Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00666357/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością”- edycja 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Okonek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 53
1.5.2.) Miejscowość: Okonek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-965
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672669003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@okonek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/okonek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością”- edycja 2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aac5b6c4-220c-402b-a9af-5509fefab230
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/MGOPS/PZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Okonek.
Usługa realizowana jest w ramach programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 współfinansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ
Główny kod CPV:
85311200-4 Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312120-6 Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
1. Przewidywana maksymalna liczba godzin usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w ramach zamówienia wynosi 8971 godzin, w tym:
a) 5225 godzin dla osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną (w tym orzeczenie równoważne),
b) 2856 godziny dla osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (w tym orzeczenie równoważne),
c) 530 godzin dla osób z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną ( w tym orzeczenia równoważne),
d) 360 godzin dla dzieci w wieku od ukończenia 2 roku życia do ukończenia 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt. 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.
2. Przewidywana liczba osób z niepełnosprawnościami, dla których będą świadczone usługi asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w ramach zamówienia wynosi 22 osoby, w tym:
a) 11 osób z niepełnosprawnościami posiadające orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną (w tym orzeczenie równoważne),
b) 7 osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znacznym (w tym orzeczenie równoważne),
c) 2 osoby z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną ( w tym orzeczenia równoważne)
d) 2 osoby z niepełnosprawnościami posiadające orzeczenie o niepełnosprawności dla dzieci w wieku od ukończenia 2 roku życia do ukończenia 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt. 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Błędny formularz ofertowy, który zawierał tylko jedno kryterium oceny ofert, natomiast w SWZ zostały wskazane trzy kryteria do oceny ofert.INNE PRZETARGI OKONEK
- Projekt grantowy "Cyberbezpieczny samorząd" - Etap II.
- Projekt grantowy "Cyberbezpieczny samorząd" - Etap I.
- Budowa drogi gminnej ul. Jeziorna w miejscowości Okonek.
więcej: przetargi OKONEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 35 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.05.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE"
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.