eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieczysławów"Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Mieczysławów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-314

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07d1f6d2-686e-4077-a05a-771a03089464

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d1f6d2-686e-4077-a05a-771a03089464

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209744/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 718133,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:
Cześć Nr 1:
3.1.1. Zadanie Nr 1: „Wykonanie prac na potrzeby garażu w ZSCKR w Mieczysławowie”
Cześć Nr 2:
3.1.2. Zadanie Nr 2: „Remont instalacji elektrycznej w ZSCKR w Mieczysławowie”
Część Nr 3:
3.1.3. Część Nr 3: Zadanie Nr 3: „Remont sali i zaplecza w ZSCKR w Mieczysławowie”*
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie prac remontowych, rozbiórkowych,
2. wymiana instalacji elektrycznej,
3. tynkowanie, malowanie, kładzenie gładzi,
4. kładzenie płytek podłogowych, ściennych, parapetów,
5. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania danego zadania,
6. wywóz gruzu, odpadów, utylizacja zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.

3.2. Planowana inwestycja będzie realizowana w Mieczysławowie w ZSCKR.
3.3. Zakres prac poszczególnego zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 30.12.2024 r.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 278644,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:
Cześć Nr 1:
3.1.1. Zadanie Nr 1: „Wykonanie prac na potrzeby garażu w ZSCKR w Mieczysławowie”
Cześć Nr 2:
3.1.2. Zadanie Nr 2: „Remont instalacji elektrycznej w ZSCKR w Mieczysławowie”
Część Nr 3:
3.1.3. Część Nr 3: Zadanie Nr 3: „Remont sali i zaplecza w ZSCKR w Mieczysławowie”*
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie prac remontowych, rozbiórkowych,
2. wymiana instalacji elektrycznej,
3. tynkowanie, malowanie, kładzenie gładzi,
4. kładzenie płytek podłogowych, ściennych, parapetów,
5. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania danego zadania,
6. wywóz gruzu, odpadów, utylizacja zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.

3.2. Planowana inwestycja będzie realizowana w Mieczysławowie w ZSCKR.
3.3. Zakres prac poszczególnego zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 30.12.2024 r.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 79014,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:
Cześć Nr 1:
3.1.1. Zadanie Nr 1: „Wykonanie prac na potrzeby garażu w ZSCKR w Mieczysławowie”
Cześć Nr 2:
3.1.2. Zadanie Nr 2: „Remont instalacji elektrycznej w ZSCKR w Mieczysławowie”
Część Nr 3:
3.1.3. Część Nr 3: Zadanie Nr 3: „Remont sali i zaplecza w ZSCKR w Mieczysławowie”*
W zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności:
1. wykonanie prac remontowych, rozbiórkowych,
2. wymiana instalacji elektrycznej,
3. tynkowanie, malowanie, kładzenie gładzi,
4. kładzenie płytek podłogowych, ściennych, parapetów,
5. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania danego zadania,
6. wywóz gruzu, odpadów, utylizacja zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp.

3.2. Planowana inwestycja będzie realizowana w Mieczysławowie w ZSCKR.
3.3. Zakres prac poszczególnego zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty.
3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu.
3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100-8 Roboty malarskie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 30.12.2024 r.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 360474,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291323,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291323,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Stryków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-010

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291323,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312258,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Stryków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-010

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356875,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356875,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Ogólne Roman Zasada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331067088

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Stryków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-010

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356875,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.