Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GRABÓW NAD PROSNĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grabownadprosna.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.wokiss.pl/grabownp/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7df2639-f459-4863-be45-b9b5017149df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071826/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 36 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 36 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz zagospodarowywanie odpadów komunalnych w nim gromadzonych. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje kompleksową realizację przedmiotu usługi w szczególności w zakresie:
utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów ( PSZOK ) oraz zagospodarowywaniu odpadów komunalnych w nim gromadzonych dla mieszkańców Miasta i Gminy Grabów nad Prosną na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną lub w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącego już PSZOK do obsługi mieszkańców Miasta i Gminy Grabów nad Prosną.
Szczegółowy zakres wyżej wymienionych usług a także sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SWZ obejmujących:
1) „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”- załącznik nr 1,
2) Projekt umowy – załącznik nr 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przy następujących warunkach i założeniach:1) w maksymalnej wartości do 50.000,00 zł netto;
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie zwiększenia ilości odpadów ponad wielkości określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przedmiotem Opcji będzie odbiór i zagospodarowanie odpadów przez PSZOK, opisanych w SWZ i załącznikach do SWZ i wycenione przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe za odbiór i transport odpadów zawarte w ofercie.
2) prawo opcji uruchamiane jest jednostronnym oświadczeniem woli Zamawiającego, skierowanym do wykonawcy w terminie przed końcem obowiązywania umowy w sprawie zamówienia i będzie miało zastosowanie w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości odbioru odpadów;
3) Wykonawca nie ma prawa żądania od Zamawiającego skorzystania z prawa opcji ani żądania zwiększenia lub zmniejszenia jego zakresu;
4) wielkość i zakres prawa opcji ustala Zamawiający.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 50.000,00 PLN netto. Zamówienia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. Zamówienia te będą udzielane z zastosowaniem jednostkowych cen ryczałtowych, obowiązujących w umowie dla zamówienia podstawowego, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:1) posiadają zezwolenia na zbieranie odpadów terenie wydane przez
właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach ( Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.), w zakresie obejmującym
co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienione poniżej:
-Odpady komunalne zbierane selektywnie zawierające frakcje: szkło, papier,
metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (15 01 07,20 01
02, 15 01 01, 20 01 01, 15 01 04, 15 01 02,20 01 39, 20 01 40, 15 01 05)
- Meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07)
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23*,20 01 35*,20 01 36)
- Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne (17 01
01, 17 01 02)
- Odpady ulegające biodegradacji (20 02 01)
- Zużyte opony (16 01 03)
2) posiadają aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia,
3) wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 usługę realizowaną w ramach jednej umowy, polegająca na zbieraniu odpadów komunalnych w zakresie obejmującym co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienione poniżej:
- Odpady komunalne zbierane selektywnie zawierające frakcje: szkło, papier,
metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (15 01 07, 15 01
01, 15 01 04, 15 01 02, 15 01 05, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 01, 20 01 02)
- Meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07)
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23*,20 01 35*,20 01 36)
- Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne (17 01 01,
17 01 02)
- Zużyte opony (16 01 03)
- inne odpady komunalne (20 01 99)
a łączna masa zebranych odpadów wynosiła co najmniej 65 Mg.
Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 13.3.1) SWZ jedynie takich usług, które potwierdzą spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego.
Przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie masy przetworzonych odpadów komunalnych dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te informację (masę) Wykonawca obowiązany jest podać w formularzu „Doświadczenie zawodowe”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 13.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 11.1 i 11.2 SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług spełniających warunek, o którym mowa w pkt 12.2.3) SWZ – wzór wykazu (wymagany zakres informacji ) stanowi załącznik do SWZ (Doświadczenie zawodowe) - w przypadku usług będących w trakcie realizacji należy podać masę przetworzonych odpadów, odnoszącą się do już wykonanej części umowy, a nie masy odpadów przewidzianych do przetworzenia w ramach całej zawartej umowy;
2) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 13.3.1) SWZ zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie;
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego (co jest zobowiązany wykazać) nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych dokumenty muszą być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
3) zezwolenie na zbieranie na zbieranie odpadów na przedmiotowym terenie wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.), w zakresie obejmującym co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienione w pkt 12.2.1 SWZ;
4) zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.), w zakresie przedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (tj. dokumentu, o którym mowa w pkt 20.7 SWZ) należy dołączyć:1) oświadczenia, o których mowa w pkt 13.1 SWZ, również w przypadku o którym mowa w pkt 14.3 lub 15.3 SWZ (jeśli dotyczy);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 14.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);
3) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 15.1 SWZ,
z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
4) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o których mowa w pkt 13.11 SWZ (jeśli dotyczy);
5) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 20.8.2 SWZ (jeśli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych poniżej, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej należy złożyć w jednej z poniższych form:
- w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawców,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej po-świadczonego przez mocodawców, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez mocodawców,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej po-świadczonego przez notariusza, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 11.1 i 11.2 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 12.2 SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący:
1) każdy z wykonawców - jeżeli będzie wykonywał czynności, do wykonania których wymagane jest posiadanie uprawnień, o których mowa odpowiednio w pkt 12.2.1 i 12.2.2 SWZ;
2) co najmniej jeden z wykonawców – jeżeli zrealizuje usługi, do wykonania których wymagane jest posiadanie doświadczenia, o którym mowa w pkt 12.2.3 SWZ (Zamawiający nie dopuszcza „sumowania” doświadczenia dwóch i więcej wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku);
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 13.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 13.4 SWZ).
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 11.1 i 11.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 12.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego(po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 13.2 SWZ oraz w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w 13.3 SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 13.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą.
6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-08 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości porozumiewania się przy użyciu poczty elektronicznej, w związku z czym na adres poczty elektronicznej, który został podany w pkt 1.1.3 SWZ nie należy kierować żadnej korespondencji.2.Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.
3. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w postaci elektronicznej zawarte zostały w SWZ.
4.Szczegółowy sposób składania oferty, dokumentów lub oświadczeń, załączników zawiera SWZ.
INNE PRZETARGI GRABÓW NAD PROSNĄ
więcej: przetargi GRABÓW NAD PROSNĄ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ (SOZOTECHNICZNYCH) DO PODCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW WRAZ Z TRANSPORTEM I UTYLIZACJĄ ODPADÓW POWSTAŁYCH W WYNIKU CZYSZCZENIA
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04
- Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Bargłów Kościelny
- Wydobycie,załadunek,transport i utylizacja odpadu oraz Remont zbiornika chłonno-odparow. dla wód opadowych w ramach zad."Bud. i rozb.infrastr. wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kluki
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.