Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539604/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy i miasta Jarocin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy i miasta Jarocin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3222e0a-a4df-4a74-9a9f-b3bcf98031f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034372/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy i miasta Jarocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 1 - SEKTOR IPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu jezdni, dróg, chodników, parkingów oraz ścieżek rowerowych na terenie Miasta i gminy Jarocin, zgodnie z wykazem dróg, chodników, parkingów oraz ścieżek rowerowych dla celów standaryzacji zimowego utrzymania. Ogólna długość ulic objętych zamówieniem wynosi około
2 177 m
Zakres usług w zimowym utrzymaniu będzie obejmował:
• odśnieżanie jezdni, dróg, chodników, parkingów oraz ścieżek rowerowych zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg i ustalonym IV standardem
• łagodzenie skutków i likwidację śliskości zimowej przez posypywanie jezdni, dróg, chodników, parkingów oraz ścieżek rowerowych mieszanką piasku ze solą w proporcji 1:10, standard – IV
Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia, udostępnienia i obsługi całodobowego (przez okres trwania umowy) numer telefonu, na który możliwe będzie zgłaszanie przez mieszkańców zgłoszeń o występowaniu śliskości zimowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 37238,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 2 - SEKTOR IIPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu jezdni oraz dróg na terenie Miasta i gminy Jarocin, zgodnie z wykazem dróg dla celów standaryzacji zimowego utrzymania. Ogólna długość ulic objętych zamówieniem wynosi około
11 392 m
Zakres usług w zimowym utrzymaniu będzie obejmował:
• odśnieżanie jezdni dróg zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg i ustalonym IV standardem
• łagodzenie skutków i likwidację śliskości zimowej przez posypywanie jezdni dróg mieszanką piasku ze solą w proporcji 1:10, standard – IV
Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia, udostępnienia i obsługi całodobowego (przez okres trwania umowy) numer telefonu, na który możliwe będzie zgłaszanie przez mieszkańców zgłoszeń o występowaniu śliskości zimowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 37345,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 3 - SEKTOR IIIPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu jezdni oraz dróg na terenie Miasta i gminy Jarocin, zgodnie z wykazem dróg dla celów standaryzacji zimowego utrzymania. Ogólna długość ulic objętych zamówieniem wynosi około
27 867 m
Zakres usług w zimowym utrzymaniu będzie obejmował:
• odśnieżanie jezdni dróg zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg i ustalonym IV standardem
• łagodzenie skutków i likwidację śliskości zimowej przez posypywanie jezdni dróg mieszanką piasku ze solą w proporcji 1:10, standard – IV
Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia, udostępnienia i obsługi całodobowego (przez okres trwania umowy) numer telefonu, na który możliwe będzie zgłaszanie przez mieszkańców zgłoszeń o występowaniu śliskości zimowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 91399,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 4 - SEKTOR IVPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu jezdni oraz dróg na terenie Miasta i gminy Jarocin, zgodnie z wykazem dróg dla celów standaryzacji zimowego utrzymania. Ogólna długość ulic objętych zamówieniem wynosi około
78 505 m
Zakres usług w zimowym utrzymaniu będzie obejmował:
• odśnieżanie jezdni dróg zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg i ustalonym IV standardem
• łagodzenie skutków i likwidację śliskości zimowej przez posypywanie jezdni dróg mieszanką piasku ze solą w proporcji 1:10, standard – IV
Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia, udostępnienia i obsługi całodobowego (przez okres trwania umowy) numer telefonu, na który możliwe będzie zgłaszanie przez mieszkańców zgłoszeń o występowaniu śliskości zimowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 257565,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 5 - SEKTOR VPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu jezdni oraz dróg na terenie Miasta i gminy Jarocin, zgodnie z wykazem dróg dla celów standaryzacji zimowego utrzymania. Ogólna długość ulic objętych zamówieniem wynosi około
114 734 m
Zakres usług w zimowym utrzymaniu będzie obejmował:
• odśnieżanie jezdni dróg zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg i ustalonym IV standardem
• łagodzenie skutków i likwidację śliskości zimowej przez posypywanie jezdni dróg mieszanką piasku ze solą w proporcji 1:10, standard – IV
Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia, udostępnienia i obsługi całodobowego (przez okres trwania umowy) numer telefonu, na który możliwe będzie zgłaszanie przez mieszkańców zgłoszeń o występowaniu śliskości zimowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 376453,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 97 090,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97090,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANA Adam Wojtczak, Andrzej Pachciarz s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172231065
7.3.3) Ulica: Leśna 7
7.3.4) Miejscowość: Siedlemin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANA Adam Wojtczak, Andrzej Pachciarz s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172231065
7.3.3) Ulica: Leśna 7
7.3.4) Miejscowość: Siedlemin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKANA ADAM WOJTCZAK ANDRZEJ PACHCIARZ SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ARKANA ADAM WOJTCZAK ANDRZEJ PACHCIARZ SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
- Przebudowa budynku głównego Szpitala Powiatowego w Jarocinie- II piętro na potrzeby funkcjonowania Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej za pomocą masy bitumicznej oraz frezowanie kolein na terenie gminy Jarocin
- Remonty dróg o nawierzchni gruntowej, ścinanie poboczy dróg gminnych oraz odmulanie i kopanie rowów w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Jarocin
- Przebudowa budynku szkoły w Prusach wraz z adaptacją części szkoły na żłobek
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.