Og³oszenie z dnia 2024-12-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00064209/01 - Wynik z dnia 2025-01-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Materia³y opatrunkowe i opakowania do sterylizacji – zakup i dostawa do SPZOZ im. Macieja z Miechowa w £asinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w £asinie
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SP ZOZ £asin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870250810
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Radzyñska 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £asin
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-320
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozlasin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: spzozlasin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y opatrunkowe i opakowania do sterylizacji – zakup i dostawa do SPZOZ im. Macieja z Miechowa w £asinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d13e3d97-5b72-478e-8f4f-7856cb41b9e6
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00680316
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00088482/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Materia³y opatrunkowe i opakowania do sterylizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d13e3d97-5b72-478e-8f4f-7856cb41b9e63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz ePUAP
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
a) w zakresie proceduralnym:
Steinke Dorota, tel. 56 466 42 03 e-mail: przetargi@spzozlasin.pl
b) w zakresie merytorycznym:
Kamiñska Beata, tel. 56 466 42 03, e-mail: aptekalasin@wp.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci
widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych
jako za³±czniki do jednego formularza).
3. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania
z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia
okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem
Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego
dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez
formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê
wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@spzozlasin.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Materia³y opatrunkowe i opakowania do sterylizacji – zakup i dostawa do SPZOZ im. Macieja z Miechowa w £asinie” – dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w £asinie prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2024 poz. 1320 z pó¼n. zm. ), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materia³y opatrunkowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141119-7 - Kompresy
33141118-0 - Waciki
33141115-9 - Wata medyczna
33141114-2 - Gaza medyczna
33141113-4 - Banda¿e
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141112-8 - Plastry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena wykonania ka¿dej z CZʦCI zamówienia musi obejmowaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem odpowiadaj±cego jej zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiaj±cego w SWZ.
2. Cena oferty musi byæ liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Upusty oferowane przez wykonawcê musz± byæ zawarte w cenie oferty.
4. Cenê za wykonanie danej CZÊSCI zamówienia nale¿y przedstawiæ w formularzu oferty stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
5. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± cyfrowo a s³ownie, jako warto¶æ w³a¶ciwa zostanie przyjêta cena podana cyfrowo.
1. Cena – 70%:
1) oferty w tym kryterium bêd± oceniane w odniesieniu do najni¿szej ceny przedstawionej przez wykonawców dla ka¿dej CZʦCI zamówienia,
2) oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formu³±:
najni¿sza cena brutto spo¶ród badanych ofert
warto¶æ punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 10 x 70%
cena brutto badanej oferty
2. Termin wykonania zamówienia – 30%:
1) oferty w tym kryterium bêd± oceniane w odniesieniu do najkrótszego terminu wykonania zamówienia zaproponowanego przez wykonawców dla ka¿dej z CZʦCI zamówienia, zastrzegaj±c, i¿ maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 4 dni robocze, przy uwzglêdnieniu nastêpuj±cych zasad oceny punktowej:
a) wykonanie zamówienia w terminie do 2 dni roboczych licz±c od dnia przekazania przez zamawiaj±cego zamówienia – 3 punkty,
b) wykonanie zamówienia w terminie do 3 dni roboczych licz±c od dnia przekazania przez zamawiaj±cego zamówienia – 2 punkt,
c) wykonanie zamówienia w terminie do 4 dni roboczych licz±c od dnia przekazania przez zamawiaj±cego zamówienia – 1 punkt,
2) informacje dotycz±ce terminu wykonania zamówienia wykonawca poda w formularzu oferty – za³±czniku nr 1 do SWZ, w przypadku niepodania informacji dotycz±cych terminu wykonania zamówienia w formularzu oferty, do oceny punktowej przyjêty zostanie maksymalny termin wykonania zamówienia wynosz±cy 4 dni robocze, i taki termin zostanie wskazany w umowie,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formu³±:
liczba punktów przyznanych badanej ofercie
warto¶æ punktowa oferty = ______________________________________________________ x 10 x 30%
najwy¿sza liczba punktów spo¶ród badanych ofert
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia w ramach danej CZʦCI temu wykonawcy, którego oferta spe³ni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobêdzie najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów w ramach tej CZʦCI przyznanych w oparciu o wymienione wy¿ej kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opakowania do sterylizacji
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena wykonania ka¿dej z CZʦCI zamówienia musi obejmowaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem odpowiadaj±cego jej zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiaj±cego w SWZ.
2. Cena oferty musi byæ liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Upusty oferowane przez wykonawcê musz± byæ zawarte w cenie oferty.
4. Cenê za wykonanie danej CZÊSCI zamówienia nale¿y przedstawiæ w formularzu oferty stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
5. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± cyfrowo a s³ownie, jako warto¶æ w³a¶ciwa zostanie przyjêta cena podana cyfrowo.
1. Cena – 70%:
1) oferty w tym kryterium bêd± oceniane w odniesieniu do najni¿szej ceny przedstawionej przez wykonawców dla ka¿dej CZʦCI zamówienia,
2) oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formu³±:
najni¿sza cena brutto spo¶ród badanych ofert
warto¶æ punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 10 x 70%
cena brutto badanej oferty
2. Termin wykonania zamówienia – 30%:
1) oferty w tym kryterium bêd± oceniane w odniesieniu do najkrótszego terminu wykonania zamówienia zaproponowanego przez wykonawców dla ka¿dej z CZʦCI zamówienia, zastrzegaj±c, i¿ maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 4 dni robocze, przy uwzglêdnieniu nastêpuj±cych zasad oceny punktowej:
a) wykonanie zamówienia w terminie do 2 dni roboczych licz±c od dnia przekazania przez zamawiaj±cego zamówienia – 3 punkty,
b) wykonanie zamówienia w terminie do 3 dni roboczych licz±c od dnia przekazania przez zamawiaj±cego zamówienia – 2 punkt,
c) wykonanie zamówienia w terminie do 4 dni roboczych licz±c od dnia przekazania przez zamawiaj±cego zamówienia – 1 punkt,
2) informacje dotycz±ce terminu wykonania zamówienia wykonawca poda w formularzu oferty – za³±czniku nr 1 do SWZ, w przypadku niepodania informacji dotycz±cych terminu wykonania zamówienia w formularzu oferty, do oceny punktowej przyjêty zostanie maksymalny termin wykonania zamówienia wynosz±cy 4 dni robocze, i taki termin zostanie wskazany w umowie,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formu³±:
liczba punktów przyznanych badanej ofercie
warto¶æ punktowa oferty = ______________________________________________________ x 10 x 30%
najwy¿sza liczba punktów spo¶ród badanych ofert
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia w ramach danej CZʦCI temu wykonawcy, którego oferta spe³ni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobêdzie najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów w ramach tej CZʦCI przyznanych w oparciu o wymienione wy¿ej kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez oferowane produkty wymagañ okre¶lonych w Formularzu asortymentowo – cenowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ) Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± kartê katalogow± (prospekt, folder, ulotka, instrukcja obs³ugi, karta techniczna, katalog, broszura, karta charakterystyki, opis techniczny etc.) producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta (lub jej fragment) w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia.Je¿eli przedstawiony dokument nie zawiera wszystkich informacji potwierdzaj±cych wymagane parametry, Zamawiaj±cy ¿±da do³±czenia do oferty o¶wiadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela potwierdzaj±cego wymagane parametry (o¶wiadczenie Wykonawcy nie bêd±cego producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta nie bêdzie uznane za wystarczaj±ce).
Zamawiaj±cy wymaga aby z³o¿one przez Wykonawcê przedmiotowe ¶rodki dowodowe ³±cznie potwierdza³y wszystkie okre¶lone w za³±czniku nr 2 wymagania/parametry w zakresie przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga aby z³o¿one przez Wykonawcê przedmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³nienia wymagañ zawiera³y numery katalogowe produktów zgodne z numerami katalogowymi wskazanymi przez Wykonawcê w Formularzu asortymentowo – cenowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wype³niony formularz oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ,2) wype³niony formularz asortymentowo-cenowy – za³±czniki nr 2 do SWZ,
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, potwierdzaj±ce ¿e zaoferowane wyroby medyczne s± wprowadzone do obrotu i do u¿ywania na terenie RP zgodnie z obowi±zuj±cym prawem. (wzór w³asny)
4) pe³nomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy
5) zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku, gdy wykonawca bêdzie polega³ na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spe³nieniu warunków udzia³u w postepowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców,6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zamiany umowy okre¶lone s± w Projektowanych postanowieniach umowy - za³±czniku nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-10 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-08
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników dla Zak³adu Patomorfologii
- Dostawa sprzêtu medycznego
- Sukcesywna dostawa membran oraz urz±dzenia do nanoz³amañ dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa endoprotezy jednoprzedzia³owej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii rêki.
- 19/25. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.