eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokEOP.332.46.24 Dostawa p³ynów infuzyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2024-12-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EOP.332.46.24 Dostawa p³ynów infuzyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EOP.332.46.24 Dostawa p³ynów infuzyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a90c8400-289e-4fcc-90d0-0f4a1e9311a1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00679248

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.11 Dostawa p³ynów infuzyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a90c8400-289e-4fcc-90d0-0f4a1e9311a1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a90c8400-289e-4fcc-90d0-0f4a1e9311a1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a90c8400-289e-4fcc-90d0-0f4a1e9311a1 Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-a90c8400-289e-4fcc-90d0-0f4a1e9311a1
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
7. Dokumenty elektroniczne wymienione w §2 ust 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie takie jak: oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 PZP, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 PZP, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Zamawiaj±cy w szczególno¶ci preferuje nastêpuj±ce formaty plików: .pdf, .doc, .docx, .odt.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w ust 7, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych zgodnie z ust. 7, lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub „Formularza do komunikacji).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.46.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy p³ynów infuzyjnych na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, szczegó³owo wyspecyfikowane w Za³±czniku nr 1 do SWZ - Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692500-2 - P³yny do¿ylne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, tj. zwiêkszenia w okresie realizacji umowy ilo¶ci zamawianego asortymentu, 50% w stosunku do ilo¶ci stanowi±cych przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowi±¿e siê w takim przypadku umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu zakup dodatkowych ilo¶ci asortymentu na takich samych zasadach jak dostawy objête zamówieniem podstawowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie odrêbnej umowy nie bêd± wymagane. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji. Ilo¶æ przewidziana do zakupu przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji podana jest w Za³±czniku nr 1 do SWZ - ZAMÓWNIENIE W RAMACH PRAWA OPCJI.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji, a Wykonawca o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie z tego powodu wnosi³ ¿adnych roszczeñ.
Wszystkie wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.
Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego odbêdzie siê na podstawie pisemnego o¶wiadczenia Zamawiaj±cego z³o¿onego Wykonawcy na minimum 4 dni roboczych przed dniem, w którym zamówienie objête prawem opcji ma zostaæ uruchomione.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:

CENA OFERTOWA BRUTTO (Cof) – waga 60%

Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru:
Cof =(Cmin / Cof bad x 100 % )X 0,60

gdzie:
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych
odrzuceniu.
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty.

TERMIN DOSTAWY (Dof) - liczony od daty z³o¿enia zamówienia - waga 30%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ:
- zaoferowany termin dostawy 1 dzieñ roboczy – 30 pkt
- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze– 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt
Z tym, ¿e najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 4 dni robocze. Termin dostawy nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy. Maksymalny termin dostawy to 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni robocze lub nie wskazania terminu, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W przypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu dostawy jako „pilnej”, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ dostawê w terminie 1 dnia roboczego od chwili z³o¿enia zamówienia (tak¿e w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcê w formularzu oferty, terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 1 dzieñ). Zamawiaj±cy informuje, ¿e „dostaw pilnych” w okresie obowi±zywania umowy nie bêdzie wiêcej ni¿ 2.

Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru powy¿ej 18 miesiêcy(Pof ) liczony od daty dostawy zamówienia - waga 10%

Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10% (10 pkt), w przypadku zaoferowania towaru o terminie przydatno¶ci powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia, albo 0% (0 pkt), w przypadku gdy nie zaoferuje terminu przydatno¶ci towaru powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Przy czym termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Termin przydatno¶ci do u¿ycia nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu przydatno¶ci do u¿ycia krótszego ni¿ 12 miesiêcy lub nie wskazania terminu, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

£±czna liczba punktów jaka otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:

SUMA = Cof + Dof + Pof
1%=1 pkt
Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru powy¿ej 18 miesiêcy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej tj. koncesjê, zezwolenie, licencjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadz±cego sk³ad konsygnacyjny- zezwolenie na jego prowadzenie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania z uwzglêdnieniem podstaw wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (art. 125 ust 1 Pzp) – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub SWZ, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy: dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej tj. koncesjê, zezwolenie, licencjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadz±cego sk³ad konsygnacyjny- zezwolenie na jego prowadzenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
a. Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 1 do SWZ]
b. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ]
Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
Zamawiaj±cy nie udostêpnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie e-Zamówienia.
Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami. Dopuszcza siê w ofercie z³o¿enie za³±czników opracowanych przez Wykonawcê, pod warunkiem, ¿e bêd± one zgodne co do tre¶ci z formularzami opracowanymi przez Zamawiaj±cego.
Dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy; w sprawie dokumentów, sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamaw., zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Um. gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian Um. wynika:
a. z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarz. los. wywo³anego przez czynniki zewn., którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani zapobiec lub przezwyciê¿yæ
b. ze zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Um.
c. obni¿enie cen w stosunku do cen ofert. przez Wykon.,
d. zmiana stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyz., w przypadku ustawowej zmiany stawek,
e. zamiany poszczeg. asortymentu, bêd±cego przedm. um., z chwil± wstrzymania produkcji, o czym Wykon. nie móg³ wiedzieæ w chwili zawarcia umowy, na „zamiennik” pod warunkiem, ¿e spe³ni on wymogi Zam., a cena netto nie jest wy¿sza ni¿ oferowana przez Wykon.,
f. wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego w za³. nr1 do um. odpowiednika chem. tego samego lub innego producenta po cenie nie wy¿szej ni¿ cena w um.za dany produkt,
g. zmiany przedm./produkt zamienny je¶li wyst±pi brak produktu z przyczyn le¿±cych po str. producenta przy dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego um. oraz przy zachowaniu ceny netto.
2. Zmiany nie mog± skutkowaæ wzrostem ceny jednostk. netto oraz wzrostem warto¶ci um. i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
3. Wprowadzenie zmian wymaga uzasadnienia konieczno¶ci zmiany i porozumienia stron oraz sporz±dzenia aneksu do umowy. Zmiany bêd± obowi±zywa³y od dnia podpisania aneksu do umowy do koñca obowi±zywania umowy.
4. Zgodnie z art. 439 Ustawy Pzp, wynagrodzenie wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zam., zgodnie z poni¿szymi zasadami:
a) jako podstawê maks. warto¶ci zmiany wynagrodzenia przyjmuje siê zmianê wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpc. w pierwszym pó³roczu og³aszany komunikatem na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70) przez Prezesa GUS - publikowanego w Monitorze Polskim i Biuletynie Statystycznym GUS [dalej: CPI],
b) maks. warto¶æ zmiany wynagrodzenia nastêpowaæ bêdzie pod warunkiem osi±gniêcia przez Wska¼nik CPI poziomu wiêkszego ni¿ 1,12 lub poziomu ni¿szego ni¿ 1,0;
c) przewiduje siê, ¿e pierwsza waloryzacja mo¿e nast±piæ po up³ywie 6 m-cy od dnia zawarcia Um. i bêdzie dot. dostaw, które bêd± zrealizowane po tym terminie; maks. warto¶æ zmiany wynagrodzenia zostanie obliczona jako iloczyn nale¿nego wynagrodzenia i zmiany Wska¼nika CPI. Do obliczenia zmiany wynagrodzenia zostanie przyjêty Wsk. CPI otrzymany w wyniku podzielenia wska¼nika opublikowanego przez 100;
d) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagr., nie mo¿e przekroczyæ 5% warto¶ci wynagr.
e) je¿eli Um. zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzieñ otwarcia ofert;
f) przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów, okre¶lon± Wska¼nikiem, o którym mowa w pkt a) rozumie siê wzrost cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
g) postanowieñ umownych w zakresie zmiany wynagrodzenia nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu wynosz±cego 5% wynagrodzenia
h) wniosek Wykon. lub Zamaw. o wprowadzenie zmian wymaga uzasadnienia, w tym wykazania stosownymi dokumentami zaistnienia podstaw do zmiany Um. Zamaw. lub Wykon. mo¿e ¿±daæ dodatkowych wyja¶nieñ;
i) zmiana um. w zakresie, o którym mowa wy¿ej wymaga zawarcia Aneksu.
j) w przypadku braku porozumienia co do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia lub braku akceptacji dla proponowanej zmiany, ka¿da ze Str. mo¿e wypowiedzieæ umowê za 1m-nym okresem wypowiedzenia, liczonym od m-ca nastêpuj±cego po tym, w którym z³o¿ono o¶w. o wypowiedzeniu umowy. W okresie wypowiedzenia obowi±zywaæ bêdzie dotychczasowe wynagr.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma E-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-09 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.