eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawno"Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957682031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@drawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9cfdca1-e4ba-4311-a3b9-d7eba346e203

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9cfdca1-e4ba-4311-a3b9-d7eba346e203

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213649/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624946

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIOŚ.271.14.2024.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią usługi w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 399) polegające na oczyszczaniu i odśnieżaniu ulic, chodników, placów, parkingów oraz pielęgnacji zieleni w granicach miasta Drawna w 2025 roku.
Zakres usług obejmuje:
1.1. Codzienne oczyszczanie ulic, chodników, placów i innych terenów.
1.2. Usuwanie na bieżąco wyrastającej roślinności oraz śmieci z rowków przy krawężnikach ulic, tam gdzie one występują, kiedy nie zalega na ulicach pokrywa śnieżno-lodowa zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy.
1.3.Pielęgnacja oraz utrzymanie estetycznego wyglądu terenów zielonych tj. grabienie wiosenne i jesienne trawników oraz liści, koszenie trawy z grabieniem lub mulczowaniem zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy w okresie maj – październik, z zastrzeżeniem:
- pierwsze koszenie należy wykonać przed 1 maja 2025 roku. Częstotliwość koszenia trawy należy dostosować do czynników atmosferycznych (uzależniona będzie od pogody oraz intensywności wzrostu trawy – w okresie deszczowym wzmożona częstotliwość), w taki sposób aby utrzymywać wysokość trawy max do 15 cm nad poziom gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie;
- koszenie poboczy należy wykonywać do granicy nieruchomości sąsiadującej (graniczącej) gdy istnieje ogrodzenie lub teren jest zabudowany lub zagospodarowany, gdy brak ogrodzenia lub zabudowania, czy zagospodarowania terenu graniczącej nieruchomości, koszenie należy wykonać ok. 2 m od krawędzi jezdni;
- wycinanie w okresach od 1 lutego do 20 listopada trzciny z wód i brzegu Jeziora Rudno (Grażyna) na obszarze położonym pod i wokół pomostu na dz. o nr ew. 306 i 331/42 obręb Drawno o powierzchni 793 m2 .
- pielęgnacja terenów zielonych obejmuje: przycinanie krzewów, drzew (do wysokości 3 m), usuwanie obumarłych sadzonek.
1.4. Utrzymanie ulic, chodników, przystanków komunikacyjnych w mieście w okresie zimowym zgodnie z ustawą z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy:
a) odśnieżanie ulic, chodników, przystanków komunikacyjnych,
b) zwalczanie śliskości i gołoledzi,
c) sypanie piaskiem ulic i chodników (zakup piasku we własnym zakresie);
1.5. W okresie roztopów usuwanie zalegającej na chodnikach i jezdniach warstwy śnieżnej, usuwanie na bieżąco, w sposób ciągły, pozostałego na jezdni piasku służącego do likwidacji śliskości pośniegowej, w celu uniemożliwienia jego spływu do kanalizacji deszczowej;
1.6. Bieżące opróżnianie koszy ulicznych oraz wywóz zmiotek zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Drawno;
1.7. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina oraz które są położone na terenie miasta Drawno przy drogach publicznych bez względu na kategorię tych dróg;
1.8. Wykonawca zawiadamiania Zamawiającego o stratach i chorobach w zieleni miejskiej o uszkodzeniu urządzeń i innych elementów małej architektury.
1.9. Sprzątanie miejsc (opróżnianie koszy, zbieranie odpadów z terenu), na których organizowane są imprezy masowe przez gminę w obrębie miasta Drawno.
1.10. Awaryjne uprzątanie nieczystości i innych zanieczyszczeń z chodników, ulic lub skrzyżowań powstałych w wyniku nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych, wymagających jak najszybszego uprzątnięcia; Zlecenia uprzątnięcia będą zgłaszane telefonicznie na numer podany przez Wykonawcę;
1.11 Wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia;
1.12. Zamiatanie ręczne w przypadku braku możliwości dojazdu sprzętu mechanicznego i inne czynności wynikające ze specyfikacji zamówienia.
1.13. Szczegółowy wykaz adresów, działek, których dotyczą powyższe usługi stanowi załącznik nr 1 do umowy.
1.14. Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty zapoznać się z przedmiotem zamówienia w terenie.
1.15. W przypadku stwierdzenia uchybień w ww. zakresie Zamawiający ma prawo do odstąpienia ze skutkiem natychmiastowym od umowy i zlecić usługi zastępcze na koszt Wykonawcy przez okres jednego miesiąca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "NAD DRAWĄ"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941605011

7.3.3) Ulica: Szpitalna 2

7.3.4) Miejscowość: Drawno

7.3.5) Kod pocztowy: 73-220

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.