eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDzierżawa parkomatów do pobierania opłat za parkowanie na terenie LPKIW "Myślęcinek" Sp. z o.o. wraz z prowadzeniem czynności techniczno-organizacyjnych związanych z ich kompleksowym serwisem



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa parkomatów do pobierania opłat za parkowanie
na terenie LPKIW „Myślęcinek” Sp. z o.o. wraz z prowadzeniem czynności techniczno-organizacyjnych związanych
z ich kompleksowym serwisem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090072920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 173-175

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523280009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@myslecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/myslecinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalnośc ogrodów botanicznych i zoologicznych oraz obszarów i obiektów ochrony przyrody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa parkomatów do pobierania opłat za parkowanie
na terenie LPKIW „Myślęcinek” Sp. z o.o. wraz z prowadzeniem czynności techniczno-organizacyjnych związanych
z ich kompleksowym serwisem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cbe160c-c42c-429c-8bea-b962242d6175

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214474/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dzierżawa parkomatów do pobierania opłat za parkowanie na terenie LPKIW „Myślęcinek” Sp. z o.o. wraz z prowadzeniem czynności techniczno-organizacyjnych związanych z ich kompleksowym serwisem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/UZP/PM/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171373,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa, w rozumieniu art. 7 pkt 28 ustawy Pzp, polegająca na dzierżawie parkomatów do pobierania opłat za parkowanie na terenie LPKIW „Myślęcinek”
Sp. z o.o. na okres 36 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia i prawidłowego uruchomienia parkomatów udokumentowanego protokołem odbioru wraz z prowadzeniem czynności techniczno-organizacyjnych związanych z ich kompleksowym serwisem.
3.2. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia:
Główny kod CPV: 38730000-1 – Parkometry,
Dodatkowe kody CPV: 50316000-3 – Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów,
50000000-5 – Usługi naprawcze i konserwacyjne
51214000-5 – Usługi instalowania parkometrów,

3.3 Wymagania i oczekiwania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia szczegółowo opisano w Załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).
3.4 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę dostawy i usługi oraz konieczność zapewnienia jednolitej obsługi serwisowo-technicznej wszystkich parkomatów oraz wszystkich zasobów sprzętowo-
systemowych.
Podział zamówienia na części wiązałby się ze zwiększeniem kosztów dla Zamawiającego, trudnościami technicznymi w realizacji kilku umów oraz koordynacji działań różnych Wykonawców realizujących różne elementy zamówienia. Taki podział mógłby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia tj. np. Wykonawca świadczący usługę utrzymania
i serwisowania parkomatów oraz innych zasobów sprzętowo-systemowych mógłby być niegotowy do spełnienia warunków technicznych odpowiadających parametrom urządzeń dostarczonych przez innego Wykonawcę.
W interesie Zamawiającego nie leży zatem rozdzielenie odpowiedzialności wynikającej
z realizacji zamówienia - za świadczenie dostawy i usługi na większą liczbę podmiotów
tj. dostawców i wykonawców. Również w aspekcie dyscypliny finansów publicznych,
zasadnym staje się nierozdzielanie zamówienia na kilku Wykonawców, z uwagi na wiele
rodzajów dokonywanych płatności poprzez parkomaty, aplikację i różne metody płatności
(gotówka, karta, telefon zbliżeniowo).
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów
elektronicznych.
3.7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.8. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
3.9. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują wszelkie czynności osób wykonujących prace opisane w przedmiocie zamówienia tj. czynności związane z montażem, demontażem, serwisowaniem oraz utrzymywaniem w stałej sprawności parkomatów oraz serwisowaniem i utrzymywaniem w stałej sprawności wszystkich dostarczonych zasobów sprzętowo-systemowych. Serwisowanie obejmuje m.in. konserwacje, naprawy, utrzymanie w czystości wnętrza urządzenia itp.
3.10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia
na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym
załącznik nr 3 do SWZ.
3.11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób,
o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50316000-3 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86346,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225828,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86346,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PM3D S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762459770

7.3.3) Ulica: ul. Fordońska 2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 80-085

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86346,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.