Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00655716/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie kompleksowego przygotowania, dostarczania i podawania posiłków pacjentom Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZPZOZ Szpital Powiatowy w Kętrzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510929362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 751 25 02
1.5.8.) Numer faksu: 89 751 37 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-ketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie kompleksowego przygotowania, dostarczania i podawania posiłków pacjentom Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c8de35-682b-452f-9199-26c86a53bd83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00299160/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowe przygotowywanie, dostarczanie i podawanie posiłków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 715880,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie kompleksowego przygotowania, dostarczania i podawania posiłków pacjentom Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi całodziennego, kompleksowego żywienia pacjentów zgodnego z programem pilotażowym „Dobry posiłek w szpitalu” (lub innymi bieżą-cymi wytycznymi wydanymi przez Ministerstwo Zdrowia) oraz centralnego zmywania urządzeń i narzę-dzi służących do przechowywania, przewozu i podawania żywności. Obejmuje ona:
1) przygotowanie posiłków w ilościach wynikających z ilości hospitalizowanych pacjentów z uwzględ-nieniem wymogów Zamawiającego,
2) dostarczenie gotowych posiłków dla dzieci powyżej 5 miesiąca życia pod indywidualne zapotrzebowa-nie dla oddziału dziecięcego,
3) dostarczanie posiłków do wydzielonego miejsca w Szpitalu („miejsce dostarczenia posiłków”), a na-stępnie wydawanie posiłków pacjentom przez pracowników Wykonawcy (w systemie cateringowym w dostawie do „łóżka pacjenta”),
4) odbiór naczyń z oddziałów Szpitala oraz ich transport do zmywalni położnej w siedzibie Zamawiają-cego,
5) zmywanie i dezynfekcję naczyń stołowych oraz sztućców, a także innych urządzeń służących do prze-chowywania, przewozu i podawania żywności, zgodnie z przepisami sanitarno–epidemiologicznymi, do których stosowania zobligowane są podmioty działalności leczniczej.
4. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisa-mi prawa oraz procedurami i normami w zakresie żywienia i bezpieczeństwa żywności ( polskimi i unij-nymi ), a także zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej, Dobrej Praktyki Produkcyjnej, z zasa-dami HACCP, wytycznymi Ministerstwa Zdrowia, jak również do przestrzegania wewnętrznych Regula-minów i Zarządzeń Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby produkcja i przygotowanie posiłków odbywało się w zakładzie Wykonawcy, który spełnia wymogi określone przepisami prawa i posiada ważne decyzje zatwierdzające zakład w za-kresie produkcji posiłków, cateringu wydane przez właściwego Inspektora Sanitarnego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisa-mi prawa oraz procedurami i normami w zakresie żywienia i bezpieczeństwa żywności ( polskimi i unij-nymi ), a także zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej, Dobrej Praktyki Produkcyjnej, z zasa-dami HACCP, jak również do przestrzegania wewnętrznych Regulaminów i Zarządzeń Zamawiającego.
7. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonaw-ców.
8. Realizacja zamówienia wiąże się z najmem pomieszczeń przez Wykonawcę od Zamawiającego – zasady najmu opisuje Załącznik nr 7 do SWZ- Istotne postanowienia umowy najmu.
9. Wykonawca przygotowuje oraz wydaje posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894220-9 - Posiłki szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894220-9 - Posiłki szpitalne
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773544,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773544,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIX-PLUS Edyta Klimowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385518550
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 21
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773544,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
- Zakup wraz z dostawą równiarki drogowej na potrzeby działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Mażany
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
- Wykonanie usługi cateringowej
- "USŁUGI CATERINGOWE"
więcej: Posiłki szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.