Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531008/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00531144/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00557088/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00575885/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zabezpieczenie przeciwpożarowe zabytkowego obiektu "Adasiówka" historycznej części
Księżówki w Zakopanem - etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 448
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zabezpieczenie przeciwpożarowe zabytkowego obiektu "Adasiówka" historycznej częściKsiężówki w Zakopanem - etap I”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf7bfe81-4084-4458-91f5-10b05b206fa6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.65.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 359224,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej- Etap A
i robót budowlanych- Etap B zabezpieczeń przeciwpożarowych zabytkowego obiektu "Adasiówka" historycznej części Księżówki w Zakopanem - etap I w ramach zadania inwestycyjnego „Zabezpieczenie przeciwpożarowe zabytkowego obiektu "Adasiówka" historycznej części Księżówki
w Zakopanem - etap I” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
1) dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń dla zabezpieczeń przeciwpożarowych zabytkowego obiektu "Adasiówka" historycznej części Księżówki w Zakopanem - etap I”- Etap A,
a) Wykonanie projektu budowlanego (PB) na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji,
b) Przygotowanie kompletnych wniosków i uzyskanie w imieniu inwestora stosownych pism, postanowień i decyzji uprawniających do prowadzenia robót budowlanych,
c) Wykonanie projektów wykonawczych (PW) stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego w oparciu o PFU wraz z załącznikami,
d) Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB),
e) Ustanowienie i opłacenie nadzoru autorskiego,
f) Sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentacji i opracowań niezbędnych do realizacji robót.
2) robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektowo- kosztorysową - Roboty budowlane - Etap B:
a) Ustanowienie i opłacenie kierownika budowy, który będzie zobowiązany do ustanowienia kierownika robót w specjalnościach, w których nie posiada on uprawnień budowlanych do kierowania robotami. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego w okresie pełnienia obowiązków,
b) Dostawa i montaż wyposażenia objętego dokumentacją projektową, posiadającego wszystkie wymagane prawem atesty i dopuszczenia do eksploatacji,
c) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przygotowanie kompletu materiałów do uzyskania skutecznego zgłoszenia przystąpienia do użytkowania lub uzyskania prawomocnej (prawomocnych) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu (obiektów) od właściwych organów,
d) Zapewnienie serwisowania dostarczonych i wbudowanych urządzeń w okresie gwarancyjnym.
e) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety oceniająca zgodność realizacji z zatwierdzonym projektem zagospodarowania, w tym rzędnymi poziomu parteru obiektów kubaturowych oraz kopiami rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami, ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem.
f) Uzyskanie dla Zamawiającego wszelkich decyzji i zezwoleń niezbędnych do zawarcia umów o dystrybucję i dostawę mediów oraz montażu urządzeń opomiarowania.
g) Sporządzenie kompletnych dokumentacji i uzyskanie dokumentów odbiorowych od stosownych instytucji,
h) Pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów, do sporządzenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (lub zgłoszenia zakończenia robót) zrealizowanego na podstawie umowy,
i) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1341939,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa ,,JARZĄBEK"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491874508
7.3.4) Miejscowość: Bustryk
7.3.5) Kod pocztowy: 34-521
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie instalacji elektrycznych i zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz wykonanie robót budowlanych - instalacji elektrycznych i zabezpieczeń przeciwpożarowych. Podwykonawca: Zakład Instalacji Elektrycznych Elmont w Nowym Targu ul. Wojska Polskiego 24/4, 34-400 Nowy Targ.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.