eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borne SulinowoZakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331424910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Borne Sulinowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-449

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943732900

1.5.8.) Numer faksu: 943732910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@puk-bornesulinowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://puk.bornesulinowo.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-049d3165-7153-4597-8924-27f1168dcdd6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-049d3165-7153-4597-8924-27f1168dcdd6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651253

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 558000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
• Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy - rok produkcji nie starszy niż 2024,
• Rodzaj silnika: DIESEL,
• Liczba cylindrów: minimum 6,
• Zbiornik paliwa : minimum 400 L,
• Pojemność silnika minimum 6 L,
• Norma emisji spalin: minimum EURO V,
• Moc homologowana silnika minimum 230 KM
• Rodzaj napędu: 4x4 i 100 % blokada mechanizmów różnicowych sterowane elektrohydraulicznie przyciskami,
• Prędkość: minimalna 0,18 km/h , maksymalna 40 km/h,
• Lusterka prawe, lewe sterowane elektrycznie,
• Automatyczna kontrola poślizgu kół połączona z tylnym podnośnikiem,
• Zmiana kierunku jazdy: rewers elektrohydrauliczny z systemem automatycznego zatrzymania ciągnika bez użycia sprzęgła,
• Reflektory: minimum 4 robocze przednie i 6 tylnych ledowych w dachu kabiny + 2 dodatkowe tylne i 2 przednie światła robocze led na słupkach kabiny, 2 lampy błyskowe (KOGUTY) prawa i lewa strona,
• Układ kierowniczy z niezależną pompą, hydrostatyczny,
• Instalacja hydrauliczna z pompą o wydajności: minimum 160 l/min. + pompa na układ kierowniczy,
• Tylne gniazda hydrauliczne minimum 8 szt, minimum 2 obwody sterowane elektronicznie z kabiny z regulacją czasu i wydatku, minimum 2 obwody sterowane dźwigniami mechanicznie,
• Przedni podnośnik fabrycznie montowany udźwig minimum 5000 kg + zewnętrzne sterowanie podnośnikiem z przyciskami,
• Obciążnik na przedni TUZ minimum 1000 kg,
• Tylny podnośnik sterowany elektronicznie z funkcją automatycznego zatrzymania WOMu przy podnoszeniu podnośnika ,udźwig minimum 9500 kg,
• Łącznik górny podnośnika tylnego sterowany hydraulicznie,
• Tylny WOM z 4 prędkościami: 540/540 eco/1000/1000eco
• Kabina: homologowana na 2 osoby, ogrzewana, z wentylacją, i klimatyzowana automatycznie, amortyzowana pneumatycznie układ samopoziomujący,
• Wyposażenie kabiny: fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa, fotel operatora pneumatycznie amortyzowany, regulowana kolumna kierownicy, radio, skrzynka narzędziowa, dach kabiny – szklany szyberach otwierany,
• Fotel operatora – amortyzacja pneumatyczna, zagłówek fotela operatora, automatyczna regulacja wysokości do wagi operatora, obrót o kąt 20,
• Ogumienie 4WD: opony minimum 540/65R30 – 650/65R42,
• Felga: pełna spawana,
• Błotniki : przednie błotniki skrętne,
• Błotniki tylne z przyciskami sterowania tylnego WOM, podnośnika i hydrauliki
• Instalacja pneumatyczna do przyczep minimum 2 – obwodowa.
3. Ewentualne wskazanie w jego treści jakiejkolwiek nazwy handlowej ma wyłącznie charakter informacyjny, Wykonawca winien odczytywać je w rozumieniu” …. lub równoważny” przy jednoczesnym spełnieniu parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia winien być nowy, nie używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, z kompletną dokumentacją pojazdu niezbędną do rejestracji. Ciągnik musi być sprawny technicznie, gotowy do użytkowania , wyposażony w elementy szczegółowo wskazane przez Zamawiającego.
5. Wszelką dokumentację techniczna producenta potwierdzającą parametry techniczne, instrukcje obsługi oraz karty gwarancyjne, wszystkie dokumenty w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca wykona pełne szkolenie z zakresu obsługi ciągnika dla osób wskazanych przez Zamawiającego.
7. Ciągnik należy dostarczyć na koszt Wykonawcy na adres oraz w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
8. Wykonawca udzieli na dostarczony pojazd gwarancji na okres minimum 24 miesięcy liczony od daty podpisania protokołu zdawczo odbiorczego.
9. W okresie gwarancyjnym Wykonawca na własny koszt usunie wszystkie awarie zaistniałe mimo prawidłowej eksploatacji pojazdu, zgodnie z jego właściwościami oraz w tym okresie dokona przeglądów okresowych.
10. Drobne naprawy gwarancyjne i przeglądy okresowe będą wykonywane u Zamawiającego.
11. Serwis mobilny z czasem reakcji do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii.
12. Serwis producenta powinien znajdować się na terenie kraju w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe JAROL Jarosław Omelańczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731154324

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 50

7.3.4) Miejscowość: Barwice

7.3.5) Kod pocztowy: 78-460

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 670350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.