Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566612/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00585482/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji w roku 2025"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655298126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji w roku 2025"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bc62c1a-11f8-401b-b362-36c7a611c82d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu nieruchomości Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176003,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji w roku 2025”.
2. Przedmiotowa usługa odbioru i zagospodarowania odpadów realizowana będzie na terenie Miasta Leszna pod wskazanymi adresami:
1) Al. Jana Pawła II nr 21, 21A, 23,
2) ul. Karasia nr 15,
3) ul. Berwińskich 7C, 7D,
4) ul. Poniatowskiego nr 11,
5) ul. Rynek nr 1,
6) ul. Wałowa nr 5,
7) ul. Dąbrowskiego nr 45A,
8) pl. Metziga nr 1,
9) ul. Słowiańska nr 24,
10) Al. Konstytucji 3 Maja nr 1,
11) Cmentarz Komunalny przy ul. Osieckiej.
3. Ponadto usługa odbioru i zagospodarowania odpadów realizowana będzie na terenie Miasta Leszna w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego w celu likwidacji tzw. „dzikich wysypisk”.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę worków do selektywnego gromadzenia odpadów w ilości i o parametrach wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ.
6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- osoby wyznaczone przez Wykonawcę do kierowania pojazdami przeznaczonymi
do wywozu odpadów;
- osoby wyznaczone przez Wykonawcę do obsługi załadunku odpadów do pojazdu.
Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w całym okresie obowiązywania umowy.
7. Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w ust. 6 powyżej czynności na rzecz Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ. Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 21 dni roboczych, poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi ww. prace, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników).
9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 7 i ust. 8 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie stosunku pracy i skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie.
10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w całym okresie obowiązywania umowy.
11. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno.
12. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ jest zamówieniem jednego rodzaju i polega w całości na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów z nieruchomości należących do Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji. Jest zamówieniem wartościowo małym, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Do niniejszego zamówienia z całą pewnością będą mieli dostęp „mali wykonawcy”, działający nawet na rynku lokalnym. Rozdrobnienie takiego zamówienia na mniejsze części byłoby niecelowe, a nawet mogłoby spowodować niekorzystne konsekwencje dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen jednostkowych, czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania spowodowanej brakiem ofert. Specyfika niniejszego zamówienia dodatkowo utrudnia podział tego zamówienia na części ponieważ wiązałoby się to ze znacznymi problemami podczas realizacji usługi odbioru odpadów, oraz
ze skoordynowaniem czynności wykonywanych w ramach realizacji zawartej umowy. W ocenie Zamawiającego, w tym konkretnym przypadku, wykonywanie poszczególnych części zamówienia przez różnych Wykonawców, mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się ze znacznymi trudnościami technicznymi po stronie Zamawiającego związanymi ze skoordynowaniem wyników pracy poszczególnych Wykonawców i byłby sprzeczny z uzasadnionymi potrzebami samego Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe okoliczności faktyczne, Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na części.
13. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty środowiskowe, wynikające z przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1289), na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175315,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175315,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175315,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Oczyszczania Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972057367
7.3.3) Ulica: Saperska 23
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175315,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy pętli do politektomii, szczypców biopsyjnych i klipsownic II
- "Remont Świetlicy w Czarnowie" w zakresie remontu izolacji przeciwwilgociowej budynku oraz remontu opaski fundamentowej.
- Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego oraz ryb i przetworów z ryb
- Sukcesywna dostawa polimeru do odwadniania osadu przefermentowanego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Trzebani.
- Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych
- Przebudowa nawierzchni ulicy Lipowej w Wiktorowie
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odzysk odpadu o kodzie ex 19 05 03 w 2025 roku"
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych.
- Likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego
- "Dzierżawa kontenerów i wywóz odpadów niesegregowanych i segregowanych z kontenerów dla potrzeb Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach"
- Usługa odbioru, transport i utylizacja odpadów medycznych ze Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Transport pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych zmieszanych tzw. stabilizatu
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.