Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00601060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388146734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakroczymska 30
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ncuw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncuw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dba7717-6096-4a8c-bcc6-1c8b8ea284c81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dba7717-6096-4a8c-bcc6-1c8b8ea284c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00591840/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NCUW.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365853,66
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO”.
2. Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO obejmuje:
1) świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego, złożonego z Podsystemów wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do opz, w tym:
a. świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Systemów,
b. świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Systemów,
c. usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Systemów ujawnionych podczas ich eksploatacji, poprzez wykonywanie i przesyłanie Poprawek lub ich zdalne usuwanie bezpośrednio w Systemach zainstalowanych na Platformie Informatycznej Zamawiającego lub usługach Saas;
d. wykonywanie i przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej
i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach,
e. przesyłanie Poprawek wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),
f. wykonanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
g. wykonanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
h. udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych
(tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji.
2) świadczenie usługi zdalnego udostępnienia oprogramowania wspomagającego proces elektronicznej rekrutacji w postaci modułów Kompleksowego Systemu Rekrutacji, dalej zwanych łącznie Systemem KSR,
3) świadczenie usługi asysty technicznej w stosunku do Systemu eDziecko,
łącznie zwane Systemami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
świadczenie usługi asysty technicznej w stosunku do Systemu eDziecko
na rzecz podwykonawcy DIPOL POLSKA Sp. z o.o., ul. Szopena 38, 35-055 Rzeszów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na terenie komp. wojsk. w m. Toruń.
- Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Oczyszczania oraz monitoring systemu alarmowego budynków w 2025 r
- SVA/BZ/4620-25/2024: Dostawa bonów żywieniowych w ramach posiłków profilaktycznych dla pracowników Spółki AMW Sinevia Sp. z o.o.
- Opracowanie dok. projektowo-kosztorysowej na budowę instalacji zew. gazu niskiego ciśnienia do kotłowni wolnostojącej oraz w budynku nr 1 na terenie k.w. w m. Giżycko ul. Moniuszki 7
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim na rok 2025
- SVA/U/4620-147/2024: Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. na budowę kotłowni gazowej w bud nr 1 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Okólnej w m. Toruń
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 53/24 Usługa nadzoru autorskiego nad systemami AMMS, InfoMedica oraz HRPortal
- Świadczenie wsparcia technicznego Wykonawcy i zapewnienie wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych Cisco Nexus
- Usługa udostępnienia systemu wspomagającego kontrolę obowiązku szkolnego, obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku nauki na terenie Miasta Rybnika
- ZP 52/24 Usługa nadzoru autorskiego oraz wsparcia nad systemem PACS
- PZP.9.2024 - Usługa wdrożenia Systemu EZD RP oraz przygotowanie infrastruktury sieciowej.
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.