Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590163/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00591892/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3974498e-07f7-4f4f-98d9-39cc77de2cb31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3974498e-07f7-4f4f-98d9-39cc77de2cb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024813/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Usuwanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na interwencyjnym usuwaniu produktów pochodzenia zwierzęcego znajdujących się na terenach gminnych, każdorazowo po otrzymaniu wezwania z Centrum Ratownictwa Gliwice lub Wydziału Usług Komunalnych. Zakres zamówienia obejmuje następujące prace:- dojazd do miejsca zgłoszenia,
- zebranie martwego zwierzęcia lub jego szczątków,
- zdezynfekowanie terenu,
- transport i przekazanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego do zakładu unieszkodliwiania/utylizacji.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usuwania zwłok zwierząt, które poniosły śmierć w wyniku uśpienia przez lekarza weterynarii.
Wykonawca zapewni całodobowa łączność telefoniczną, faksową oraz gotowość do natychmiastowego działania także w dni wolne od pracy. Maksymalny czas na podjecie interwencji wynosi 2 godziny od momentu
wezwania. Wykonawca zapewni ponadto środki chemiczne przeznaczone i wykorzystywane każdorazowo do dezynfekcji. Na Wykonawcy zamówienia ciąży odpowiedzialność za postępowanie z ubocznymi produktami
pochodzenia zwierzęcego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca przekazywał będzie uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego do zakładu utylizacji/unieszkodliwiania
na podstawie dokumentu handlowego zgodnie z ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 1075).
Cześć I (Rejon I) obejmuje dzielnice: Stare Gliwice, Brzezinka, Łabędy, Kopernika, Czechowice, Obrońców Pokoju, Szobiszowice, Zatorze, Żerniki, DK-88 na całej długości ze zjazdami i rozjazdami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90670000-4 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich
4.5.5.) Wartość części: 225800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na interwencyjnym usuwaniu produktów pochodzenia zwierzęcego znajdujących się na terenach gminnych, każdorazowo po otrzymaniu wezwania z Centrum Ratownictwa Gliwice lub Wydziału Usług Komunalnych. Zakres zamówienia obejmuje następujące prace:- dojazd do miejsca zgłoszenia,
- zebranie martwego zwierzęcia lub jego szczątków,
- zdezynfekowanie terenu,
- transport i przekazanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego do zakładu unieszkodliwiania/utylizacji.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usuwania zwłok zwierząt, które poniosły śmierć w wyniku uśpienia przez lekarza weterynarii.
Wykonawca zapewni całodobowa łączność telefoniczna, faksowa oraz gotowość do natychmiastowego działania także w dni wolne od pracy. Maksymalny czas na podjecie interwencji wynosi 2 godziny od momentu
wezwania. Wykonawca zapewni ponadto środki chemiczne przeznaczone i wykorzystywane każdorazowo do dezynfekcji. Na Wykonawcy zamówienia ciąży odpowiedzialność za postępowanie z ubocznymi produktami
pochodzenia zwierzęcego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca przekazywał będzie uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego do zakładu utylizacji/unieszkodliwiania
na podstawie dokumentu handlowego zgodnie z ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 1075).
Cześć II (Rejon II) obejmuje dzielnice: Ostropa, Wilcze Gardło, Wójtowa Wieś, Wojska Polskiego, Śródmieście, Politechnika, Baildona, Sośnica, Ligota Zabrska, Bojków, Trynek, Sikornik.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90670000-4 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich
4.5.5.) Wartość części: 225800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu otwarcia ofert nastąpiła awaria systemu teleinformatycznego. Awaria spowodowała brak możliwości otwarcia złożonych już ofert oraz, o czym poinformował inny Wykonawca, brak możliwości złożenia oferty za pomocą platformy E-zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Zamawiający uzyskał z platformy E-zamówienia potwierdzenie, ze awaria wynika z winy platformy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu otwarcia ofert nastąpiła awaria systemu teleinformatycznego. Awaria spowodowała brak możliwości otwarcia złożonych już ofert oraz, o czym poinformował inny Wykonawca, brak możliwości złożenia oferty za pomocą platformy E-zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Zamawiający uzyskał z platformy E-zamówienia potwierdzenie, ze awaria wynika z winy platformy.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. Znak sprawy: DZPZ.282.1.2025.TB
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi łaźni górniczych dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzał KWK Sośnica
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy"
- 4WOG-1200.2712.111.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek woj. będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 9 zadań.
- ZP/G/86/24Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach, Skawinie, Poznaniu i Legnicy w 2025 r.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.