eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KotlaBudowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków w Krzekotówku dz. nr 216 i 141



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków w Krzekotówku dz. nr 216 i 141

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93

1.5.2.) Miejscowość: Kotla

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 83 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fae92ea6-e3a3-4cb5-8a8c-c8d06fcec9c3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków w Krzekotówku dz. nr 216 i 141

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fae92ea6-e3a3-4cb5-8a8c-c8d06fcec9c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012341/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków w Krzekotóku d. nr 216 i 141

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024.ZK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, z rur PVC-U, o średnicy Ø200 - 160, o połączeniach kielichowych łączonych na uszczelkę gumową. Na sieci wykonanie studni o średnicy Ø1000, Ø1200 (rozprężna) betonowej
z włazami typu ciężkiego D400 oraz tworzywowe DN425 PP/PVC. Rzędne posadowienia studni przedstawiono na profilach podłużnych. Studnie winny spełniać wymogi normy PN-92/B-10729. Studnie posadowić na podsypce piaskowo-cementowej. Wszelkie połączenia wykonać jako szczelne i elastyczne. Ze względu na brak możliwości odprowadzenia ścieków systemem grawitacyjnym do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, odprowadzenie ścieków nastąpi poprzez przepompownię do istniejącego rurociągu grawitacyjnego. Włączenie do sieci oznaczono na projekcie zagospodarowania terenu jako Sistn. Rurociąg tłoczny na odcinku od przepompowni do studni rozprężnej z rur PEHD o średnicy dz90. Przewody układać na wyprofilowanym dnie wykopu ze spadkiem wskazanym na profilach, oczyszczonym z elementów stałych takich jak kamienie, korzenie itp., na podsypce piaskowej min. 10cm.
2. Uzyskanie pozwolenia konserwatora zabytków na prowadzenie badań archeologicznych, przeprowadzenie badań przed przystąpieniem do wykonywania prac, opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia i wprowadzenie tymczasowej organizacji na czas prowadzenia robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498444,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TECH-BUD" IZABELA KRUHLIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021520074

7.3.3) Ulica: 69h

7.3.4) Miejscowość: Chróstnik

7.3.5) Kod pocztowy: 59-311

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.