Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00628764/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badania profilaktyczne dla pracowników Oddziału ZUS w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 33/39
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566595665
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap.torun@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=769263861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zabezpieczenie społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badania profilaktyczne dla pracowników Oddziału ZUS w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64355d58-f62c-452b-81da-8ff84247adf7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463227/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Badania profilaktyczne z zakresu medycyny pracy dla pracowników Oddziału ZUS w Toruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628764
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 560000/271/11/2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania będą przeprowadzone na terenie miasta Torunia, dla pracowników Oddziału w Toruniu, Inspektoratu w Aleksandrowie Kujawskim, Inspektoratu w Brodnicy, Biura Terenowego w Golubiu-Dobrzyniu oraz innych jednostek terenowych wg potrzeb Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 38049,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania będą przeprowadzone na terenie miasta Grudziądza, dla pracowników Inspektoratu w Grudziądzu oraz innych jednostek terenowych wg potrzeb Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 55983,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badania będą przeprowadzone na terenie miasta Włocławka, dla pracowników Inspektoratu we Włocławku, Inspektoratu w Lipnie, Biura Terenowego w Rypinie oraz innych jednostek terenowych wg potrzeb Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 35885,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36630,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36630,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36640,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY W TORUNIU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561935098
7.3.3) Ulica: MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 61/67
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY W TORUNIU
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY W TORUNIU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38049,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55983,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55983,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55983,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskową Specjalistyczną Przychodnią Lekarską Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Grudziądzu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762001172
7.3.3) Ulica: Legionów 57
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55983,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzkim Ośrodkiem Medycyny Pracy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882400408
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Badania RTG - Powiatowe Centrum
Zdrowia SPZPS
Badania laboratoryjne - Laboratorium Synevo
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35885,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho dla jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY I MIASTA NOWE SKALMIERZYCE
- Roboty budowlane roboty budowlane w zakresie modernizacji tarasu, wymiany drzwi przesuwnych, wymiany drzwi ppoż. w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PARADYŻ
- Modernizacja kociarni i części socjalnej w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Przybyszewskiego 3 w Toruniu - etap II.
- Relokacja stołówki w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Szosa Chełmińska 224/226 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.