Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608688/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych z obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Stęszew oraz ich transport do Instalacji Komunalnej w latach 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stęszew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 11
1.5.2.) Miejscowość: Stęszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@steszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.steszew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych z obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Stęszew oraz ich transport do Instalacji Komunalnej w latach 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1a8a00-36b4-41b9-918c-10ddda065d10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046645/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych z obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Stęszew oraz ich transport do Instalacji Komunalnej w latach 2025-2026.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608688
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.6.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z budynków i obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Stęszew oraz ich transport do Instalacji Komunalnej w latach 2025-2026.
Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbierania oraz zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków i obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Stęszew wraz z dostarczeniem pojemników na odpady do wskazanych obiektów. Zamówieniem są objęte następujące miejsca:
1. Urząd Gminy Stęszew ul. Poznańska 11 Stęszew,
2. Biblioteka Gminna, ul. Rynek 22 Stęszew,
3. Budynek Ośrodka Pomocy Społecznej w Stęszewie, ul Poznańska 11,
4. Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Stęszewie, ul. Poznańska 11,
5. Kompleks boisk „Orlik” Stęszew, ul. Trzebawska
6. Ochotnicza Straż Pożarna w Stęszewie, ul. Poznańska 11A/1
7. Dom Kultury w Stęszewie, ul. Poznańska 22a
8. Szkoła Podstawowa w Stęszewie, ul. Poznańska 25
9. Szkoła Podstawowa w Stęszewie, ul. Szkolna 1
10. Szkoła Specjalna w Stęszewie, ul. Wojska Polskiego 18
11. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu, ul. Kościuszki 14
12. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu ul. Kościuszki 36
13. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jeziorkach, ul. Pocztowa 12
14. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Strykowie, ul. Bukowska 2
15. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Strykowie, ul. Szkolna 10
16. Szkoła Podstawowa w Trzebawiu, ul. Mosińska 1
17. Przedszkole w Stęszewie, ul. Korczaka 2
18. Muzeum Regionalne w Stęszewie, ul. Rynek 8
19. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Stęszewie, ul. Mosińska 15
20. Oczyszczalnia Ścieków w Strykowie
21. Oczyszczalnia Ścieków w Witoblu
22. Ochotnicza Straż Pożarna w Strykowie ul. Bukowska 2
23. Świetlice wiejskie na terenie Gminy Stęszew
Do zadań Wykonawcy należy odbiór i zagospodarowanie oraz transport odpadów komunalnych nieposegregowanych (zmieszane), odpadów segregowanych oraz dostarczenie ich do Instalacji Komunalnej zgodnie z listą Instalacji Komunalnych prowadzoną przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego.
Klauzula społeczna:
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługi określone
w dokumentacji oraz operatorzy sprzętu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2023.1465 t.j. z dnia 2023.07.31).
Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumienie przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SWZ projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-WEST SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993165357
7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 30
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Usługa wywozu segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu szpitala COM Jarosław.
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie kompleksowych usług obejmujących odbiór, transport oraz przekazanie do instalacji przejmującej odpadów pobadawczych oraz pozostałych odpadów opakowaniowych z terenu OM ITB w Pionkach (...)
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.