Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00645100/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka nad bezdomnymi zwierzętami, zapobieganie bezdomności zwierząt oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok zwierząt na terenie gminy Hażlach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hażlach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 57
1.5.2.) Miejscowość: Hażlach
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-419
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@hazlach.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/hazlach1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka nad bezdomnymi zwierzętami, zapobieganie bezdomności zwierząt oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok zwierząt na terenie gminy Hażlach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1372a26-f6b1-450e-bcd0-03bfebce4715
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.13.2024.K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług opieki nad zwierzętami bezdomnymi – psy, a w szczególności:1) odławianie bezdomnych psów z terenu gminy Hażlach, ich transport, przyjęcie do schroniska dla zwierząt, karmienie, leczenie weterynaryjne, elektroniczne znakowanie – 10 psów,
2) przeprowadzenie obligatoryjnej sterylizacji bądź kastracji psów przebywających w schronisku dłużej niż 14 dni wyłącznie przez lekarza weterynarii – 10 psów,
3) zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem rannych psów – 3 psy.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przy zastosowaniu specjalistycznych pojazdów transportowych, specjalistycznego sprzętu do wyłapania zwierząt posiadających stosowne atesty. Usługę należy wykonać niezwłocznie – nie później niż do 3 godzin, a w przypadku zwierząt rannych (w tym w wyniku zdarzeń drogowych), chorych lub stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa publicznego, ze względu na agresywność, niezwłocznie – tj. w ciągu 1 (jednej) godziny od każdorazowego zgłoszenia przez Policję lub pracownika Urzędu Gminy Hażlach,
4) usypianie ślepych miotów psów z terenu gminy Hażlach – 1 miot. Wykonawca w ramach usług zobowiązuje się do odbioru ślepych miotów, ich uśpienia przez lekarza weterynarii na zasadach określonych w odrębnych przepisach. Usługę należy wykonać nie później niż w ciągu 3 godzin od każdorazowego zgłoszenia przez Policję lub pracownika Urzędu Gminy Hażlach,
5) zapewnienie bezdomnym psom miejsca w schronisku,
6) prowadzenie ewidencji psów przyjętych do schroniska z terenu gminy Hażlach,
7) prowadzenie działań na rzecz poszukiwań osób zainteresowanych adopcją, w tym zamieszcza-nie na bieżąco na stronie internetowej, informacji o wyłapanych zwierzętach (bezdomnych lub na-dających się do adopcji) wraz z dokumentacją fotograficzną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 89544,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług opieki nad bezdomnymi zwierzętami – koty, a w szczególności:1) Odławianie, leczenie i sterylizacja lub kastracja, elektroniczne znakowanie kotów bezdomnych, którym należy zapewnić opiekę w miejscu czasowego pobytu ( schronisku, przytulisku, domu tym-czasowym) – 35 kotów,
2) odławianie, leczenie i sterylizacja lub kastracja chorych kotów wolnożyjących, a następnie ich wypuszczenie w miejscu bytowania – 35 kotów. Sterylizację lub kastrację winien wykonać lekarz weterynarii;
3) zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem rannych kotów – 10 kotów.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przy zastosowaniu specjalistycznych pojazdów transportowych, specjalistycznego sprzętu do wyłapania zwierząt posiadających stosowne atesty. Usługę należy wykonać niezwłocznie – nie później niż do 3 godzin, a w przypadku zwierząt rannych (w tym w wyniku zdarzeń drogowych), chorych stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa publicz-nego, ze względu na agresywność, niezwłocznie – tj. w ciągu 1 (jednej) godziny od każdorazowego zgłoszenia przez Policję lub pracownika Urzędu Gminy Hażlach,
4) usypianie ślepych miotów kotów z terenu gminy Hażlach – 1 miot. Wykonawca w ramach usług zobowiązuje się do odbioru ślepych miotów, ich uśpienia przez lekarza weterynarii na zasadach określonych w odrębnych przepisach. Usługę należy wykonać nie później niż w ciągu 3 godzin od każdorazowego zgłoszenia przez Policję lub pracownika Urzędu Gminy Hażlach,
5) zapewnienie bezdomnym kotom miejsca w schronisku/przytulisku, domu tymczasowym,
6) wydawanie karmy społecznym opiekunom kotów w okresie obowiązywania umowy,
7) prowadzenie ewidencji kotów przyjętych do schroniska z terenu gminy Hażlach,
8) prowadzenie działań na rzecz poszukiwań osób zainteresowanych adopcją, w tym zamieszcza-nie na bieżąco na stronie internetowej, informacji o wyłapanych zwierzętach (bezdomnych lub na-dających się do adopcji) wraz z dokumentacją fotograficzną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77400000-4 - Usługi zoologiczne
4.5.5.) Wartość części: 124620 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie zbierania, transport i utylizacja zwłok zwierząt na terenie gminy Hażlach;1) zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu gminy Hażlach oraz zwłok dzikich zwierząt lub ich części z terenu Gminy Hażlach przekazywanie ich specjalistycznej firmie do utylizacji – 17 sztuk,
2) usypianie, transport, utylizacja zwłok zwierząt w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt – w razie podjęcia decyzji o braku możliwości ich leczenia – 3 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77400000-4 - Usługi zoologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9882 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89544 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89544 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89544 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Beata Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072319642
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89544 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124620 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124620 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124620 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Beata Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072319642
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124620 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9882 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9882 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9882 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Beata Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072319642
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9882 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Program bezpłatnej sterylizacji/kastracji psów i kotów z miasta Siedlce, wolno żyjących, bezdomnych odłowionych i usypiania ślepych miotów oraz adoptowanych od Miasta Siedlce w 2025 r
- Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi i kotami wolno żyjącymi na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt oraz ich utrzymanie w schronisku dla bezdomnych zwierząt, zapewnienie miejsca dla zwierząt gospodarskich w okresie 12 miesięcy
- Usługi weterynaryjne dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Kliniki Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
więcej: Usługi zoologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.