Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021757876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. I.J. Paderewskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.malecki@mcs.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mcs.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e7e3264-fca1-4f42-99f7-f6eb25b86447
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041997/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10425973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mcswroc
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/pn/mcswroc, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Komunikacja z Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/mcswroc i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje się w dokumentacji przetargowej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje się w dokumentacji przetargowej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TPW1/30/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Boisko „Kominiarska”, ul. Kominiarska 68 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Hala Sportowa „Parkowa”, ul. Parkowa 14-16 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3b do SWZ.
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Stadion Sportowy „Zakrzów”, ul. Niepodległości 6 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3c do SWZ,
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Boisko „Orzechowa”, ul. Orzechowej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3d do SWZ,
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Skate Park przy ul. Ślężnej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3e do SWZ,
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3f do SWZ,
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3g do SWZ;
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie – Stadion Sportowy „Lotnicza”, ul. Lotnicza 72 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3h do SWZ;
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Stadion Sportowy "Leśnica", ul. Kosmonautów 320 we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3i do SWZ;
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich w obiekcie – Skate Park "Górnicza" przy ul. Górniczej we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3j do SWZ;
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku oraz pracach konserwatorskich na terenie kąpielisk sezonowych MCS we Wrocławiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
Załącznik nr 3k do SWZ,
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 1-11 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2025-09-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowa usługa sprzątania terenu Stadionu Olimpijskiego przy al. I. J. Paderewskiego 35 we Wrocławiu w roku 2025 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3l do SWZ
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na ZADANIA, przy czym realizacja może obejmować – łącznie (wszystkie lub tylko wybrane zadania) lub pojedynczo, tj.:
a) ZADANIE I: „Usługi sprzątania terenów wokół Stadionu Olimpijskiego – parkingów, wejść na stadion, ciągów pieszych i komunikacyjnych, przy zajętości Trybuny Zachodniej Stadionu”
b) ZADANIE II: „Usługi sprzątania pomieszczeń znajdujących się w koronie Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Trybuny Zachodniej Stadionu”
c) ZADANIE III: „Usługi sprzątania trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,
d) ZADANIE IV: „Usługi sprzątania terenów wokół Stadionu Olimpijskiego – parkingów, wejść na stadion, ciągów pieszych i komunikacyjnych, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów ”,
e) ZADANIE V: „Usługi sprzątania pomieszczeń znajdujących się w koronie Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów”,
f) ZADANIE VI: „Usługi sprzątania trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego, przy zajętości Stadionu do 12850 widzów”,
g) ZADANIE VII: „Usługi sprzątania trybuny wschodniej Stadionu Olimpijskiego”,
h) ZADANIE VIII: „Usługa sprzątania przed, w trakcie i po imprezie pn. Nocny Wrocław Półmaraton
(14 czerwca 2025 r.)”,
i) ZADANIE IX: „Usługi doraźnego sprzątania otwartej przestrzeni trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,
j) ZADANIE X: „Usługi doraźnego sprzątania otwartej przestrzeni trybuny wschodniej Stadionu Olimpijskiego”,
k) ZADANIE XI: „Usługi doraźnego sprzątania toalet na poziomie +1 i +2 trybuny zachodniej Stadionu Olimpijskiego”,
l) ZADANIE XII: Usługi sprzątania toalet na trybunie wschodniej Stadionu Olimpijskiego
m) ZADANIE XIII: „Usługi sprzątania całościowego Stadionu Olimpijskiego przygotowujące obiekt do rozpoczęcia sezonu w roku 2025 - termin realizacji sprzątania całościowego obiektu: zostanie podany po otrzymaniu kalendarza żużlowego oraz kalendarza footballu amerykańskiego
n) ZADANIE XIV: Usługi sprzątania całościowego Stadionu Olimpijskiego po zakończeniu sezonu w roku 2025 - termin realizacji sprzątania końcowego obiektu: listopad/ grudzień 2025 r – nie później niż do 10 grudnia 2025 r.,
o) ZADANIE XV: Sprzątanie w sytuacji stwierdzonej potrzeby dodatkowego uporządkowania terenu
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia dla części nr 12 zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4b do SWZ.
4. Uwaga dla części nr 12: Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonywania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Pzp.
W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panią Agnieszką Koszelą, e-mail: agnieszka.koszela@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 012 Ostatnia wizja lokalna może odbyć się najpóźniej na jeden dzień przed upływem terminu składania ofert. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dla celów dowodowych związanych ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla części nr 1 - 12 przedmiotu zamówienia, które nie podlegają odrzuceniu wg następujących kryteriów:
1) Kryterium – Cena (z podatkiem VAT) – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla części nr 12:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na sprzątaniu po wydarzeniu, w którym brało udział minimum 10 000 osób
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie własne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp – załącznik nr 1.1 oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji swoich zasobów stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty dla części nr 12 wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł,
2) Wykazu Usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
W wykazie należy wskazać jedynie usługi spełniające warunek udziału w postępowaniu, opisany w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 4) lit. a) SWZ. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 6 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 2, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a także w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca:1) składa stosowne oświadczenie w załączniku nr 1.1. do SWZ;
2) składa zobowiązanie innego podmiotu do udostępniania niezbędnych zasobów Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 2.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w takiej samej formie jak oferta.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które elementy zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, jakie roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dla części nr 1-111. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1) Zmiany lub rezygnacji z podmiotu uczestniczącego w realizacji dowolnej części przedmiotowego zamówienia w charakterze podwykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 3 zdanie drugie powyżej. W takiej sytuacji uzyskanie akceptacji Zamawiającego na zmianę lub rezygnację z tego podwykonawcy uwarunkowana będzie dopełnieniem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności art. 462 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) Konieczność zmniejszenia ilości obiektów objętych umową lub zwiększenia ilości obiektów zarządzanych przez Zamawiającego spowodowanej w szczególności zmianą stanu prawnego w trakcie realizacji niniejszej umowy lub decyzją organu nadzorującego Zamawiającego w szczególności związaną ze zmianą prawa własności przeznaczenia nieruchomości, o której Zamawiający w dniu zawarcia niniejszej umowy nie miał wiedzy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie odpowiednio proporcjonalnie zmniejszona w oparciu o ceny jednostkowe określone w § 9 niniejszej umowy w stosunku do zakresu wprowadzonej zmiany lub zwiększona na podstawie odrębnej oferty Wykonawcy,
3) Konieczność zmniejszenia lub zwiększenia ilości roboczogodzin na obiektach objętych umową zarządzanych przez Zamawiającego spowodowanej w szczególności zwiększeniem lub zmniejszeniem potrzeb Zamawiającego w zakresie wykonywania przedmiotowej usługi. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie odpowiednio proporcjonalnie zmniejszona w oparciu o ceny jednostkowe określone w § 9 projektu umowy w stosunku do zakresu wprowadzonej zmiany lub zwiększona na podstawie odrębnej oferty Wykonawcy.
2. Wprowadzenie zmian postanowień umowy, o których mowa w ust. 1, wymaga:
1) zgodnego oświadczenia stron,
2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Pozostałe zmiany postanowień niniejszej umowy są dopuszczalne w granicach określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dla części nr 12:
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1) Zmiany lub rezygnacji z podmiotu uczestniczącego w realizacji dowolnej części przedmiotowego zamówienia w charakterze podwykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 3 zdanie drugie Projektu umowy. W takiej sytuacji uzyskanie akceptacji Zamawiającego na zmianę lub rezygnację z tego podwykonawcy uwarunkowana będzie dopełnieniem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności art. 462 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Wprowadzenie zmian postanowień umowy, o których mowa w ust. 1, wymaga:
1) zgodnego oświadczenia stron,
2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Pozostałe zmiany postanowień niniejszej umowy są dopuszczalne w granicach określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1042597
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia Podwykonawcom.
3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.
4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, wobec tego Podwykonawcy.
6. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
7. Zapisy, o których mowa w pkt 5 i 6 powyżej, stosuje się wobec dalszych Podwykonawców.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
9. Zgodnie z art. 465 ust. 8 ustawy Pzp do zasad odpowiedzialności zamawiającego, wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy z tytułu wykonanych robót budowlanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
- Remonty siedmiu (7) mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego
- Usługa obowiązkowego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny - Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wykonaniu dokumentacji projektowej dróg publicznych na potrzeby budowy inwestycji pn.: "Budowa Nowego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu".
- Usługa grupowego ubezpieczenia opieki medycznej pracowników oraz członków rodzin pracowników Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda PAN we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa paliw oraz zakup materiałów eksploatacyjnych wraz z usługą mycia dla pojazdów służbowych USK przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w obiektach Archiwum Państwowego w Gdańsku
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni (prace konserwacyjno pielęgnacyjno- porządkowe) na terenie cmentarzy wojennych i kwater wojennych zlokalizowanych we Wrocławiu w 2025 roku.
- Usługa sprzątania przestrzeni budynków Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
- "Park kieszonkowy przy ul. Powstańców Śląskich".
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Białostockiej -ZK-DZP.262.114.2024
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.