Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja zabytkowych ołtarzy w kościele pw. św. Andrzeja Boboli w Babicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBSZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 36
1.5.2.) Miejscowość: Obsza
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-413
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846891002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obsza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja zabytkowych ołtarzy w kościele pw. św. Andrzeja Boboli w Babicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a8ccb94-9ef4-49bd-9538-a31a94b8b0a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211997/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Renowacja zabytkowych ołtarzy w kościele pw. św. Andrzeja Boboli w Babicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
2.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą dalej „ustawa Pzp”.
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W przedmiotowym zamówieniu powyższe warunki zostały spełnione, ponieważ: Zamawiający – Gmina Obsza prowadził uprzednio postępowanie w trybie podstawowym (znak OŚ.2710.XIV.2024) w którym nie wpłynęła żadna oferta na „Renowacja zabytkowych ołtarzy w kościele pw. św. Andrzeja Boboli w Babicach”.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9fc39bf8-379b-11ef-880f-0e435a8a43bc
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚ.2710.XIV.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot umowy
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie publiczne pn.: „Renowacja zabytkowych ołtarzy w kościele pw. św. Andrzeja Boboli w Babicach”
2. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje następujące zadania:
- prace projektowe renowacji dwóch ołtarzy we wnętrzu kościoła,
- prace konserwatorskie i restauratorskie dwóch ołtarzy we wnętrzu kościoła,
3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu odrębnie dla każdego z zadań Dokumentację Projektową, obejmującą (w zakresie w jakim jest to wymagane):
1) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
2) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
3) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
5) Inne dokumenty opracowane na potrzeby wykonywania robót budowlanych, w zakresie zadań, dla których nie ma obowiązku opracowania dokumentów wymienionych w pkt 1) – 4).
4. Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
1) Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
2) Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
5. Szczegółowy zakres Dokumentacji Projektowej określa PFU, który stanowi integralną część niniejszej umowy.
6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określą:
a) wykonana przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego Dokumentacja Projektowa,
b) wykonane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
c) wykonane przedmiary robót,
d) złożona oferta, stanowiąca załącznik nr 5 do umowy,
e) harmonogram rzeczowo-finansowy, o którym mowa w § 2 ust. 4 umowy, stanowiący załącznik nr 6 do umowy.
7. Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtu.
8. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z Dokumentacją Projektową. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z Dokumentacją Projektową i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
9. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
10. Przyjmuje się następujące etapy na potrzeby rozliczenia umowy:
1) Etap I obejmujący opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich pozwoleń i dokonanie zgłoszeń uprawniających do rozpoczęcia robót budowlanych,
2) Etap II obejmujący wykonanie prac budowlanych o wartości min. 50 % ogólnej wartości robót,
3) Etap III obejmujący wykonanie pozostałych prac budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gratia Artis Konserwacja Dzieł Sztuki Stanisław Makara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931152603
7.3.3) Ulica: ul. Kamila Baczyńskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kierowanie pracami konserwatorskimi - Mgr Danuta Majewska
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gratia Artis Konserwacja Dzieł Sztuki Stanisław Makara
jakie przetargi wygrała firma
Gratia Artis Konserwacja Dzieł Sztuki Stanisław Makara
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-05INNE PRZETARGI OBSZA
więcej: przetargi OBSZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.