eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CisekPrzewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412958

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Planetorza 52

1.5.2.) Miejscowość: Cisek

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-253

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774871159

1.5.8.) Numer faksu: 774871140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@cisek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14cc38bb-0955-4c57-90e7-81aa867979b9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14cc38bb-0955-4c57-90e7-81aa867979b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026168/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPD.271.2.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186233,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest: Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w 2025 roku będzie się odbywał w dni nauki szkolnej od 02 stycznia 2025r. do dnia 31 grudnia 2025r. tj. 12miesięcy, z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania lub innej formy nauczania nie wymagającej dowozu dzieci. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz dzieciom zgodnie z ustaleniami z osobą reprezentującą Zamawiającego. Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli odbywać się będzie na podstawie imiennego biletu miesięcznego. Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej trasie. Przewóz dzieci i ich opiekunów będzie się odbywał wg ustalonych tras i kursów z możliwością korzystania przez dzieci z innych kursów autobusowych Wykonawcy na terenie gminy Cisek. Zestawienie tras dowozu, ilości uczniów oraz godziny przywozu dzieci do szkół i przedszkoli oraz ich powroty stanowi zał. nr 10 SWZ. Dzieci muszą zostać dowiezione do szkół i przedszkoli oraz odwiezione po zajęciach w godzinach podanych w zał. nr 10. 1. Dowóz uczniów do Psp Cisek: Biadaczów – Cisek –6 uczniów , Kobylice – Cisek – 17 uczniów, Landzmierz –Cisek– 12,5 uczniów, Roszowicki Las – Cisek – 12 uczniów, Steblów –Cisek – 20 uczniów, Sukowice – Cisek – 12 uczniów, K – Koźle –Cisek – 2 uczniów, Zakrzów – Cisek – 1 uczeń Razem: 82,5 uczniów. 2. Dowóz uczniów do Psp Landzmierz: Biadaczów – Landzmierz – 4 uczniów, Cisek – Landzmierz– 4 uczniów, Kobylice – Landzmierz– 5 uczniów, Razem: 13 uczniów. 3. Dowóz uczniów do Psp Łany:Błażejowice – Łany– 12 uczniów, Dzielnica – Łany– 13 uczniów, Miejsce Odrzańskie – Łany– 9 uczniów, Nieznaszyn – Łany– 13 uczniów, Podlesie – Łany– 7 uczniów, Przewóz – Łany– 30 uczniów, Roszowice – Łany – 18 uczniów, Razem: 102 uczniów. 4. Dowóz uczniów do Psp Roszowicki Las: Cisek – Roszowicki Las– 6 uczniów, Steblów – Roszowicki Las – 1 uczeń, Sukowice – Roszowicki Las – 2 uczniów, Razem: 9 uczniów. 5. Dowóz dzieci do Gminnego Przedszkola w Cisku: Landzmierz – Cisek – 4 dzieci, Sukowice – Cisek– 1 dziecko, Kobylice - Cisek - 1 dziecko, Roszowicki Las - Cisek - 3 dzieci, Razem– 9 dzieci. 6. Dowóz dzieci do Gminnego Przedszkola w Łanach: Podlesie – Łany – 2 dzieci, Przewóz – Łany– 2 dzieci, Dzielnica - Łany - 4 dzieci, Razem:8 dzieci.Zamawiający w przypadku zaistnienia okoliczności na które nie ma wpływu zastrzega sobie możliwość dokonania zmian (zmniejszenie, zwiększenie) w ilości przewożonych dzieci - zakupu biletów oraz w rozkładzie jazdy. Podstawa zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 7). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości biletów niż te które zostały określone w przedmiocie zamówienia. Przewóz dzieci musi się odbywać odpowiednimi środkami transportu zapewniającymi bezpieczeństwo przejazdu dzieci i ich opiekunów oraz z zachowaniem odpowiednich standardów. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia musi dołożyć najwyższej staranności oraz podjąć wszelkie środki ostrożności w celu bezpiecznego przewozu dzieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GTVBUS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910517733

7.3.3) Ulica: Opolska 23A

7.3.4) Miejscowość: Walce

7.3.5) Kod pocztowy: 47-344

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.