eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUtrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych pieszych i tramwajowych oraz na przystankach tramwajowych Dworzec Główny, Politechnika w tunelu Krakowskiego Szybkiego Tramwaju



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych pieszych i tramwajowych oraz na przystankach tramwajowych Dworzec Główny, Politechnika w tunelu Krakowskiego Szybkiego Tramwaju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpo krakow.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych pieszych i tramwajowych oraz na przystankach tramwajowych Dworzec Główny, Politechnika w tunelu Krakowskiego Szybkiego Tramwaju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3683d170-78cd-4fb6-a4e8-645c4f75b34d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ/TT/24/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 654500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w ciągach komunikacyjnych pieszych i tramwajowych oraz na przystankach tramwajowych Dworzec Główny, Politechnika w tunelu Krakowskiego Szybkiego Tramwaju (KST):
− Plac górny i dolny oraz schody przy MDA od ul. Bosackiej;
− Zejście z placu górnego przy ul. Bosackiej do tunelu KST;
− Stacja Dworzec Główny;
− Stacja Politechnika;
− Dworzec PKP – tunele przesiadkowe;
− Pętla autobusowa;
− Ciąg pieszy oraz droga rowerowa w tzw. tunelu bagażowym pod dworcem PKP między ul. Pawią a ul. Wita Stwosza.
− Torowiska tramwajowe – na długości peronów przystankowych.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
− zał. nr 1 a) - opis przedmiotu zamówienia,
− zał. nr 1 b) - warunki realizacji prac przez Wykonawcę.

3. Miejsce świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia:
Ciągi komunikacyjne, piesze i tramwajowe, przystanki tramwajowe Dworzec Główny, Politechnika w tunelu Krakowskiego Szybkiego Tramwaju.

4. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy (lecz nie wcześniej niż od 01. 01. 2025 r.) do dnia 31. 12. 2025 r. - z zastrzeżeniem postanowień zawartych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 706008,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706008,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 706008,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małopolkom Usługi Komunalno - Zieleniarskie s. c. R. Kwiek, I. Ferdynus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351599930

7.3.3) Ulica: Jeżynowa 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-979

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 706008,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa będzie realizowana od daty jej podpisania (lecz nie wcześniej niż od 01. 01.2025 r.) do dnia 31. 12. 2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.