Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00632383/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji i utrzymania w sprawności technicznej oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Lubań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756465920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@luban.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://luban.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10309741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji i utrzymania w sprawności technicznej oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Lubań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eca4e94-d5c3-4345-a883-d2fa54e52f43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087734/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa konserwacji i utrzymania w sprawności technicznej oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Lubań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.18.2024.EL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i utrzymania w sprawności technicznej oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Lubań, w miejscowościach: Pisarzowice, Henryków Lubański, Nawojów Śląski, Nawojów Łużycki, Radogoszcz, Uniegoszcz, Mściszów, Radostów Dolny, Radostów Średni, Radostów Górny, Kościelnik, Kościelniki Dolne, Jałowiec.
Ilość punktów świetlnych podlegających utrzymaniu – 1546 szt.
Wykaz punktów świetlnych stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1) Zakres prac związanych z jednym punktem świetlnym w ramach konserwacji:
a) wymiana niesprawnych źródeł światła na nowe o nie gorszych parametrach, w tym wymiana opraw typu LED i wymiana żarówek typu LED,
b) regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników,
c) czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników wg potrzeb,
d) wymiana uszkodzonego osprzętu w oprawach,
e) przegląd, konserwacja i wymiana wyeksploatowanych złączy kablowych w słupach oświetleniowych,
f) prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników,
g) uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych itp.,
h) wymiana uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i na wysięgnikach,
i) wymiana niesprawnych bezpieczników,
j) malowanie słupów i wysięgników – 30 sztuk przez rok;
2) Zakres robót pozostałych w ramach konserwacji:
a) konserwacja naprawa i regulacja aparatury łączeniowej,
b) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych n.n.,
c) regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego,
d) lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,
e) naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,
f) naprawa uziemień opraw oświetleniowych w przypadku uszkodzenia,
g) pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej),
h) wykonywanie przycinki (prześwietleń) drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych,
i) kontrola czasu zapalania i wyłączania oświetlenia,
j) ustawienie zegarów według wskazanego przez Zamawiającego czasu załączania/wyłączania poszczególnych obwodów oświetlenia,
k) dokonywanie przy udziale Zamawiającego kwartalnych przeglądów eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego oraz sporządzanie protokołów z przeglądu,
l) w przypadku uszkodzeń elementów oświetlenia ulicznego powstałych w wyniku klęsk żywiołowych, kolizji drogowych i aktów wandalizmu:
uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca zdarzenia,
sporządzenie dla celów ubezpieczeniowych dokumentacji fotograficznej,
sporządzenie kosztorysu naprawy uszkodzeń;
ł) przy doborze materiałów należy posługiwać się parametrami technicznymi istniejących urządzeń oświetlenia ulicznego, Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów innych producentów o parametrach równoważnych lub nie gorszych od elementów przeznaczonych do wymian;
3) W obliczeniu wysokości stawki ryczałtowej za jeden punkt oświetleniowy Wykonawca winien uwzględnić pełną obsługę imprez plenerowych:
a) 2-ch imprez plenerowych 2 dniowych,
b) 2-ch imprez plenerowych 1 dniowych.
Zakres czynności obsługi imprez plenerowych obejmuje:
wszelkie uzgodnienia z TAURON Dystrybucja przed imprezą i po imprezie,
ułożenie kabli zasilających (ok. 150 mb),
ustawienie i podłączenie rozdzielnic,
podłączenie rozdzielnic pod napięcie 400 V 50 kW z sieci,
podłączenie rozdzielnic pod napięcie 400 V 25 kW z agregatu prądotwórczego,
podłączenie poszczególnych odbiorców,
pełny nadzór nad pracującymi urządzeniami w czasie trwania imprezy,
prowadzenie bieżących pomiarów i sprawdzeń w czasie trwania imprezy,
montaż i demontaż urządzeń i instalacji elektrycznych po imprezie,
regulacja zegarów sterujących oświetleniem ulicznym w obrębie imprezy plenerowej.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) usunięcia awarii oraz usterek pojedynczych opraw i ciągów oświetleniowych bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż do 2 dni licząc od dnia przekazania zgłoszenia telefonicznego do Wykonawcy;
2) w przypadku zaistnienia awarii lub zdarzeń zagrażających życiu, zdrowiu lub bezpieczeństwu ruchu drogowego Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usuwania skutków tych zdarzeń w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia;
3) wykonywania konserwacji punktów oświetleniowych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
4) zapewnienia nadzoru nad robotami przez osoby posiadające stosowne uprawnienia;
5) zabezpieczenia na własny koszt sprzętu technicznego niezbędnego do wykonywania zamówienia, a w szczególności środków transportu oraz narzędzi potrzebnych do wykonania czynności zgodnie z zakresem robót;
6) zatrudniania personelu (pracowników) zdolnych do wykonania pełnego zakresu usług określonych w niniejszym zamówieniu i posiadających odpowiednie uprawnienia energetyczne;
7) ponoszenia pełnej odpowiedzialność za pracę zatrudnionego personelu (pracowników) oraz jego bezpieczeństwo i ubezpieczenie;
8) utylizowania we własnym zakresie odpadów powstałych w trakcie prac eksploatacyjnych, zgodnie z aktualnie obowiązującym Prawem Ochrony Środowiska;
9) realizowania zadań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a szczególnie ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148323,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228189,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159732,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALE Sp. z o.o. Sp. kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6130002733
7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ALE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159732,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH POJEMNIKÓW NA ODPADY POSORTOWNICZE, BIOODPADY ORAZ ODPADY SEGREGOWANE.
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Lubań wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 02.04.2025 r. do 01.04.2026 r.
- Usługa kompleksowej organizacji trzech konferencji
- Usługa kompleksowej organizacji czterech wyjazdów studyjnych
- Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu w partnerstwie projektu pn. "Usługi Społeczne w Gminie Miejskiej Lubań".
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego miasta Białegostoku
- Utrzymanie, konserwacja i bieżące naprawy instalacji oraz urządzeń, oświetlenia dróg, ulic, parków, placów, mostów, estakad, kł. oraz tuneli Gminy Miejskiej Kraków, prow. przez Trasę Łagiewnicką S.A
- Kompleksowe świadczenie usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów
- Konserwacja urządzeń iluminacji na moście pieszo-rowerowym na Wiśle i oświetlenia dekoracyjnego na placu Powstańców Warszawy na terenie m.st. Warszawy.
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.