eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków"Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.8.) Numer faksu: 29 743 59 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ae1668-dce5-416a-9664-c002dd922e52

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062789/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie usługi polegającej na codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatwego w Wyszkowie w 2025 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636221

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.272.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania w budynkach Starostwa Powiatowego w Wyszkowie przy Alei Róż 2, ul. Zakolejowej 15A i ul. Świętojańskiej 82C w 2025 roku.

UWAGA:
Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie: niezbędne środki czystości i higieny (w tym: papier toaletowy gramatura 34 g/m2, płyn do mycia naczyń w pomieszczeniach socjalnych, mydło w płynie pH 5,5-7,0, gąbki do naczyń, ręcznik papierowy w składce ZZ biały, ręcznik papierowy w rolce biały, odświeżacze powietrza do pomieszczeń sanitarnych, kostki do toalet, środki mającymi właściwości biobójcze, antybakteryjne, antygrzybiczne i przeciwwirusowe, odpowiednie preparaty czyszczące i środki dezynfekcyjne do podłóg, mebli, okien i drzwi, krzeseł, sprzętu komputerowego, sanitariatów, worki na śmieci itp.).
Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie niezbędny sprzęt do wykonywania zamówienia (narzędzia pracy – np. mechaniczne szorowarki do podłóg odpowiednie do danego rodzaju nawierzchni zasilana sieciowo o szerokości roboczej min. 40 cm, odkurzacze, wiadra, mopy, szczotki, ścierki, narzędzia do mycia okien, worki na śmieci itp.).
Zamawiający zapewnia nieodpłatnie dostęp do mediów (woda, energia elektryczna) niezbędnych do wykonania usługi sprzątania.
Podczas sprzątania należy zachować szczególna ostrożność i nie spowodować rozłączenia urządzeń biurowych (komputerów, telefonów, drukarek, itp.) – nie należy samemu podłączać w/w sprzętu. O zaistniałej sytuacji należy powiadomić Zamawiającego pracownika lub ochrony.
Ewentualne szkody powstałe w czasie wykonywania czynności wynikających z umowy usuwa Wykonawca na własny koszt w uzgodnionym przez strony terminie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiający usunie szkodę na koszt Wykonawcy a należność za jej usunięcie potrąci z kolejnych faktur wystawianych przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie sobie rościł w takim przypadku pretensji do sposobu zamówienia usługi i usunięcia wyrządzonej przez siebie szkody.
Przy wykonaniu usługi zabrania się otwierania szuflad oraz przeglądania dokumentów, a także zakazuje się korzystania z telefonów, komputerów i innych urządzeń technicznych znajdujących się w obiekcie.
Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ.
Wykonawca zobowiązuje się do starannego, należytego i terminowego wykonywania wymaganych prac i obowiązków w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu umowy.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, przed rozpoczęciem realizacji umowy wykaz pracowników wyznaczonych do wykonywania prac objętych zamówieniem.
Wykonawca zobowiązany jest, wykonując usługę, do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, pozyskanych w trakcie realizacji usługi w czasie obowiązującej umowy oraz po jej zakończeniu.

Szczegółowe postanowienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji przedmiotu umowy określają załącznik nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245016,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245016,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U. M.A.D. Service Mirosław Droń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212144920

7.3.3) Ulica: Jamielnik Kolonia 11A

7.3.4) Miejscowość: Stoczek Łukowski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245016,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.