Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531099/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace renowacyjne i konserwatorskie na obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 395 - 16 -60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4d0fb50-942c-4d2d-8c1d-2094dbd6918d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace renowacyjne i konserwatorskie na obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4d0fb50-942c-4d2d-8c1d-2094dbd6918d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.DIZ.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1839776,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 664427,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. „Prace renowacyjne i konserwatorskie na obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej” jest wykonanie
w obiekcie Dworek Laszczyków, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa świętokrzyskiego pod
numerem A 342, zlokalizowanym w Kielcach przy ul. Jana Pawła II 6, robót budowlanych (ograniczonych do części
południowo-wschodniej obiektu -sale ekspozycyjne nr 5 i 6 wraz z wejściem do budynku), polegających w szczególności na:
a) wykonaniu prac przygotowawczych w tym m.in.: usunięciu istniejących tynków, instalacji, ustawieniu podparcia belek
stropowych i więźby dachowej obiektu;
b) wykonaniu izolacji ścian fundamentowych;
c) wymianie belki podwalinowej i najbardziej zdegradowanych bali ścian zewnętrznych, wzmocnieniu pozostałych bali i belek
stropowych niewymagających wymiany;
d) odtworzeniu tynków wewnątrz sal 5 i 6 oraz na zewnątrz budynku w ćwiartce południowo-wschodniej;
e) renowacji 4 okien dla sal 5 i 6 i drzwi wejściowych do budynku;
f) wymianie warstw podłogowych w salach 5 i 6 oraz warstw podłogowych na strychu wraz z izolacją cieplną nad salami 5 i
6;
g) niwelację terenu wokół ćwiartki południowo-wschodniej budynku.
2. Wymienione w pkt. 1 roboty budowlane zostały uszczegółowione w załączonych do SWZ przedmiarach robót
w ramach następujących działów:
2.1. Roboty przygotowawcze parter + piętro;
2.2. Izolacja ścian fundamentowych;
2.3. Ściany z bali zewnętrzne i wewnętrzne;
2.4. Okładziny ścian zewnętrznych i wewnętrznych;
2.5. Podłoga z desek modrzewiowych;
2.6. Podłoga na strychu;
2.7. Stolarka okienna i drzwiowa;
2.8. Opaska, obniżenie terenu, kamerowanie, udrożnienie, oczyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej;
2.9. Roboty instalacyjne - instalacja wentylacji,
2.10. Roboty instalacyjne - instalacja c.o.
2.11. Roboty instalacyjne - instalacja elektryczna
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 10 do SWZ, w której
skład wchodzi: plan sytuacyjny, projekt budowlano-architektoniczny wraz z załącznikami, projekt wykonawczy, specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny;
Wykonawca po zapoznaniu się z Dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu
robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu).
4. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią
systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, dokumentacją stanowiącą Załącznik Nr 10 do
SWZ.
5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w
odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego
procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art.
99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące
od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i
funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione
wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne” Zamawiający
rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach
internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu
oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma
wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny
produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych,
eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych
i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza że wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej lub
STWiOR, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2
oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych.
W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lubrównoważne".
Na każde żądanie Zamawiającego, w tym przed rozpoczęciem stosowania materiałów i urządzeń przewidzianych do
zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich
dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie.
Kryteria stosowane w celu oceny równoważności Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi
przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są
równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w
ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny
i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty
(w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty,
pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów
technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
Zastosowane materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z
dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca
będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej załącznikach.
6. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał
na podstawie stosunku pracy wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych
z wykonywaniem robót budowalnych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, pod kierownictwem kierownika
budowy. Wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy i dostawców materiałów budowlanych. Ilości pracowników niezbędnych
do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji
projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników
lub wymiany uprzednio zgłoszonych. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na podstawie
stosunku pracy do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia
uregulowano w Projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik Nr 11 do SWZ.
7. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które
mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizji lokalnej można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od
poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00. Odbycie wizji nie jest obowiązkowe.
8. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
10. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
11. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262520-2 - Roboty murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852134,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852134,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 852134,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTEK PROJEKT Andrzej Met
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260194304
7.3.3) Ulica: Warszawska 6/9
7.3.4) Miejscowość: KIelce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-306
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace instalacyjne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 852134,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.