Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573076/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży identyfikacyjnej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-669db0df-6f8b-4384-ab7f-ac242acff6291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży identyfikacyjnej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-669db0df-6f8b-4384-ab7f-ac242acff629
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093098/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa odzieży identyfikacyjnej dla pracowników MPN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-35/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17837,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2.1 Część I: Dostawa koszuli wyjściowych z haftemKoszule damskie i męskie dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego
Ogólny opis wyrobu:
• Koszula damska
wykonana z bawełny (100% bawełna),
gramatura 120 – 130 g/m2,
kolor biały,
kołnierz typu „KENT”,
długi rękaw,
na lewej piersi naszyta kieszeń,
taliowana,
dół koszuli zaokrąglony,
na lewej piersi nad kieszenią haft o wymiarach ok. 3,7 cm x 12 cm - logo Zamawiającego, kolor haftu – ciemny brąz,
rozmiary: 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50, 52, 54,
ilość: 27 szt.,
opakowanie - foliowe, każda koszula zapakowana osobno z oznaczeniem rozmiaru.
• Koszula męska
wykonana z bawełny (100% bawełna),
gramatura 120 – 130 g/m2,
kolor biały,
kołnierz typu „KENT”,
długi rękaw,
na lewej piersi naszyta kieszeń,
dostepna w dwóch wersjach: regular i slim,
dół koszuli zaokrąglony,
na lewej piersi nad kieszenią haft o wymiarach ok. 3,7 cm x 12 cm - logo Zamawiającego, kolor haftu – ciemny brąz,
rozmiar kołnierzyka. 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 do wzrostu w przedziałach: 164-170; 170-176; 176-182; 182-188; 188-194,
ilość: 47 szt.,
opakowanie - foliowe, każda koszula zapakowana osobno z oznaczeniem rozmiaru.
Wzór logo znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18332000-5 - Koszule
4.5.5.) Wartość części: 9626,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2.2 Część II: Dostawa spódnic/spodni mundurowychOgólny opis wyrobu:
• Spódnica wyjściowa:
wykonana z mieszaniny wełny i poliestru,
gramatura 220 +/-25 g/m2,
lekko zwężająca się ku dołowi,
zaszewki z przodu i z tyłu,
góra spódnicy zakończona paskiem (w pasku wszyte podtrzymywacze),
spódnica zapinana z tyłu na zamek i guzik,
z tyłu, w dole spódnicy kryty rozporek,
kolor oliwkowozielony,
podszewka w kolorze spódnicy,
wewnątrz spódnicy wszywka ze składem tkaniny, przepisem konserwacji i rozmiarem,
rozmiary: 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48,
ilość: 14 szt.,
opakowanie - foliowe, każda spódnica zapakowana osobno z oznaczeniem rozmiaru.
• Spodnie wyjściowe damskie/męskie:
wykonane z mieszaniny wełny i poliestru,
gramatura 220 +/-25 g/m2,
nogawki spodni proste, lekko zwężające się ku dołowi,
spodnie z zaprasowanymi kantami,
spodnie zakończone paskiem (w pasku wszyte podtrzymywacze),
spodnie zapinane na zamek i guzik,
w spodniach męskich trzy kieszenie (dwie z przodu i 1 z tyłu, z prawej strony),
kolor oliwkowozielony,
wewnątrz spodni wszywka ze składem tkaniny, przepisem konserwacji i rozmiarem
rozmiary: szerokość w pasie - 82, 86, 90, 94, 98, 102, 106, 110, 114, 118, 122, wzrost - 164, 170, 176, 182, 188, 194,
ilość: spodnie damskie - 4 szt., spodnie męskie – 15 szt.,
opakowanie - foliowe, każde spodnie zapakowane osobno z oznaczeniem rozmiaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18232000-4 - Spódnice
18234000-8 - Spodnie
4.5.5.) Wartość części: 8211,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14563,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14563,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14563,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOL Tagart spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706
7.3.3) Ulica: Mieszka I-go 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14563,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10036,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10036,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10036,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOL Tagart spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706
7.3.3) Ulica: Mieszka I-go 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10036,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-18INNE PRZETARGI KREMPNA
- Termomodernizacja budynku dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych 2025
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla pracowników Nadleśnictwa Pińczów w 2025 r."
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
- Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.