Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00651253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331424910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Borne Sulinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-449
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943732900
1.5.8.) Numer faksu: 943732910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@puk-bornesulinowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://puk.bornesulinowo.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-049d3165-7153-4597-8924-27f1168dcdd61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-049d3165-7153-4597-8924-27f1168dcdd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 558000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
• Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy - rok produkcji nie starszy niż 2024,
• Rodzaj silnika: DIESEL,
• Liczba cylindrów: minimum 6,
• Zbiornik paliwa : minimum 400 L,
• Pojemność silnika minimum 6 L,
• Norma emisji spalin: minimum EURO V,
• Moc homologowana silnika minimum 230 KM
• Rodzaj napędu: 4x4 i 100 % blokada mechanizmów różnicowych sterowane elektrohydraulicznie przyciskami,
• Prędkość: minimalna 0,18 km/h , maksymalna 40 km/h,
• Lusterka prawe, lewe sterowane elektrycznie,
• Automatyczna kontrola poślizgu kół połączona z tylnym podnośnikiem,
• Zmiana kierunku jazdy: rewers elektrohydrauliczny z systemem automatycznego zatrzymania ciągnika bez użycia sprzęgła,
• Reflektory: minimum 4 robocze przednie i 6 tylnych ledowych w dachu kabiny + 2 dodatkowe tylne i 2 przednie światła robocze led na słupkach kabiny, 2 lampy błyskowe (KOGUTY) prawa i lewa strona,
• Układ kierowniczy z niezależną pompą, hydrostatyczny,
• Instalacja hydrauliczna z pompą o wydajności: minimum 160 l/min. + pompa na układ kierowniczy,
• Tylne gniazda hydrauliczne minimum 8 szt, minimum 2 obwody sterowane elektronicznie z kabiny z regulacją czasu i wydatku, minimum 2 obwody sterowane dźwigniami mechanicznie,
• Przedni podnośnik fabrycznie montowany udźwig minimum 5000 kg + zewnętrzne sterowanie podnośnikiem z przyciskami,
• Obciążnik na przedni TUZ minimum 1000 kg,
• Tylny podnośnik sterowany elektronicznie z funkcją automatycznego zatrzymania WOMu przy podnoszeniu podnośnika ,udźwig minimum 9500 kg,
• Łącznik górny podnośnika tylnego sterowany hydraulicznie,
• Tylny WOM z 4 prędkościami: 540/540 eco/1000/1000eco
• Kabina: homologowana na 2 osoby, ogrzewana, z wentylacją, i klimatyzowana automatycznie, amortyzowana pneumatycznie układ samopoziomujący,
• Wyposażenie kabiny: fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa, fotel operatora pneumatycznie amortyzowany, regulowana kolumna kierownicy, radio, skrzynka narzędziowa, dach kabiny – szklany szyberach otwierany,
• Fotel operatora – amortyzacja pneumatyczna, zagłówek fotela operatora, automatyczna regulacja wysokości do wagi operatora, obrót o kąt 20,
• Ogumienie 4WD: opony minimum 540/65R30 – 650/65R42,
• Felga: pełna spawana,
• Błotniki : przednie błotniki skrętne,
• Błotniki tylne z przyciskami sterowania tylnego WOM, podnośnika i hydrauliki
• Instalacja pneumatyczna do przyczep minimum 2 – obwodowa.
3. Ewentualne wskazanie w jego treści jakiejkolwiek nazwy handlowej ma wyłącznie charakter informacyjny, Wykonawca winien odczytywać je w rozumieniu” …. lub równoważny” przy jednoczesnym spełnieniu parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia winien być nowy, nie używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, z kompletną dokumentacją pojazdu niezbędną do rejestracji. Ciągnik musi być sprawny technicznie, gotowy do użytkowania , wyposażony w elementy szczegółowo wskazane przez Zamawiającego.
5. Wszelką dokumentację techniczna producenta potwierdzającą parametry techniczne, instrukcje obsługi oraz karty gwarancyjne, wszystkie dokumenty w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca wykona pełne szkolenie z zakresu obsługi ciągnika dla osób wskazanych przez Zamawiającego.
7. Ciągnik należy dostarczyć na koszt Wykonawcy na adres oraz w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
8. Wykonawca udzieli na dostarczony pojazd gwarancji na okres minimum 24 miesięcy liczony od daty podpisania protokołu zdawczo odbiorczego.
9. W okresie gwarancyjnym Wykonawca na własny koszt usunie wszystkie awarie zaistniałe mimo prawidłowej eksploatacji pojazdu, zgodnie z jego właściwościami oraz w tym okresie dokona przeglądów okresowych.
10. Drobne naprawy gwarancyjne i przeglądy okresowe będą wykonywane u Zamawiającego.
11. Serwis mobilny z czasem reakcji do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii.
12. Serwis producenta powinien znajdować się na terenie kraju w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe JAROL Jarosław Omelańczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731154324
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 50
7.3.4) Miejscowość: Barwice
7.3.5) Kod pocztowy: 78-460
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JAROL" JAROSŁAW OMELAŃCZUK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JAROL" JAROSŁAW OMELAŃCZUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 670350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI BORNE SULINOWO
więcej: przetargi BORNE SULINOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika komunalnego
- Dostawa dwóch ciągników rolniczych wraz z osprzętem w podziale na części
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Żurawi
- Zakup ciągnika.
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.