Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649473/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WEJHEROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190838773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Przyjaźni 6
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@gops-wejherowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-wejherowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gops-wejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98b835d3-a5e1-466f-801b-6229642848b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043211/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DYR.26.6.2024.LZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług asystenta osobistego osoby
z niepełnosprawnością w 2025 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo w ramach programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025”.
2. Celem usługi jest zapewnienie wsparcia w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością tj. wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym osób niepełnosprawnych.
3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, zastosowanie ma program „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, stanowiący załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Sprawowanie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością planowane jest dla 27 osób z niepełnosprawnością, mieszkańców Gminy Wejherowo, w tym:
1) 2 osoby dorosłe z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną, w wymiarze łącznym 1560 godzin;
2) 20 osób dorosłych z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności, w wymiarze łącznym 8265 godzin;
3) 5 dzieci do ukończenia 16. roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności, w wymiarze łącznym 1800 godzin.
5. Szacowany łączny wymiar usług asystencji osobistej wyniesie nie więcej niż – 11.625 godzin. Jako godzinę należy rozumieć 60 minut.
6. Podana maksymalna ilość godzin jest ilością szacunkową (maksymalne limity godzin finansowanych ze środków Funduszu Solidarnościowego określa Program). Zamawiający w stosunku do maksymalnej ilości godzin zastrzega, że:
1) możliwe jest zmniejszenie maksymalnej ilości godzin usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością zgodnie z potrzebami i otrzymanymi przez Zamawiającego środkami finansowymi oraz proporcjonalne zmniejszenie środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy;
2) w przypadku, gdy ilość wykonanych godzin będzie mniejsza niż maksymalna, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych godzin usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością;
3) w przypadku, gdy środki przeznaczone na realizację zamówienia zostaną wyczerpane wcześniej niż termin wykonania umowy, skutkuje to wcześniejszym wygaśnięciem umowy.
7. Miejscem realizacji usług jest miejsce zamieszkania osoby z niepełnosprawnością znajdujące się na terenie Gminy Wejherowo.
8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545212,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545212,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMA CARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971812331
7.3.3) Ulica: Marsa 56A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-242
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587702,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo w podziale na 11 części.
- Konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ, URZĄDZEŃ SPORTOWYCH ORAZ ODZIEŻY DO PRZETRWANIA W EKSTREMALNYM ŚRODOWISKU (SERE)
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywny Senior +
- Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Łodygowice
- Świadczenie usług przez psychologa oraz psychoterapeutę.
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ośrodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. Św. Wincentego 1 w Świeciu"
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.