Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00586056/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo-krakow.logintrade.net.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a54923-b104-492b-ab48-0170df633c05
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/TT/26/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1023680,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych dla:
- maszyn, urządzeń i taboru samochodowego MPO Sp. z o.o. oraz
- potrzeb klientów zewnętrznych Stacji Paliw M.P.O. Sp. z o. o. oraz Stacji Obsługi Pojazdów Samochodowych Klientów Zewnętrznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera :
a) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (warunki realizacji dostaw) - zał. nr 1 a)
b) Wykaz produktów (asortymentu) stanowiącego przedmiot zamówienia - zał. nr 1 b)
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków;
- Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40, 30-694 Kraków;
- Centrum Recyklingu Odpadów Komunalnych, ul. Igołomska 17A , 31-983 Kraków.
4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych z zastrzeżeniem postanowień pkt 4 i pkt 11 SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie w okresie 12 miesięcy o daty podpisania umowy - z zastrzeżeniem jak w zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09200000-1 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1182220,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1665944,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1182220,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGH Małopolska Grupa Handlowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357354320
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Marcika 27
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-443
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MGH MAŁOPOLSKA GRUPA HANDLOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MGH MAŁOPOLSKA GRUPA HANDLOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1182220,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup odzieży sportowej, sprzętu sportowego, drobnego sprzętu sportowego oraz środków do konserwacji i dezynfekcji sprzętu sportowego i szkoleniowego"
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.