Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00671856/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
- 2025/BZP 00160326/01 - Wynik z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług społecznych dla mieszkańców Gminy Kock.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kock
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020061
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 29
1.4.2.) Miejscowość: Kock
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-150
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kock@kock.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kock.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679453
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00671856
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem części 1 postępowania jest świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla około 20 osób z niepełnosprawnościami zamieszkujących teren gminy Kock posiadających orzeczenia o niepełnosprawnościach, o których mowa w ust. 4.2., wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 44), albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych, realizowanych w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 finansowanego z Funduszu Solidarnościowego
2. Szacowana ilość godzin usług asystenckich w okresie wykonywania zamówienia wynosi 20880 godzin objętych następującymi limitami:
1) 3360 godzin rocznie dla osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną (w tym orzeczenia równoważne),
2) 14400 godzin rocznie dla osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności (w tym orzeczenia równoważne),
3) 960 godzin rocznie dla osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną (w tym orzeczenia równoważne),
4) 1440 godzin rocznie dla osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (w tym orzeczenia równoważne),
5) 720 godzin rocznie dla dzieci od ukończenia 2 do 16. roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności: konieczności stałej i długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji
3. Usługi asystencji osobistej i ich zakres uzależnione są od sytuacji osoby z niepełnosprawnością, stopnia oraz rodzaju jej niepełnosprawności i w szczególności polegają na wspieraniu w różnych strefach życia, w tym:
1) wsparcia uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej;
2) wsparcia uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie;
3) wsparcia uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania;
4) wsparcia uczestnika w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.
4. Ogólny zakres czynności możliwych do realizacji w ramach usług asystencji osobistej osoby niepełnosprawnej został określony w załączniku nr 7a do SWZ.
W zakresie nieuregulowanym w niniejszym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zastosowanie ma program „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, stanowiący załącznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: Program). Program stanowi integralną część szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. Przedmiotem części 1 postępowania jest świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla około 20 osób z niepełnosprawnościami zamieszkujących teren gminy Kock posiadających orzeczenia o niepełnosprawnościach, o których mowa w ust. 4.2., wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 44), albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych, realizowanych w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 finansowanego z Funduszu Solidarnościowego
2. Szacowana ilość godzin usług asystenckich w okresie wykonywania zamówienia wynosi 12140 godzin objętych następującymi limitami:
1) 2500 godzin rocznie dla osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną (w tym orzeczenia równoważne),
2) 7000 godzin rocznie dla osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności (w tym orzeczenia równoważne),
3) 480 godzin rocznie dla osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną (w tym orzeczenia równoważne),
4) 1440 godzin rocznie dla osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (w tym orzeczenia równoważne),
5) 720 godzin rocznie dla dzieci od ukończenia 2 do 16. roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności: konieczności stałej i długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji
3. Usługi asystencji osobistej i ich zakres uzależnione są od sytuacji osoby z niepełnosprawnością, stopnia oraz rodzaju jej niepełnosprawności i w szczególności polegają na wspieraniu w różnych strefach życia, w tym:
1) wsparcia uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej;
2) wsparcia uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie;
3) wsparcia uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania;
4) wsparcia uczestnika w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.
4. Ogólny zakres czynności możliwych do realizacji w ramach usług asystencji osobistej osoby niepełnosprawnej został określony w załączniku nr 7a do SWZ.
W zakresie nieuregulowanym w niniejszym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zastosowanie ma program „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, stanowiący załącznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: Program). Program stanowi integralną część szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
mawiający informuje, że podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
Po zmianie:
Zamawiający informuje, że podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-31 09:00
Po zmianie:
2025-01-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-31 09:30
Po zmianie:
2025-01-07 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-29
Po zmianie:
2025-02-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi realizowane w Klubie Seniora w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica
- WYKONYWANIE, W ZAKŁADACH LECZNICZYCH DLA ZWIERZĄT NA TERENIE MIASTA BIELSKA-BIAŁEJ, ZABIEGÓW ZAPOBIEGAJĄCYCH ROZMNAŻANIU SIĘ ZWIERZĄT - SZEŚĆ CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta na terenie Miasta Szczecinek w 2025-2026
- Prowadzenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka Wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.