eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUsługa ochrony fizycznej osób i mienia



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330927276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 136

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-613

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943424085

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.koszalin@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-koszalin/kontakt-psse

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-664671a9-c109-4c31-849e-6111fa37ef36

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej osób i mienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-664671a9-c109-4c31-849e-6111fa37ef36

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073112/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna osób, obiektów i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.272.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153867,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług polegających na kompleksowej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin, budynek A i budynek B. Do obowiązków Wykonawcy dotyczących wykonania przedmiotu umowy w części obejmującej ochronę osób i mienia, należy:
- ochrony mienia, czyli działań zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony,
- właściwego oznakowania chronionego Obiektu – logo Wykonawcy,
- Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Pracowników Ochrony w zakresie przepisów o ochronie osób i mienia, w tym obowiązków i uprawnień Pracownika Ochrony.
- Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Pracowników Ochrony w zakresie ochrony tajemnicy służbowej. Wykonawca oraz skierowani przez niego do realizacji zadań określonych Umową Pracownicy Ochrony odpowiadają solidarnie za ujawnienie osobom nieuprawnionym wszelkich wiadomości, jakie uzyskali w trakcie pełnienia czynności związanych z ochroną Obiektu.
- W przypadku zaistnienia stanu zagrożenia chronionego mienia Zamawiającego, Pracownik Ochrony zobowiązany jest niezwłocznie usunąć stan zagrożenia wszelkimi dostępnymi mu środkami, a następnie o zaistniałym zagrożeniu zawiadomić osobę wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego.
- włączanie i wyłączanie urządzeń grzewczych, wentylacji, agregatów chłodniczych, urządzeń destylacyjnych w terminach uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem;
-sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi chodnika przyległego do strzeżonego obiektu oraz posesji tj; Parkingu od strony ul. Wojska Polskiego;
- ochrona obiektu przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, kradzieżą i dewastacją;
- podejmowanie w uzasadnionych przypadkach działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń na zewnątrz obiektu w obrębie chronionej posesji,
- powiadamianie policji w przypadkach zakłócenia porządku na terenie ochranianych obiektów lub w jego otoczeniu;
- niezwłoczne podejmowanie, w razie zagrożenia powstania szkody lub powstania szkody na ochranianym mieniu, szczególnie w przypadkach:
- awarii istniejących w chronionych obiektach instalacji,
- pożaru,
- uszkodzeń obiektów w wyniku działania czynników zewnętrznych,
- włamania,
- klęsk żywiołowych,
- stosownych do sytuacji czynności, mających na celu zapobieżenie powstania szkody lub ograniczenie jej rozmiarów;
- powiadamianie, w razie: napadu, włamania, pożaru, uszkodzeń obiektów w wyniku działania czynników zewnętrznych, awarii, właściwych służb i straży, Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie oraz innych pracowników wskazanych w niniejszej umowie tj. Kierownik Sekcji Administracyjno-Gospodarczej Panią Agnieszkę Pesta numer telefonu 504-465-908;
- dopilnowanie aby przed godzinami urzędowania Stacji Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie na teren obiektu wchodziły tylko osoby upoważnione;
- dopilnowanie aby wszystkie osoby, nieupoważnione do przebywania na terenie obiektu poza godzinach urzędowania i pracy Zamawiających , opuściły obiekt nie później niż do 15 minut po godzinach urzędowania i pracy osób zatrudnionych przez Zamawiających. Powyższe nie dotyczy osób sprzątających obiekt, które są zatrudnione przez Zamawiających. Lista tychże osób zostanie dołączona do przedmiotowej umowy. W każdym przypadku zmiany personelu sprzątającego każdorazowo będzie aktualizowana.
- udostępnianie, w dni wolne od pracy oraz po godzinach urzędowania i pracy, pomieszczeń znajdujących się w obiekcie osobom upoważnionym przez Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie oraz prowadzenie ewidencji tych zdarzeń;
- zamykanie i otwieranie bramy wjazdowej na wewnętrzny parking o godzinach i w dniach wskazanych przez Zamawiającego;
- zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnętrznych w obiekcie o godzinach wskazanych przez Zamawiającego;
- dokonywanie, po godzinach urzędowania i pracy osób zatrudnionych u Zamawiającego, obchodowych kontroli ochranianego obiektu;
- prowadzenie „książki przebiegu służby”, w której odnotowywany będzie przebieg pełnionej ochrony, w tym godziny przekazania i przejęcia ochrony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164328,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231787,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164328,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GrupaAlfa Sp.zo.o Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922274375

7.3.3) Ulica: ul. Doktora Floriana Ceynowy 27

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164328,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.