Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa do samochodów służbowych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5b
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748866500
1.5.8.) Numer faksu: 748866509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@dwup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa do samochodów służbowych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-753ba589-d64f-4f97-94c8-3e28b1bdc37d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068978/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliwa do samochodów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Przedmiot Umowy/Zamówienie jest realizowany/a w ramach projektu Pomoc Techniczna FEDS DWUP- EFS+ - nr projektu FEDS.11.01-IZ.00-0001/23” oraz projektu „Modernizacja instytucji i służb regionalnego rynku pracy” FEDS.07.02-IP.02-0002/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku wcześniej prowadzonego postępowania publicznego ( w trybie podstawowym bez negocjacji ) o nr 33/2024 nie wpłynęła żadna oferta. Dlatego też, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 T.J.) unieważnił postępowania. Następstwem tego działania jest, zgodne ze wskazaną podstawą prawną przeprowadzenie zamówienia w trybie
z wolnej ręki dot. dostawy paliwa na potrzeby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 1030123
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia:
• Sukcesywna dostawa paliwa do samochodów służbowych, którymi dysponuje Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 w ilości szacunkowej 40 000 litrów
• Tankowanie benzyny bezołowiowej o liczbie 95 do kanistrów w okresie realizacji przedmiotu umowy.
a) Przez sukcesywną sprzedaż paliwa rozumie się bezpośrednie tankowanie paliwa do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego oraz do kanistrów przy pomocy kart paliwowych na stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terenie całego kraju. Jest to bezgotówkowa sprzedaż określonego paliwa, która musi umożliwić Wykonawcy prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu.
b) Zawarte transakcje będą rozliczane przelewem na podstawie faktur raz w miesiącu, z terminami płatności do 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury. Strony ustalają okres rozliczeniowy do dnia pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego.
c) Określone ilości dostawy paliwa są ilościami szacunkowymi – maksymalnymi i nie mogą stanowić podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu co najmniej 20% łącznego zapotrzebowania paliwa, określonego w ust1. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia finansowe w związku z niepełnym wykorzystaniem przez Zamawiającego wskazanego łącznego limitu maksymalnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w celu zorganizowania 3 warsztatów dla kadry EURES z Powiatowych Urzędów Pracy z województwa dolnośląskiego.
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Rzecznej 1 w Wałbrzychu - "zaprojektuj i wyburz"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa.
- Drugi przetarg na zakup paliwa na potrzeby maszyn Nadleśnictwa Wielbark w roku 2025
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart paliwowych 2025-2028
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Zakup oleju napędowego rozliczanego za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla pojazdów służbowych Powiatowego Zespołu Szpitali.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.