eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KańczugaDowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Kańczuga - 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Kańczuga - 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365746700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 642 30 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.kanczuga.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc60daa0-56a5-4f41-9113-467b639a4485

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Kańczuga - 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc60daa0-56a5-4f41-9113-467b639a4485

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037655/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do i z placówek oświatowych oraz dowóz uczniów do szkół, przedszkola na terenie Gminy Kańczuga w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634973

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzienny 13 +/-2 uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunami z miejsca zamieszkania dziecka do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Jarosławiu, zlokalizowanego w Jarosławiu na ul. Witosa 18, Wilsona 6c oraz Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Jarosławiu na ulicy Jana Pawła II 30 oraz powrót do miejsca zamieszkania dziecka. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Zamawiający informuje, że usługa transportowa obejmuje przewóz 13 dzieci w tym:
a) codzienny dowóz 9 uczniów niepełnosprawnych do wymienionych wyżej ośrodków oraz,
b) dowóz 4 uczniów niepełnosprawnych w poniedziałek z miejsca zamieszkania ucznia do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego imienia Jana Pawła II w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 30 oraz odwóz w piątek z Ośrodka do miejsca zamieszkania ucznia. Ze względu na pobyt uczniów w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 30, potrzeba dowozu i odwozu uczniów występuje tylko w poniedziałki i w piątki lub inne dni tygodnia, w których zaczyna się i kończy tydzień nauki zgodnie z harmonogramem.
Uczniowie powinni być dowożeni w dniach od poniedziałku do piątku zgodnie z rozkładem zajęć placówek/ośrodków we wszystkie dni nauki, z wyjątkiem dni świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych dni wyznaczonych przez placówki jako dni wolne od zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości odpracowania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć np. soboty. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dowóz dziecka w tym dniu. Przewóz winien być realizowany pojazdami, które są przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych. Szczegółowe terminy dowozu uczniów do i ze szkół określi Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą.
W czasie codziennego transportu dzieci z miejsca zamieszkania do ośrodka i z powrotem do miejsca zamieszkania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić dwóch opiekunów, tj.
1 opiekun musi okazać się wykształceniem medycznym z aktualnym prawem do wykonywania zawodu, podczas każdego przewozu,
2 opiekun tj. osoba pełnoletnia posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej potwierdzone zaświadczeniem, certyfikatem ukończenia kursu. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.
Przebieg trasy:
Siedleczka- Łopuszka Wielka- Kańczuga- Łopuszka Mała- Żuklin- Pantalowice-Krzeczowice- Medynia Kańczucka-Jarosław oraz powrót
Szacunkowa ilość kilometrów na w/w trasie wynosi: 120 km/jeden kurs i dotyczy „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi (długość trasy nie obejmuje dojazdu z bazy do miejsca rozpoczęcia dowozu lub odwozu oraz bez zjazdu do miejsca postoju po zakończeniu przewozów).
Zamawiający przewiduje szacunkowo 217 kursów w okresie realizacji umowy- część 1.
Jako jeden kurs należy rozumieć przewóz uczniów niepełnosprawnych na odcinku dom – ośrodek/placówka – dom w danym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 151900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie wraz z opiekunem w trakcie przewozu z miejscowości Lipnik 20 +/-3 uczniów do Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej w Sieteszy, Sietesz 329, 37-206 Sietesz, oraz 4 +/-3 uczniów 5 i 6 letnich z miejscowości Lipnik do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sieteszy na zajęcia lekcyjne oraz odwożeniu do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy w formie regularnych przewozów pasażerskich, według linii oraz rozkładów jazdy, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 2778 z późn. zm.).
Przewóz winien być realizowany w oparciu o utworzone przez wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży na podstawie imiennych biletów miesięcznych wydanych osobom upoważnionym do przejazdu zgodnie z imiennym wskazaniem uczniów przekazanym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Sieteszy.
Przywóz uczniów realizowany będzie jednym kursem od miejscowości Lipnik. Powrót uczniów realizowany będzie dwoma kursami, od Szkoły Podstawowej w Sieteszy, Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sieteszy do miejscowości Lipnik.
Dowóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r zgodnie z rozkładem zajęć szkoły/przedszkola, z wyjątkiem dni świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych dni wyznaczonych przez jednostkę jako dni wolne od zajęć. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć np. w soboty Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dowóz dzieci w tym dniu.
W ramach zamówienia prognozuje się zakup co miesiąc około 30 imiennych biletów miesięcznych.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy imiennych biletów miesięcznych uprawniających uczniów do przewozu.
Trasa dowozu:
Lipnik – Szkoła Podstawowa w Sieteszy, Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Sieteszy –i z powrotem,
Szacunkowa długość trasy przewozu z dziećmi wynosi około 10 km(długość trasy nie obejmuje dojazdu z bazy do miejsca rozpoczęcia dowozu lub odwozu oraz bez zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów).
W czasie codziennego transportu dzieci z miejsca zamieszkania do szkoły/ oddziału przedszkolnego i z powrotem do miejsca zamieszkania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić opiekuna tj. osoba pełnoletnia posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej potwierdzone zaświadczeniem, certyfikatem ukończenia kursu. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159495,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159495 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159495,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151125347

7.3.4) Miejscowość: SIETESZ

7.3.5) Kod pocztowy: 37-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159495,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA MARIUSZ FREŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151125347

7.3.4) Miejscowość: SIETESZ

7.3.5) Kod pocztowy: 37-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.