Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479096/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego dla gminy Wieliczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9720771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego dla gminy Wieliczka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a0dbe3d-9eaa-4320-8e42-1ec14d2704de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046162/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Opracowanie projektu planu ogólnego dla gminy Wieliczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479096
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie projektu planu ogólnego dla gminy Wieliczka”, zgodnie z Uchwałą nr V/43/2024 Rady Miejskiej w Wieliczce z dnia 8 lipca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Wieliczka.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z:
2.1) zasadami i wiedzą z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, z obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie, z zachowaniem wymogów oraz procedur określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.),
2.2) wymogami i procedurami określonymi w rozporządzeniach m.in. Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudzień 2023r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 2758) w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów oraz z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy;
2.3) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 54),
2.4) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) oraz wszelkich aktów wykonawczych,
2.5) rozporządzeniem Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.),
2.6) wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia oraz planowania zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji, ochrony danych osobowych,
2.7) uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
3. Granice opracowania: Gmina Wieliczka, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.
4. Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia - powierzchnia Gminy Wieliczka tj. ok. 9 968 ha, z czego około 90% obszaru jest objęte obowiązującymi planami miejscowymi.
5 Zakres opracowania obejmować będzie w szczególności:
5.1) dokonanie analizy materiałów wyjściowych, w tym już sporządzonych przez zamawiającego oraz wydanych decyzji WZ i ULICP, stanu wyjściowego zagospodarowania terenu, dokonania analizy uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych,
5.2) dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu miasta i gminy Wieliczka i przekazanie go w postaci odrębnego dokumentu;
5.3) sporządzenie bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę i przekazanie go w postaci odrębnego dokumentu,
5.4) wykonanie w terenach zurbanizowanych wizji terenowej i przekazanie protokołu z tej wizji,
5.5) analiza wniosków złożonych przez osoby fizyczne i prawne oraz przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z odpowiednim uzasadnieniem, opracowanie odpowiedzi do organów i instytucji,
5.6) sporządzenia projektów wszelkich pism, koncepcji, analiz, projektów, wniosków, zawiadomień, obwieszczeń i ogłoszeń, protokołów, wyjaśnień oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadania,
5.7) przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Miejską w Wieliczce uchwały o przystąpieniu do opracowania planu ogólnego,
5.8) przedstawienie wstępnej koncepcji projektu planu ogólnego do konsultacji z Zamawiającym; prezentacja i uzyskanie opinii o projekcie od wydziałów Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, wraz z wprowadzeniem ewentualnych korekt,
5.9) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
5.10) przygotowanie wymaganych przepisami prawa projektów stosownych ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza Miasta i Gminy Wieliczka,
5.11) opracowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem, prognozą oddziaływania na środowisko i wykazem wniosków, oraz przygotowanie bazy danych (część tekstowa, dane przestrzenne, wizualizacja przyjętych rozwiązań w ramach uzasadnienia), zgodnie z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz wszelkich rozporządzeń wykonawczych obowiązujących w tym zakresie,
5.12) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego wraz ze wskazaniem odpowiednich instytucji,
5.13) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno – Urbanistycznej wraz z uzyskaniem pozytywnej opinii,
5.14) udział w spotkaniach, naradach, w szczególności przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jednostkami wskazanymi w przepisach prawa,
5.15) analiza i wykonanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z naniesieniem ewentualnych poprawek w projekcie planu ogólnego,
5.16) udział i przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi, w tym w szczególności:
5.16.1) przygotowanie ogłoszenia o konsultacjach,
5.16.2) przygotowanie materiałów do przeprowadzenia konsultacji społecznych, w tym prezentacji planu ogólnego, niezbędnego do transparentnego przedstawienia jego zapisów zainteresowanym,
5.16.3) przeprowadzenie spotkań otwartych (dyskusji publicznych) z prezentacją projektu planu ogólnego (min. 3 razy),
516.4) dyżury projektanta – minimum 4 godziny, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym (min. 3 razy),
5.16.5) rozpatrzenie zgłoszonych w ramach konsultacji uwag; przygotowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji, zawierającego w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem, oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
5.17) analiza wniesionych uwag do projektu planu ogólnego, przygotowanie wykazu wniosków do projektu aktu planowania przestrzennego oraz przedstawienie sposobu ich rozstrzygnięcia wraz z uzasadnieniem i raportem podsumowującym przebieg konsultacji społecznych do akceptacji przez Burmistrza Miasta i Gminy Wieliczka,
5.18) sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego,
5.19) prowadzenie na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia konsultacji z Zamawiającym oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych,
5.20) przekazanie wersji elektronicznej projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem, prognozą oddziaływania na środowisko i raportem,
5.21) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami; przedstawienie projektu Radzie Miejskiej oraz komisjom przed sesją; udział w sesji Rady Miejskiej w Wieliczce, na której będzie uchwalany plan ogólny, w formacie wymaganym przepisami prawa (w tym przygotowanie dokumentów do systemu LEGISLATOR)
5.22) skompletowanie całej dokumentacji formalno-prawnej w formie elektronicznej do przedłożenia do Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie,
5.23) ponowienie czynności w przypadku określonym w art. 13j ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.),
5.24) w przypadku wystąpienia uwag od Wojewody Wykonawca zobowiązany jest do ponowienia niezbędnych czynności i opracowania niezbędnych dokumentów,
5.25) doprowadzenie do zgodności planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia jego nieważności przez Wojewodę,
5.26) przygotowywanie danych w celu ich udostępnienia w Rejestrze Urbanistycznym,
5.27) koordynowanie przeprowadzenia całej procedury planistycznej oraz uczestniczenie w spotkaniach na ewentualnie wnioski Zamawiającego,
5.28) przekazanie tekstu oraz rysunków Planu Ogólnego w formie numerycznej dostosowanej do systemu informacji istniejącego u Zamawiającego.
Uwaga. z uwagi na ograniczenia techniczne formularza (limit znaków) , pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 3 SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4GIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 945 2243912, Regon: 388658470
7.3.3) Ulica: ul. Kluczborska 58 lokal 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-271
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie prac graficznych dla opracowanego projektu planu ogólnego. 4GIS Ireneusz Wójcik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 510 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Dostawa szyn, rozjazdów i elementów złącznych szyn - część II dostawa elementów złącznych do montażu szyn kolejowych S-24"
- "Dostawa środków transportu podziemnego".
- Budowa Ośrodka Wsparcia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego
- "Dostawa i wdrożenie nowego urządzenia Next Generation Firewalls wraz z migracją danych w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Zduny.
- Sporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Izbica
- Opracowanie planu ogólnego gminy Lutocin
- "OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY BISZTYNEK"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Grzmiąca
- Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Rymań
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.