eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockZakup p³ynów infuzyjnych



Og³oszenie z dnia 2024-12-31

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup p³ynów infuzyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610317845

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Narodowych Si³ Zbrojnych 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242678411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspritsplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wspritsplock.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnegp w P³ocku

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741002289

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Narodowych Zi³ Zbrojnych 5

1.11.4.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.11.5.) Kod pocztowy: 09-400

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.11.9.) Numer telefonu: 242678400

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspritsplock.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wspritsplock.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup p³ynów infuzyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ed6dfb3-1067-40ae-815e-1f454e05c671

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00680375

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00226814/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup leków

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej na platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock pod nazw± „Zakup p³ynów infuzyjnych”. Komunikacja odbywa siê elektronicznie na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie Zamawiaj±cego w „Profilu nabywcy”, a dotycz±cego postêpowania. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ i informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dzia³ania platformy elektronicznej https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikowania siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: zamowienia@wspritsplock.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 Mb/s,
b) komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0. Przegl±darka musi obs³ugiwaæ TLS 1.2 w najnowszej wersji,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez Wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf). Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje itp., o których mowa w niniejszej SWZ, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa (tj. w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 ze zm.), m.in.: doc, docx, txt, xls, xlsx, ppt, csv, pdf, jpg, gif, png, tif, dwg, zip, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku ul. Narodowych Si³ Zbrojnych 5, 09-400 P³ock, tel. 24/267-84-00
e-mail: sekretariat@wspritsplock.pl
 z inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
w P³ocku mo¿na kontaktowaæ siê przez e-mail: iod@wspritsplock.pl
 Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzonym zapytaniem ofertowym o nr TZPiZI.261/07/D/24;
 odbiorcami Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowi±zuj±cym w zak³adzie, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana/Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 posiada Pani/Pan/Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu/Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
− * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
− ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
− *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZPiZI.261/07/D/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 265679,61 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 39961,75 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup p³ynów infuzyjnych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-07

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla przedmiotu zamówienia:
Cena oferty brutto w PLN (C) 60% 60 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
Termin p³atno¶ci (TP) 20% 20 pkt.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± ze wzoru:
CLP= C + CzD + TP
gdzie:
CLP – ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
TP - liczba punktów przyznanych za kryterium Termin p³atno¶ci.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ---------------------------------------- x 100 pkt. x .60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie nastêpuj±ca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawê w terminie:
a) do 1 dnia w dni roboczego otrzyma - 20 pkt.
b) do 2 dni w dni roboczych otrzyma – 10 pkt.
c) do 3 dni w dni roboczych otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu oferty powinien dokonaæ odpowiedniego zapisu, w jakim czasie bêdzie dokonywa³ cz±stkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca oferuje czas dostawy do 3 dni w dni robocze i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzieñ roboczy” Zamawiaj±cy rozumie dni od poniedzia³ku do pi±tku,
z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3) Termin p³atno¶ci (TP) – waga 20% - do okre¶lenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcê za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie nastêpuj±ca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje:
a) 30 dniowy termin p³atno¶ci za fakturê otrzyma – 20 pkt.
b) 14 dniowy termin p³atno¶ci za fakturê otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w formularzu ofertowym powinien dokonaæ odpowiedniego zapisu, z jakim terminem p³atno¶ci bêdzie wystawia³ fakturê za cz±stkowe dostawy przedmiotu zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu o terminie p³atno¶ci faktury za dostawy cz±stkowe, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje 14 dniowy termin p³atno¶ci za fakturê i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Ocena koñcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 1 odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci zamówienia wed³ug wzoru:
Ocena koñcowa = Cena + Czas dostawy + Termin p³atno¶ci.
Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê. Pozosta³ym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 112 ustawy Pzp mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
- zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
- uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli o¶wiadczy, ¿e posiada koncesjê, zezwolenie, licencjê lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunku
w powy¿szym zakresie.
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli o¶wiadczy, ¿e posiada dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia
06 wrze¶nia 2001 roku Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2024r. poz. 686)
lub o¶wiadczenie o braku konieczno¶ci posiadania wymaganych dokumentów
oraz o¶wiadczy, ¿e posiada za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym w postaci dopuszczenia do obrotu i u¿ywania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie, musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument ten potwierdza spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ustawy Pzp.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, co najmniej:
- zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacjê zamówienia,
- okre¶lenie szczegó³owego zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
- czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy
w nastêpuj±cych przypadkach:
- zast±pienia leku objêtego umow± równowa¿nym odpowiednikiem (tj. produktem leczniczym zawieraj±cym tê sam± substancjê czynn±) w przypadku:
a) braku dostêpno¶ci leku na rynku lub wycofania leku z obrotu,
b) wstrzymania lub zakoñczenia produkcji leku,
c) zmiany wykazu refundowanych leków, ¶rodków spo¿ywczych specjalnego przeznaczenia ¿ywieniowego oraz wyrobów medycznych w aktualnym Obwieszczeniu refundacyjnym,
d) wprowadzenia do obrotu leku udoskonalonego, nowszej generacji;
- zmiany wielko¶ci opakowania, sposobu konfekcjonowania, zamiany lub w³±czenia dostêpnych dawek lub postaci leku wprowadzonych na rynek lub objêtych refundacj± po otwarciu ofert lub w okresie obowi±zywania Umowy – z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci;
- zmiany nazwy leku, producenta leku lub numeru/kodu identyfikuj±cego lek – przy zachowaniu parametrów i w³a¶ciwo¶ci leku;
- zmiany klasyfikacji podatkowej towaru;
- obni¿enia cen towaru do wysoko¶ci uwzglêdniaj±cej upusty lub bonifikaty stosowane przez producenta lub dystrybutora leku w okresie obowi±zywania umowy
Zmiany, o których mowa powy¿ej nie mog± skutkowaæ podwy¿szeniem cen jednostkowych ani zwiêkszeniem ³±cznej warto¶ci towaru. Wskazane powy¿ej zmiany mog± zostaæ wprowadzone, jedynie w przypadku, je¿eli obydwie strony umowy zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawid³owej realizacji zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.