eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrajewoPrzygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola na terenie Gminy Grajewo z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola na terenie Gminy Grajewo z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRAJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 6

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 30 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggrajewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug.grajewo.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola na terenie Gminy Grajewo z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1a0bb1-2f5d-42da-8e61-fe76289b3e36

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002827/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przygotowanie oraz dostawa posiłków do Szkół Podstawowych

1.3.6 Przygotowanie oraz dostawa posiłków do Przedszkola w Rudzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 626013,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Grajewo, w dni nauki szkolnej do n/w szkół:
1) Szkoła Podstawowa w Danówku, Danówek 7, 19-200 Grajewo;
2) Szkoła Podstawowa Pominik 1000-lecia Państwa Polskiego im. Marii Konopnickiej w Białaszewie, Białaszewo, ul. Mikołaja Kopernika 2, 19-200 Grajewo;
3) Szkoła Podstawowa w Wierzbowie, Wierzbowo 7, 19-200 Grajewo.
2. Posiłki będą dostarczane dzieciom i młodzieży szkół, podopiecznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grajewie oraz osobom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie decyzji wydawanych przez kierownika GOPS zgodnie z przepisami ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (tj. Dz. U z 2024 r., poz. 1283 ze zm.) oraz w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” dotyczącego wspierania w latach 2024-2028 organów prowadzących publiczne szkoły podstawowe w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki przez organizację stołówek i miejsc spożywania.
3. Ilość zamawianych posiłków dziennie szacuje się średnio:
1) W okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. dla:
a) Szkoły Podstawowej Pomnik 1000-lecia Państwa Polskiego im. Marii Konopnickiej w Białaszewie ok. 45 szt. dziennie przez 177 dni, tj. ok 7 965 posiłków,
b) Szkoły Podstawowej w Danówku ok. 87 szt. dziennie przez 177 dni, tj. ok 15 399 posiłki,
c) Szkoły Podstawowej w Wierzbowie ok 90 szt. dziennie przez 180 dni, tj. ok. 16 200 posiłków.
Razem szacunkowa ilość posiłków dziennie = ok 222
2) Ogółem szacunkowa ilość posiłków w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. = ok 39 564 posiłki

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 427686,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla Przedszkola w Rudzie w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
1) Przedszkole w Rudzie, Ruda, ul. Szkolna 8, 19-200 Grajewo.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowanie i dostarczania posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat, które będą uczęszczać do Przedszkola w Rudzie w roku 2025.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad i podwieczorek dla grupy około 67 dzieci.
4. Wartość kaloryczna posiłków: 1400 - 1700 kcal.
5. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach: śniadanie – godz. 8:00, obiad – godz. 11:30 i podwieczorek – godz. 13:00.
6. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. - 230 dni tj. maksymalnie 15.410 śniadań, 15.410 obiadów dwudaniowych oraz 15.410 podwieczorków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 198326,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489011,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542818,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489011,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe TRILUX s.c. Sklep Spożywczo Przemysłowy "KEFIREK" Iwona Zawistowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przesiębiorstwo Usługowo Transportowe Leszek Zawistowski, Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "TRILUX", Cezary Zawistowski Przesiębiorstwo Usługowo Handlowe "TRILUX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191002260

7.3.3) Ulica: Białostocka 26

7.3.4) Miejscowość: Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489011,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228838,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228838,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228838,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TRILUX s.c. Sklep Spożywczo Przemysłowy "KEFIREK" Iwona Zawistowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przesiębiorstwo Usługowo Transportowe Leszek Zawistowski. Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "TRILUX", Cezary Zawistowski Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "TRILUX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191002260

7.3.3) Ulica: Białostocka 26

7.3.4) Miejscowość: Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228838,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.