otwarcia szaletów,
8) bieżące usuwanie graffiti,
9) wywóz nieczystości ciekłych w sposób systematyczny z częstotliwością uniemożliwiającą przepełnienie
zbiornika i wylewanie się nieczystości na powierzchnię terenu, do gruntu lub wód, jednak nie rzadziej
niż raz na kwartał,
10) zawarcie pisemnej umowy z przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; okazywanie
na wniosek Zamawiającego umowy i dowodów uiszczania opłat za usługi,
11) wykonanie wszelkich zaleceń pokontrolnych Zamawiającego lub innych organów kontrolnych,
w wyznaczonym terminie,
12) ponoszenie wszelkich opłat związanych z dostawą mediów oraz wywozem nieczystości, w tym płynnych
ze zbiornika bezodpływowego zlokalizowanego w Parku Miejskim przy Muszli Koncertowej,
13) ponoszenie opłat z tytułu udzielania kar, mandatów przez służby sanitarne lub inne kontrolne organy,
w tym kar grzywny za uchylanie się od obowiązków wymienionych w pkt 11,
14) przeprowadzanie kontroli (jeden raz w okresie trwania umowy) stanu technicznego obiektów szaletów
miejskich zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane.
5. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do sprzedaży biletów w szaletach tradycyjnych, a w szaletach
automatycznych do cotygodniowego opróżniania kasetki z bilonem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakresu usługi określony w § 1 projektu umowy- Rozdział 3 swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena jedynej złożonej oferty firmy: PAJA Paulina Boruszewska, ul. Świętojańska 30, 81-372 Gdynia NIP: 591-166-02-29, wynosiła 623.730,00 zł brutto, i przewyższała zamierzenie i możliwości finansowe Zamawiającego, które wynosiły 469.799,00 zł brutto.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623730,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup samochodu bus 8+1
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do zadania pn.:"Przebudowa ul. Iwaszkiewicza w Legnicy".
- Zakup koparko-ładowarki
- Modernizacja oświetlenia płyty głównej stadionu poprzez wymianę lamp na LED.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Dostawa i montaż toalety trzystanowiskowej na Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp.
- Opróżnianie koszy rozstawionych wzdłuż ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Roboty porządkowe i utrzymaniowe na moście przez rzekę Wisłę w m. Połaniec-Gliny Małe w ciągu drogi Wojewódzkiej Nr 764 Połaniec - Tuszów Narodowy w km 74+644 PZDW - ŚZDW
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.