eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzcianaDowóz uczniów z terenu Gminy Trzciana do szkół i placówek oświatowych.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Trzciana do szkół i placówek oświatowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ W TRZCIANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851727045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: XX

1.5.2.) Miejscowość: Trzciana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146484428

1.5.8.) Numer faksu: 146136301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzos@trzciana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/186516/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu Gminy Trzciana do szkół i placówek oświatowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-092fd339-7cc0-4e2d-ab75-65e194d9a682

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00628633/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Trzciana do szkół i placówek oświatowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZOS.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219700,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Dowóz uczniów z terenu Gminy Trzciana do szkół w roku kalendarzowym 2025.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Trzciana do PSP w Trzcianie i PSP w Leszczynie oraz ze Rdzawy do PSP w Kierlikówce w 2025 r.
Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmował: dowiezienie uczniów z wyznaczonych przystanków w miejscu zamieszkania do miejsca nauki i odwiezienie uczniów z miejsca nauki do wyznaczonych przystanków w miejscu zamieszkania zgodnie z następującymi trasami:

Dowóz na zajęcia:
Trasa nr I: - 1 raz dziennie
Rdzawa Płuski - Kierlikówka kościół - Kierlikówka Stokłosa - Szkoła Kierlikówka
Trasa nr II: - 1 raz dziennie
Trzciana Zyznówka-Trzciana oczyszczalnia-Trzciana Działy- Leszczyna Szkoła-Trzciana Szkoła
Trasa nr III: - 1 raz dziennie
Leszczyna Wichraz - Leszczyna sołtys - cmentarz Leszczyna - Szkoła Leszczyna.

Odwóz po zajęciach:
Trasa nr I: - 1 raz dziennie
Trzciana Szkoła - Trzciana Zyznówka - Trzciana oczyszczalnia - Trzciana Działy
Trasa nr II: - 1 raz dziennie
Szkoła Leszczyna - cmentarz Leszczyna - Leszczyna sołtys - Leszczyna Wichraz
Trasa nr III: - 1 raz dziennie
Szkoła Kierlikówka- Ujazd skrzyżowanie - Rdzawa Remiza

Szacunkowa długość dziennej trasy dowozu i odwozu uczniów wynosi 54 km 5 dni w tygodniu.
Szacunkowa przypuszczalna ilość km w trakcie realizacji zamówienia wynosi - 9.666,00 km
przy założeniu że w okresie obowiązywania umowy będzie 179 dni zajęć szkolnych:
9 dni - styczeń, 20 dni - luty, 21 dni - marzec, 17 dni - kwiecień, 17 dni - maj, 19 dni - czerwiec
21 dni - wrzesień, 22 dni - październik, 18 dni- listopad, 15 dni - grudzień.
Ogólna ilość km została określona z należytą starannością. Zamawiający zastrzega, że może ona ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
Pozostałe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 127107,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Trzciana do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2025.

Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na: przewozie (dowóz) ucznia z niepełnosprawnościami zamieszkałego na terenie Gminy Trzciana do najbliższej szkoły podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Niecała 8, 30-425 Kraków, a także przewozu (odwozić) z miejsca w/w placówki oświatowej do miejsca zamieszkania, w okresie: od 07 stycznia 2025 r. do 19 grudnia 2025r. w tym przerwa wakacyjna od 28 czerwca 2025r. do 31 sierpnia 2025r.
Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmował: dowiezienie jednego ucznia z wyznaczonego miejsca zamieszkania do miejsca nauki i odwiezienie ucznia z miejsca nauki do wyznaczonego miejsca zamieszkania zgodnie z następującymi trasami:

Dowóz na zajęcia: - 1 kurs dziennie rano
Trasa przewozu :
z miejsca zamieszkania ucznia - gmina Trzciana, 32-733 Trzciana,
do miejsca nauki - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Niecała 8, 30-425 Kraków.

Odwóz po zajęciach: - 1 kurs dziennie
Trasa przewozu:
z miejsca nauki - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Niecała 8, 30-425 Kraków
do miejsca zamieszkania ucznia - gmina Trzciana, 32-733 Trzciana

Szacunkowa długość dziennej trasy przewozu dziecka do placówki oświatowej i z powrotem wynosi : 93,00 km ( w tym: 46,50 km x 2 trasy ( tj. odwóz, dowóz ) x 5 dni w tygodniu ).
1) Wykonawca zobowiązuje się do:
- zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do i ze szkół,
- zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu,
- sprawowania nadzoru w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkół i ze szkół,
- opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie w czasie przejazdu.
W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ucznia w pojeździe, niedopuszczenie do realizacji przewozu. Koszty wykonywania niezbędnych czynności przez opiekunów ponosi w całości Wykonawca (wraz z wszystkimi kosztami wynikającymi z zatrudnienia).
2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej niepełnosprawnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Nie przewiduje się transportu dzieci na wózkach inwalidzkich.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy z przyczyn, których nie mógł przewidzieć, o ile będą one przebiegać drogami publicznymi.
4) Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zwiększenia liczby przewożonych uczniów, jeżeli zaistnieje taka potrzeba w okresie realizacji usługi.
Opiekę nad dzieckiem w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca.
5) Przewozy realizowane będą od 07.01.2025r. do 19.12.2025r. z wyłączeniem dni wolnych od nauki, określonych w przepisach odrębnych.
6) Jeżeli odgórnie zostanie wprowadzony tryb nauki zdalnej to przewozy nie będą realizowane lub trasy przewozu mogą zostać zmodyfikowane do momentu powrotu do zajęć stacjonarnych.
7) Szacunkowa długość dziennej trasy dowozu i odwozu uczniów wynosi 93 km 5 dni w tygodniu / z punktu startowego do punktu docelowego i z powrotem /.
Szacunkowa przypuszczalna ilość km w trakcie realizacji zamówienia wynosi - 17.019,00 km przy założeniu że w okresie obowiązywania umowy będzie 183 dni zajęć szkolnych:
9 dni - styczeń, 20 dni - luty, 20 dni - marzec, 17 dni - kwiecień, 20 dni - maj, 19 dni - czerwiec
22 dni - wrzesień, 22 dni - październik, 19 dni- listopad, 15 dni - grudzień.
Ogólna ilość km została określona z należytą starannością.
Zamawiający zastrzega, że może ona ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
Pozostałe informacje w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 92592,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147696,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599292,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147696,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Autobusem Antoni Wiśniowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781020778

7.3.3) Ulica: Kamionna 207

7.3.4) Miejscowość: Kamionna

7.3.5) Kod pocztowy: 32-732

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147696,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-07 do 2025-12-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96838,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139045,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96838,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Węglarz Bus09x Przewóz osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681531925

7.3.3) Ulica: Trzciana 404

7.3.4) Miejscowość: Trzciana

7.3.5) Kod pocztowy: 32-733

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96838,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-07 do 2025-12-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.