eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c32933f6-f58d-42d3-ba41-e2424748c678

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00568541/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. ”MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE SAL DYDAKTYCZNYCH WYDZIAŁU NAUK MEDYCZNYCH W KATOWICACH (...)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sum.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 Pzp, za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://sum.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 Pzp.
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres osoby wskazanej do komunikowania się z Wykonawcami, z zastrzeżeniem, że taki rodzaj komunikacji nie dotyczy składania ofert.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej RODO Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach jako Administrator Danych przedstawia następujące informacje:
1. Administratorem Danych Osobowych, jest Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach - ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, tel. 32 208 3600, NIP: 634-000-53-01, REGON: 000289035.
2. Aktualne dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach: tel. 32 208 3630 e-mail: iod@sum.edu.pl.
3. Dane osobowe przetwarza się w celu i na podstawie:
a. art. 6. ust. 1 lit b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
b. art. 9. ust. 2 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – w zakresie m. in. sprawozdawczym, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z uwagi na wartość zamówienia poniżej progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy, archiwizowania umów i treści ofert zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach.
4. Odbiorcami danych osobowych są merytorycznie odpowiedzialni pracownicy Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach posiadający upoważnienie do przetwarzania danych osobowych. Odbiorcami mogą być także podmioty, którym Uczelnia powierzyła przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją np. usług asysty technicznej oprogramowania wykorzystywanego do obsługi zamówień, księgowania itp. Odbiorcami danych mogą być także organy publiczne, które zwrócą się z prawnie uzasadnionym wnioskiem o udostępnienie danych osobowych.
5. Dane będą przechowywane przez okres ustalany na podstawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt obowiązującego w Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach, a w szczególności przez okres nie krótszy niż okres przedawnienia roszczeń finansowych wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO,
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy ich niepodanie uniemożliwi rozpatrzenie oferty lub zawarcie umowy.
9. W przypadku przetwarzania podanych danych osobowych nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/TP/96/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach" w projekcie inwestycyjnym „Podniesienie jakości infrastruktury dydaktycznej oraz biblioteki Wydziału Nauk Medycznych w Katowicach”. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (zwanego dalej: „PFU”) w liczbie i formie wskazanej w PFU, dla modernizacji i wyposażenia sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach wraz z niezbędną infrastrukturą zgodnie z zapisami PFU.
2) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem na podstawie opracowanej przez Wykonawcę wielobranżowej dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) powyżej (za wyjątkiem pomieszczenia gastronomicznego) oraz zapewnienie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami (załącznik nr 2 do SWZ),
2) Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

39130000-2 - Meble biurowe

39160000-1 - Meble szkolne

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca musi wykazać:
a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej
4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych 00/100).
b) posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC, w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł.
2) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie (zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone):
- co najmniej 2 roboty budowlane wykonane w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujące budowę lub przebudowę lub remont budynku należącego do kategorii 9 zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane, o powierzchni użytkowej minimum 350 m2 i o wartości każdej z nich co najmniej 3 000 000,00 zł brutto, przy czym jedna z powyższych robót musi dotyczyć obiektu z salą seminaryjną lub laboratoryjną lub dydaktyczną lub ćwiczeń lub wykładową lub konferencyjną na minimum 50 osób.
ALBO
- co najmniej 1 robotę budowlaną wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującą budowę lub przebudowę lub remont budynku należącego do kategorii 9 zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane, o powierzchni użytkowej minimum 350 m2 i o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto, przy czym musi ona dotyczyć obiektu z salą seminaryjną lub laboratoryjną lub dydaktyczną lub ćwiczeń lub wykładową lub konferencyjną na minimum 50 osób.
oraz
- co najmniej 1 robotę budowlaną wykonaną w formule „wybuduj” obejmującą budowę lub przebudowę lub remont budynku należącego do kategorii 9 zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane, o powierzchni użytkowej minimum 350 m2 i o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto, przy czym musi ona dotyczyć obiektu z salą seminaryjną lub laboratoryjną lub dydaktyczną lub ćwiczeń lub wykładową lub konferencyjną na minimum 50 osób.
Uwaga:
1) Wymóg „na minimum 50 osób” dotyczy wszystkich wymienionych powyżej sal, tj. seminaryjnej, laboratoryjnej, dydaktycznej, ćwiczeń, wykładowej i konferencyjnej.
2) Do budynków należących do 9 kategorii należą: budynki kultury, nauki i oświaty, takie jak: teatry, opery, kina, muzea, galerie sztuki, biblioteki, archiwa, domy kultury, budynki szkolne i przedszkolne, żłobki, kluby dziecięce, internaty, bursy i domy studenckie, laboratoria i placówki badawcze, stacje meteorologiczne i hydrologiczne, obserwatoria, budynki ogrodów zoologicznych i botanicznych.
3) Pojęcia „budowa” i „przebudowa” będą rozumiane w znaczeniu nadanym im w ustawie Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.).
4) Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa powyżej, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
5) W przypadku, gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami, np. jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi, który został określony przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, tj.
- 1 (jedną) osobą projektanta wiodącego z branży architektonicznej, która:
▪ posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń – jako Główny Projektant,
▪ opracowała jako Główny Projektant/Architekt dla co najmniej (2) dwóch inwestycji projekty budowalne i wykonawcze obejmujące budowę lub przebudowę budynków należących do kategorii 9 zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), o powierzchni użytkowej obiektów min. 350 m2, w tym co najmniej jeden projekt obejmował wykonanie obiektu z salą seminaryjną lub laboratoryjną lub dydaktyczną lub ćwiczeń lub wykładową lub konferencyjną na minimum 50 osób.
- 1 (jedną) osobą projektanta z branży instalacyjnej, która:
▪ posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
▪ opracowała dla co najmniej (2) dwóch inwestycji projekty budowlane i wykonawcze obejmujące budowę lub przebudowę budynków należących do kategorii 9 zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), o powierzchni użytkowej obiektów min. 350 m2, w tym co najmniej jeden projekt obejmował wykonanie obiektu z salą seminaryjną lub laboratoryjną lub dydaktyczną lub ćwiczeń lub wykładową lub konferencyjną na minimum 50 osób, o wartości każdego projektu nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
- 1 (jedną) osobą projektanta z branży instalacyjnej, która:
▪ posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
▪ opracowała dla co najmniej (2) dwóch inwestycji projekty budowlane i wykonawcze obejmujące budowę lub przebudowę budynków należących do kategorii 9 zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), o powierzchni użytkowej obiektów min. 350 m2, w tym co najmniej jeden projekt obejmował wykonanie obiektu z salą seminaryjną lub laboratoryjną lub dydaktyczną lub ćwiczeń lub wykładową lub konferencyjną na minimum 50 osób, o wartości każdego projektu nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
- 1 (jedną) osobą projektanta z branży instalacyjnej, która:
▪ posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
▪ posiada 5 - letnie doświadczenie zawodowe jako projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień.
- 1 (jedną) osobą kierownika budowy, która:
▪ posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
▪ posiada doświadczenie w realizacji co najmniej (2) dwóch robót budowlanych obejmujących budowę lub przebudowę budynków należących do kategorii 9 zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), o powierzchni użytkowej obiektów min. 350 m2 i w tym co najmniej jednej roboty z wykonaniem obiektu z salą seminaryjną lub laboratoryjną lub dydaktyczną lub ćwiczeń lub wykładową lub konferencyjną na minimum 50 osób, o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 3 000 000 zł brutto.
– 1 (jedną) osobą kierownika robót sanitarnych, która:
▪ posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
▪ posiada doświadczenie w realizacji co najmniej (2) dwóch robót budowlanych obejmujących budowę lub przebudowę budynków należących do kategorii 9 zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), o powierzchni użytkowej obiektów min. 350 m2, w tym co najmniej jednej roboty z wykonaniem obiektu z salą seminaryjną lub laboratoryjną lub dydaktyczną lub ćwiczeń lub wykładową lub konferencyjną na minimum 50 osób, o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 3 000 000 zł brutto.
- 1 (jedną) osobą kierownika robót elektrycznych, która:
▪ posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
▪ posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej (2) dwóch robót budowlanych obejmujących budowę lub przebudowę budynków należących do kategorii 9 zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), o powierzchni użytkowej obiektów min. 350 m2 i, w tym co najmniej jednej roboty z wykonaniem obiektu z salą seminaryjną lub laboratoryjną lub dydaktyczną lub ćwiczeń lub wykładową lub konferencyjną na minimum 50 osób, o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 3 000 000 zł brutto.
- 1 (jedną) osobą kierownikiem robót instalacyjnych, która:
▪ posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
▪ posiada 5 - letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót instalacyjnych, licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień.
Uwaga:
1) Wymóg „na minimum 50 osób” dotyczy wszystkich wymienionych powyżej sal, tj. seminaryjnej, laboratoryjnej, dydaktycznej, ćwiczeń, wykładowej i konferencyjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w rozdziale 8 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) Wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
Uwaga:
1) Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) W przypadku, gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia która będzie odpowiadała zakresowi, który został określony przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wykaz ten składają wspólnie, a dowody określające czy roboty te zostały wykonane należycie składa Wykonawca, który potwierdza spełnienie tego warunku w imieniu Wykonawców występujących wspólnie.
2) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
3) Kopii opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł.
4) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą dokumentów, tj. przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile umocowanie do występowania w jej imieniu wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 12 SWZ ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku postawienia przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego musi wynikać, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z dyspozycją art. 117 Pzp.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani na wezwanie Zamawiającego przedstawić podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 12 SWZ ust. 2.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są
możliwe w przypadkach wskazanych w załączniku nr 4 do SWZ (projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego).
2. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są
możliwe ponadto, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://sum.eb2b.com.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót (Katowice - Ligota, ul. Medyków 18). Termin wizji lokalnej wyznacza się na dzień: 09.01.2025 r. w godzinach od 10.00 do 14.00. Zamawiający informuje, że wizja ma charakter nieobowiązkowy (fakultatywny).
2. Zamawiający informuje, że złożył wniosek o dofinansowanie przedmiotu zamówienia w ramach konkursu na dofinansowanie przedsięwzięć ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycji D2.1.1 „Inwestycje związane z modernizacją i doposażeniem obiektów dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne” (zwanym dalej: „KPO”). W związku ze staraniami Zamawiającego o uzyskanie dofinansowania do realizacji przedmiotowego postępowania z KPO, Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane – zgodnie z art. 310 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.