eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA ADMINISTRACJA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE

1.3.) Oddział zamawiającego: dział zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280582150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awyralska@mabk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mabk.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mabk.ezamawiajacy.pl/pn/MABK/demand/187448/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3245328f-ab6b-4d9e-aa76-2f44e1ea4ef7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MABK-ZP/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest: świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów poszczególnych frakcji z miejsc gromadzenia odpadów tj.: cmentarzy komunalnych w Ostródzie przy ul. Spokojnej oraz przy ul. Bolesława Chrobrego, Targowiska Miejskiego przy ul. Pionierskiej w Ostródzie oraz siedziby zarządcy tych obiektów przy ul. Kolejowej 10 w Ostródzie tj. Miejskiej Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Ostródzie wraz z dzierżawą pojemników (w okresie 3 miesięcy- od dnia 01.01.2025 r. do 31.03.2025 r.), zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ), opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), formularzem kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1.1 do SWZ- w części dotyczącej zamówienia podstawowego).
2. Odebrane odpady komunalne wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do uprawnionej instalacji służącej zagospodarowaniu odpadów komunalnych.
3. Zgodnie z motywem 78 preambuły dyrektywy 2014/24/UE (dyrektywy klasycznej) w celu ułatwienia udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniach o udzielenie zamówienia oraz aby zwiększyć konkurencję, zamawiających należy zachęcić do dzielenia dużych zamówień na części. Zamawiający nie planował podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Realizacja zamówień dotyczących usług objętych przedmiotem zamówienia wymaga posiadania systemów logistycznych i zaplecza technicznego, które umożliwia optymalnie zrealizować przedmiotową usługę. Dzięki temu minimalizowane są koszty związane z logistyką obsługi tych usług. Zamawiający kierując się zasadą optymalizacji kosztów i gospodarnością podczas wydatkowania środków publicznych oraz zachowując zasadę konkurencyjności oraz równego traktowania wykonawców nie podzielił zamówienia na części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278007,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278007,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278007,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA OLSZTYN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393890861

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 20a

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-417

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428277,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.