eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło..Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
..Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu „Usługi Społeczne w Mieście Jaśle” objętych wsparciem usług asystenckich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004010685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 25

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134464328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsjaslo@mopsjaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsjaslo.4bip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f51caeca-bbf5-48e4-9a8b-5ec71928be97

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

..Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu „Usługi Społeczne w Mieście Jaśle” objętych wsparciem usług asystenckich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f51caeca-bbf5-48e4-9a8b-5ec71928be97

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00273214/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Transport door - to - door

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Usługi Społeczne w Mieście Jaśle

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.261.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja usługi indywidualnego transportu (door- to- door) będzie stanowiła element wsparcia w zakresie mobilności dla Uczestników/Uczestniczek projektu „Usługi społeczne w Mieście Jaśle” objętych wsparciem usług asystenckich. Celem realizacji usługi indywidualnego transportu (door-to-door) jest zaspokojenie potrzeb społecznych, zdrowotnych i kulturalnych osób z niepełnosprawnościami.
Usługa świadczona będzie 7 dni w tygodniu w godzinach pomiędzy 11:00 a 19:00 w okresie od I 2025r. do XII 2025r., jednak nie wcześniej, niż od dnia podpisania umowy.
Usługa transportu będzie realizowana w szczególności w celu dotarcia m.in. do instytucji kultury i sportu (kino, basen, muzeum), urzędów, ośrodków zdrowia, na wizyty lekarskie, miejsc kultu religijnego.
Usługa będzie realizowana na terenie Jasła oraz poza jej granicami do 40 km w jedną stronę na terenie województwa podkarpackiego.
Szacunkowa ilość kilometrów podczas trwania umowy wynosi 29 200. Zamawiający zastrzega, że jest to jedynie szacunkowa wartość kilometrów, która jest uzależniona od faktycznych potrzeb uczestników projektu. Ze względu na to, że jest to usługa transportu nieregularnego ilość kilometrów dziennych może się różnić oraz, że w poszczególnych dniach usługa może nie być realizowana. Jednak Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na minimalnym poziomie 2 101 km
Zamawiający dopuszcza, że z usługi transportu może skorzystać w tym samym czasie kilka UP jadących z jednej wspólnej lokalizacji do wspólnego miejsca docelowego albo jadących z kilku pobliskich lokalizacji do wspólnego miejsca docelowego i z powrotem.
W trakcie przewozu UP będzie zawsze obecny asystent osoby z niepełnosprawnościami/ asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami. W jednym momencie realizacji usługi może skorzystać 3 UP, przy założeniu, że każdy z nich jedzie w różnym kierunku (3+3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 7 Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. ustawy w związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268056,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469828,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.