eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afbe1f78-4a4f-4b9a-90c7-08f1218a305c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
1/ 24 szt. kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A3,
2/ 7 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych A4,
3/ 10 szt. kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A4,
4/ dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wymienionych w pkt 1 do 3 przez cały okres trwania usługi dzierżawy,
5/ wdrożenie Systemu rozliczania kosztów wydruków,
6/ serwis wymienionych wyżej urządzeń i systemów przez cały okres trwania usługi dzierżawy.

3. Wymagania dotyczące urządzeń:
Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń wielofunkcyjnych, pochodzących od jednego producenta:
1/ Urządzenia wielofunkcyjne A3 kolor (wymagania minimalne):
a) Technologia druku elektrostatyczna z wykorzystaniem tonera.
b) Rodzaj druku kolorowy.
c) Rozdzielczość druku Min. 1200 x 1200dpi.
d) Obsługiwane formaty papieru Min. A4, A3.
e) Prędkość druku Min. 40 str. A4/min.
f) Prędkość skanowania Min. 50 obrazów na minutę.
g) Formaty plików skanowanych JPEG, TIFF/PDF jedno i wielostronicowy.
h) Tryby skanowania auto-kolor, kolor, skala szarości, czarno-biały.
i) Funkcje skanowania Skanowanie do USB, skanowanie do e-mail, skanowanie do pliku (SMB, FTP, Twain, lokalnie).
j) Czas nagrzewania Max. 20 sek. z trybu uśpienia.
k) Pamięć RAM zainstalowana min. 2 GB.
l) Dysk twardy .
m) Emulacje PCL6, PS3 lub emulacja.
n) Interfejsy USB 2.0, Gigabit Ethernet 10/100/1000BaseT.
o) Obsługiwane systemy operacyjne Windows 7/8/10.
p) Podajniki papieru Min. 2 kasety na papier , podajnik ręczny na min. 100 arkuszy.
q) Dodatkowy podajnik papieru (opcja).
r) Dodatkowy podajnik papieru (zamiast podstawy pod urządzenie) o pojemności nie mniejszej niż 2000 arkuszy A4 lub oryginalna podstawa producenta urządzenia.
s) Podajnik dokumentów automatyczny, odwracający na min. 100 arkuszy.
t) Wydruk dwustronny automatyczny.
u) Panel sterowania: dotykowy panel LCD min.9”.
2/ Urządzenia wielofunkcyjne A4 mono (wymagania minimalne):
a) Technologia druku laserowa.
b) Rodzaj druku monochromatyczny.
c) Rozdzielczość 600 x 600 dpi.
d) Format wydruku A4.
e) Prędkość druku Min. 17 stron A4/minutę.
f) Czas wydruku pierwszej strony mono maksymalnie 10 sekund.
g) Prędkość skanowania Min. 20 obrazów na minutę.
h) Formaty plików skanowanych JPEG, TIFF/PDF.
i) Tryby skanowania auto-kolor, kolor, skala szarości, czarno-biały.
j) Funkcje skanowania: skanowanie do e-mail, skanowanie do pliku (SMB, FTP, Twain, lokalnie).
k) Pamięć RAM zainstalowana Min. 256 MB.
l) Emulacje PCL 6, PCL 5e, PostScript3 lub emulacja.
m) Interfejsy USB 2.0, Gigabit Ethernet 10/100/1000BaseT.
n) Obsługiwane systemy operacyjne Windows 7/8/10.
o) Podajniki papieru 1 podajnik w formie zamkniętej kasety na minimum 250 arkuszy A4 80 g/m2.
p) 1 podajnik wielofunkcyjny na minimum 50 arkuszy A4 80 g/m2.
q) Odbiornik papieru Na min. 250 arkuszy A4 80 g/m2.
r) Wydruk dwustronny automatyczny.
s) Podajnik dokumentów automatyczny, odwracający na min. 50 arkuszy.
t) Panel sterowania z wyświetlaczem LCD.
3/ Urządzenia wielofunkcyjne A4 kolor (wymagania minimalne)
a) Technologia druku laserowa.
b) Rodzaj druku kolorowy.
c) Rozdzielczość 600 x 600 dpi.
d) Format wydruku A4.
e) Prędkość druku Min. 30 stron A4/minutę.
f) Czas wydruku pierwszej strony kolor maksymalnie 11 sekund.
g) Prędkość skanowania Min. 20 obrazów na minutę.
h) Formaty plików skanowanych JPEG, TIFF/PDF.
i) Tryby skanowania auto-kolor, kolor, skala szarości, czarno-biały.
j) Funkcje skanowania: skanowanie do e-mail, skanowanie do pliku (SMB, FTP, FTPS, lokalnie).
k) Pamięć RAM zainstalowana Min. 256 MB.
l) Emulacje PCL 6, PCL 5e, PostScript3 lub emulacja.
m) Interfejsy USB 2.0, Gigabit Ethernet 10/100/1000BaseT.
n) Obsługiwane systemy operacyjne Windows 7/8/10.
o) Podajniki papieru 1 podajnik w formie zamkniętej kasety na minimum 250 arkuszy A4 80 g/m2.
p) 1 podajnik wielofunkcyjny na minimum 50 arkuszy A4 80 g/m2.
q) Odbiornik papieru na min. 200 arkuszy A4 80 g/m2.
r) Wydruk dwustronny automatyczny.
s) Podajnik dokumentów automatyczny, odwracający na min. 50 arkuszy.
t) Panel sterowania z wyświetlaczem LCD.

4. Wymagania dotyczące systemu zarządzania sieciowymi urządzeniami drukującymi i rozliczania kosztów dla urządzeń będących przedmiotem zamówienia:
1/ wdrożony w ramach zamówienia System może być dostarczony w postaci jednego, zintegrowanego systemu zarządzania lub odrębnych modułów (aplikacji serwerowych), realizujących poniżej wyspecyfikowane zadania. Całość Systemu musi zostać zainstalowana na infrastrukturze serwerowej zamawiającego. System ma zapewnić monitorowanie jak i dokładne rozliczanie kosztów wydruków z urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Przez rozliczanie kosztów należy rozumieć dokładne zliczanie wydruków, kopii wraz z możliwością przypisania im kosztów wykonania.
2/ zamawiający nie dopuszcza instalacji jakiegokolwiek oprogramowania na komputerach klienckich w celu monitorowania wydruków. System musi działać na serwerze wydruku wdrożonym u Zamawiającego.
3/ wdrażany System musi być wolny od wszelkich ograniczeń dotyczących ilości obsługiwanych urządzeń drukujących oraz użytkowników korzystających z Systemu jednocześnie.
4/ licencja musi uwzględniać działanie Systemu w obrębie minimum jednej domeny.
5/ Wdrożenie Systemu nie może generować po stronie Zamawiającego dodatkowych kosztów licencyjnych, np. serwer bazy danych, systemy operacyjne, dodatkowe licencje itd.
6/ wdrażany System musi być zainstalowany w najnowszej dostępnej wersji.
7/ system musi posiadać możliwość automatycznego tworzenia oraz wysyłania zdefiniowanych raportów, na podstawie zdefiniowanego harmonogramu.
8/ system musi umożliwiać raportowanie minimum w zakresach takich jak:
a) raportowanie w ramach urządzeń.
b) raportowanie w ramach struktury organizacyjnej („po Wydziałach, Referatach, Osobach”).
c) raportowanie wyłaniające najbardziej obciążone urządzenia (raporty typu „Top N”).

5. W ramach realizacji opisanego powyżej przedmiotu umowy, wykonawca:
1/ wydzierżawi 24 szt. kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A3, 7 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych A4 oraz 10 szt. kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A4,
2/ przeprowadzi ich montaż i uruchomienie w miejscach wskazanych przez zamawiającego,
3/ podłączy urządzenia do komputerów wskazanych przez zamawiającego i sprawdzi poprawności działania podłączenia poprzez wydrukowanie strony testowej,
4/ podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej,
5/ zainstaluje wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń,
6/ wykona instalację, konfigurację i integrację dostarczanych w ramach zamówienia systemów wraz z urządzeniami drukującymi, zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające korzystanie z funkcjonalności urządzeń,
7/ wykona instalację niezbędnych sterowników opracowując i wdrażając optymalny sposób automatycznej instalacji sterowników urządzeń na stacjach klienckich i serwerach (przy udziale służb informatycznych zamawiającego),
8/ zapewni po jednym rezerwowym komplecie tonerów dla każdego urządzenia drukującego,
9/ na własny koszt odbierze zużyte tonery,
10/ poda email i nr telefony do kontaktu z zamawiającym,
11/ dostarczy na własny koszt tonery do 48 godzin na wniosek zamawiającego wysłany na email podany w pkt.10.

6. Instalacja urządzenia i wydanie przedmiotu najmu:
1/ miejscem instalacji urządzenia wskazanym przez zamawiającego jest: Urząd Miasta Nowy Targ mieszczący się przy ul. Krzywej 1, 34-400 Nowy Targ,
2/ wykonawca na swój koszt zapewni dostawę i instalację urządzenia w miejscu instalacji,
3/ wydanie urządzenia zamawiającemu nastąpi na podstawie protokołu przekazania urządzenia do dnia 31 grudnia 2024 roku w godzinach 8.00 – 15.00.
4/ zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsce instalacji urządzenia zgodne z wymogami producenta i wykonawcy. Miejsce ustawienia urządzenia winno zapewniać odpowiednie zasilanie prądowe, swobodny dostęp do urządzenia oraz warunki wentylacji.
5/ zamawiający zapewni dostęp do miejsca instalacji i serwisowania urządzenia w godzinach pracy zamawiającego tj. od 8.00 do 15.00 w dni robocze, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
6/ wykonawca dokona instalacji na wskazanym serwerze systemu zarządzania sieciowymi urządzeniami drukującymi i rozliczania kosztów dla urządzeń będących przedmiotem zamówienia.

7. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
1/ wynajęcie urządzenia na okres i warunkach określonych w umowie,
2/ wydanie zamawiającemu urządzeń w pełni sprawnych technicznie zgodnie z protokołem przekazania urządzeń,
3/ świadczenie w ramach i na warunkach niniejszej umowy usługi serwisowej urządzeń

8. Wykonawca oświadcza że posiada wiedze i umiejętności niezbędne do świadczenia usług serwisowych urządzenia, a usługę serwisową będzie świadczył z należytą starannością i z zastosowaniem materiałów odpowiedniej jakości.
9. Wykonawca gwarantuje, iż przez okres obowiązywania niniejszej umowy, urządzenia oddane w najem będą sprawne technicznie, pod warunkiem zachowania przez zamawiającego wymogów określonych w instrukcji użytkowania, właściwej eksploatacji i konserwacji urządzenia.
10. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić jedno podstawowe szkolenie z zakresu obsługi sprzętu (trwające maximum 2 godziny) dla wskazanego lub wskazanych pracowników z obsługi urządzenia. Fakt przeszkolenia pracowników zostanie odnotowany w protokole przekazania urządzenia.
11. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek działania lub zaniechania osób użytkujących urządzenie, oddziaływania czynników zewnętrznych (np. zalanie, wilgoć, ciepło, zimno), uszkodzeń mechanicznych, nieprawidłowej eksploatacji urządzenia przez zamawiającego.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Idzik EKODRUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441874750

7.3.3) Ulica: Krakowska 66B

7.3.4) Miejscowość: Słomniki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-090

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.