eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceKonserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033838

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b887694a-7f48-4b74-bcbd-6c1021b3296d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.123.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273782,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy są w szczególności usługi:
1) comiesięcznej konserwacji 22 urządzeń dźwigowych, wymienionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy, obejmującej:
a) sprawdzenie stanu urządzeń w maszynowni,
b) oględziny stanu kabiny i przeciwwagi,
c) sprawdzenie szybu oraz podszybia,
d) sprawdzenie lin,
e) sprawdzenie urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
f) prawidłowości obsługi urządzeń dźwigowych, wykonanie jazd w górę i dół, sprawdzenie dojazdu kabiny do progu przystanku każdego z pięter budynku,
g) sprawdzenie drzwi przystankowych, działania rygla, luzownika,
h) działania kontaktów barierek ochronnych, kontaktów podłogi i listew najazdowych;
Po dokonaniu przeglądu serwisant odnotowuje serwis i wszelkie uwagi w dzienniku serwisowym danego urządzenia; 
2) corocznych, obowiązkowych pomiarach rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i skuteczności przeciwporażeniowej dla urządzeń dźwigowych, wymienionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy, zgodnie z instrukcją konserwacji urządzeń dźwigowych;
3) naprawach urządzeń dźwigowych, w miarę stwierdzonych w tym zakresie potrzeb Zamawiającego na podstawie „Zgłoszenia urządzenia dźwigowego do naprawy„ załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy
4) wykonywanie resursów, aktualizacji resursów i przeglądów specjalnych urządzeń dźwigowych, wymienionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy, wg wytycznych Urzędu Dozoru Technicznego, dotyczących eksploatacji urządzeń transportu bliskiego (wydanie 2, czerwiec 2019 r.).
5) pełnieniu całodobowego pogotowia dźwigowego, polegającego na przyjmowaniu od Zamawiającego i użytkowników zgłoszeń awarii urządzeń dźwigowych pod całodobowym numerem telefonu oraz reakcji na zgłoszenia.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
1) ustawą o dozorze technicznym z dnia 21.12.2000 r.;
2) rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r w sprawie warunków technicznych w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego;
3) normą PN/EN 81.1. do wykonywania raz w roku obowiązkowych pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej urządzenia dźwigowego lub równoważną;
4) normą PN-EN 81-50 – Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów- Badania i próby- część 50: Zasady projektowania, obliczania, badania i próby elementów dźwigowych lub równoważną;
5) normą PN-EN 81-20 – Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów-Dźwigi przeznaczone do transportu osób i towarów- Część 20: Dźwigi osobowe i dźwigi towarowo-osobowe lub równoważną.
3. Wykaz urządzeń dźwigowych objętych przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat producenta, roku produkcji, udźwigu, ilości przystanków i terminie dopuszczenia do ruchu przez Urząd Dozoru Technicznego zawarty jest w załączniku do projektowanych postanowień umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania Zamawiającego z wynikami resursu urządzeń dźwigowych, jego aktualizacji oraz przeglądu specjalnego 7 dni roboczych przed przystąpieniem do rewizji urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego. Płatności wynagrodzenia odbywać się będą po wykonaniu usługi i dostarczeniu protokołu z wykonania resursu, aktualizacji resursu, przeglądu specjalnego urządzeń dźwigowych. Faktura wystawiona będzie na podstawie obustronnie potwierdzonego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołu zdawczo – odbiorczego, stanowiącego załącznik do projektowanych postanowień umowy.
5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót elektrycznych, związanych z konserwacją, wymianą lub naprawą linii zasilającej przed wyłącznikiem głównym oraz pionu oświetleniowego poza maszynownią.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ, a w szczególności w załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ( aspekty społeczne):
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255373,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519176,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255373,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.S.E SERWIS Ewa Szweda-Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431720469

7.3.4) Miejscowość: Ornontowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255373,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy - 24 miesiące, nie wcześniej niż od 01.01.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.